Jos herätätte miehen kesken unien niin suuttuuko ja alkaa huutamaan vai vastaa lempeästi herätykseen?
Tahallani en ketään herätä, mutta mies on alkanut käyttäytymään minua kohtaan erittäin huonosti jos olen joutunut hädän tullen hänet herättämään kesken unien. Vuoden aikana herätyksiä on ollut muutamia ja joka kerta mies on alkanut raivomalla huutamaan, haukkumaan h..raksi ja solvaamaan ties millä sanoilla. Onko minussa nyt jokin paha vika mitä en näe vai miten asia tulisi ratkaista? Ole pyrkinyt puhumaan asiat hereillä ollessa, mutta aiemmin olen joutunut herättämään kesken unien ja mies ei tee vuorotyötä eikä yötöitä. Lapsia ei ole.
Neuvoja kyselee herkkä-Heluna
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on niin tärkeä ja kiireellinen asia, että nukkuva karhu on pitänyt herättää?
Syitä on miljoonia enkä ala niitä tässä avaamaan.
Mieheni ei huuda, mutta itse ärähdän ja aamulla pittää olla ympärilläni hiljaa.
Jos mies ei suostu edeskeskustelemaan asiasta ja pyytämään anteeksi käytöstään niin suhde oli kyllä siinä. En katselisi montaa kertaa tuollaista. Käyttääkö hän alkoholia?
Ei meillä räyhää kumpikaan eikä kyllä herätetäkään ilman painavaa syytä. Minä kyllä saatan ensin ärähtää jos umpiunesta herätetään mutta se menee ohi hetkessä kun saa silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei suostu edeskeskustelemaan asiasta ja pyytämään anteeksi käytöstään niin suhde oli kyllä siinä. En katselisi montaa kertaa tuollaista. Käyttääkö hän alkoholia?
Mies on muutakin ilkeää tehnyt minulle mm. haukkunut uudestaan h..raksi kun en ole suostunut tekemään miehen mieliksi jotain ja kerran meidän välille syntyi niin paha riita, että mies työnsi minut seinää vasten ja riuhtoi kättäni. Anteeksipyyntöjä en ole kuullut kertaakaan, koska kaikki on aina minun vikani enkä osaa mitään ja kaiken lisäksi olen miehen mielestä älyttömän tyhmä akka.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia mies ei käytä, joten hermoilu ja viha eivät johdu alkoholista.
Alieeni kirjoitti:
Kannattaisiko ehkä erota?
Ero on ainoa ratkaisu, koska ei mies muutu eikä anteeksipyyntöjä kuulu ei edes pahoittelua tai katumusta.
Kyllä mua tottakai harmittaa, jos joudun heräämään. Mutta kyllä mä silti koen ja olen sanonutkin, että ehdottomasti pitää herättää, jos on hätä. Enkä todellakaan näytä toiselle omaa harmitusta vaan olen apuna missä pystyn.
Meillä on ollut muutaman kerran tilanne, että mies on yöllä saanut unihalvauksen ja siitä selvittyään on mut herättänyt. En voi kuvitella, kuinka pelottavia tilanteita ovat olleet. Puolin ja toisin on sovittu, että aina saa herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on muutakin ilkeää tehnyt minulle mm. haukkunut uudestaan h..raksi kun en ole suostunut tekemään miehen mieliksi jotain ja kerran meidän välille syntyi niin paha riita, että mies työnsi minut seinää vasten ja riuhtoi kättäni. Anteeksipyyntöjä en ole kuullut kertaakaan, koska kaikki on aina minun vikani enkä osaa mitään ja kaiken lisäksi olen miehen mielestä älyttömän tyhmä akka.
Hänellä on jokin ongelma. Ehkä paljastuu vielä. Onko toinen nainen?
Ilmeisesti herätät hänet pienten asioiden takia ja hänellä on nyt mennyt hermot sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti herätät hänet pienten asioiden takia ja hänellä on nyt mennyt hermot sinuun?
Hätä ei ole pieni asia eikä ole mitään syytä maailmassa, että minua saisi haukkua h..raksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätä ei ole pieni asia eikä ole mitään syytä maailmassa, että minua saisi haukkua h..raksi.
Miljoona syytä herättää toinen, onko oikeasti aina joku iso hätä?
Sen nimi on reactive abuse manipulation tactic. Teidän suhde on toksinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona syytä herättää toinen, onko oikeasti aina joku iso hätä?
Jos olisin mies niin uskoisit minua heti, vähättelyn sijaan. Jos on hätä, niin silloin on hätä!
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi, että alkoholipäissään solvaaminen ja haukkuminen on suvaittavaa? Ap! Juokse ja lujaa.
Mikä on niin tärkeä ja kiireellinen asia, että nukkuva karhu on pitänyt herättää?