Miten elämäsi mullistui nyt kun Katri Helena lopetti julkisen esiintymisen?
Kerro se meille ihan omin sanoin. Tuliko siitä parempaa vai huonompaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisesti ei voi kuvailla siten, että elämä kummemmin mullistui. Ainoastaan konkretisoitui se, että eräs aikakausi päättyi. Katri-Helena jäi eläkkelle ja OZZY menehtyi parkinsoniin.
Olin jo vuosia odottanut heidän yhteiskonserttiaan, mutta nyt sitä ei koskaan tapahdu. Olen pettynyt.
Onneksi on Jonne. Perheeseen voi aina luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisesti ei voi kuvailla siten, että elämä kummemmin mullistui. Ainoastaan konkretisoitui se, että eräs aikakausi päättyi. Katri-Helena jäi eläkkelle ja OZZY menehtyi parkinsoniin.
Olin jo vuosia odottanut heidän yhteiskonserttiaan, mutta nyt sitä ei koskaan tapahdu. Olen pettynyt.
Malmin työväentalo oli niin pitkään varattuna sitä kimppakonserttoa varten. Vai purettiinko se jo. Se mökki.
Vierailija kirjoitti:
Rollarit ainaski jatkaa ja jakkeri jahtaa nuorikoita ....
Rollari tarkoittaakin enää rollaattoria, tässä tapauksessa...
Rupeen harrastaa sodomiaa ja paskon housuun kaks kertaa päivässä, järkytyin niin pahasti, mietin jos kusis kanssa housuun
Revin kotitilalta puhelinlangat alas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt emme voi hyppiä letkajenkan tahdissa poikien saunaillassa
t. Pekka H
Miksette muka voi? Ei kai se Katri Helena ole teille sitä ollut tähänkään mennessä livenä laulamassa?
Ei mitenkään. Voin kuunnella Katri-Helenan laulamia lauluja kuten ennenkin. Koskaan en ole hänen live konsertissaan käynyt, joten en tiedä, mistä "jään paitsi", kun en voi sellaisiin enää osallistua.
No en ole itsekkään Katri Helenaa luukuttanu juurikaa, mutta on sen verta kansanlaulaja ja sinivalkoinen naislaulaja ollut ja vetänyt kuitenkin kova uran, että ehkä me vauvapalstan kiukuttelijat voidaan suotaa muiden pitää hauskaa. 42 000 määrä Olympiastadionilla on kunnioitettava määrä.
En ole koskaan ollut Kutri Helunan fani, mutta hän on ollut minulle olemassa 'aina', niin kauan kuin muistan on ollut Katri Helena ja Danny, muut on jo siitä ympäriltä kuolleet. Ja tietysti ulkomailta Paul McCartney ja Ringo Starr.
Nostan hattua Kutrille
a) pitkästä, sitkeästi vedetystä urasta, jossa on ollut hiljaisempia jaksoja ja sitten niitä hittibiisien hurmaa, muistan 80-luvulta esim. sellaisen anekdootin jonka eräs levy-yhtiössä töissä ollut tuttavani kertoi: Katri Helena oli halunnut erään käännöskappaleen itselleen laulettavaksi, sitä ei ollut meinattu antaa (ilmeisesti pidettiin Kutria jo hasbeenä, ja hitti olisi annettu jollekin nuoremmalle mieluusti), mutta Kutri ei ollut niin vain jyrättävissä, vaan oli sitkeästi istunut toimistolla ja kieltäytynyt poistumasta, ennen kuin biisi oli hänelle luvattu.
b) tason pitämisestä korkealla (omassa iskelmä-genressään), Kutri ei lähtenyt puremuasinnejatänne ja sukkulaAnukseen - linjoille ollenkaan
c) ei kommentoi pskaprofessoria mitenkään (näyttelijä Ethel Mermanin muistelmissa kappale My Marriage to Ernest Borgnine oli tyhjä, sekin on aikamoinen statement, vielä parempi olisi ollut, jos Borgninea ei olisi mainittu ollenkaan)
d) tyylikäs uran lopetus - ei noloja comeback -kiertueita, kun rahat onkin loppu, se oli tässä, kiitos ja näkemiin
ja - ennen kaikkea -
e) kaikessa kiltteydessään ja Hyvän Ihmisen imagossaan, hän on myös ollut yllättävän radikaalikin nuorine kalakavereineen ja nahkahousuineen - ja harva vetää stadionille porukkaa 80-vuotiaana. Oliko niitä kuinka monta?
Konsertissa ainakin vaikutti olevan paikalla kaikki turhat julkkikset osaston edustajat. Kovin siellä fiilisteltiin sitten legendaa vaikka tuskin ovat itse ikinä kuunnelleet.
Ajattelen vain että vihdoinkin se vanhus tajusi jäädä eläkkeelle. Menipä siinä kauan. Miksi lähes hautaan valmiit artistit vielä esiintyvät? Eihän se ole muuta kuin julkisuuden kipeyttä. Rahasta ei voi enää olla kyse.
Mun ei tarvii enää miettiä "pitäisköhän mennä Katri Helenan keikalle" ennen kuin jätän menemättä. Onhan tuo aika pieni välivaihe mutta säästänee aikaa kuitenkin.
Levyrovio NYT.