Miten elämäsi mullistui nyt kun Katri Helena lopetti julkisen esiintymisen?
Kerro se meille ihan omin sanoin. Tuliko siitä parempaa vai huonompaa?
Kommentit (33)
Ai miten niin mullistui? Kerrotko nyt esimerkkinä oman kokemuksesi tästä? En ymmärrä miksi mullistuisi.
Helpottui siten, ettei koskaan onneksi enää missään vahingossakaan tarvii kuulla ja nähdä kyseistä artistia esittämässä ainakaan mitään uusia laulujaan, ja nimenomaan esittämässä niitä siten, kuin hän kertoisi vähä-älyisille tai pienille lapsille jotain tarinaa.
Ja missäs se sitten on viime vuosikymmeninä esiintynyt julkisesti?
Olen sen verran epäisänmaallinen etten ole artistista koskaan piitannut. Ei liikauta elämääni mihinkään suuntaan.
Nyt emme voi hyppiä letkajenkan tahdissa poikien saunaillassa
t. Pekka H
Itselle heräsi paljon ajatuksia. Yksi esimerkiksi se, että ihmiset ihan oikeasti vielä tänä päivänä menevät sankoin joukoin kuuntelemaan kun n. 100-vuotias mummo vetää miljoona kertaa kuultuja ja versioituja käännösiskelmiä.
Ei mullista mitenkään. Aikajanalla nyt vain yksi asia tuli päätökseen eli se, että Katri Helena lopetti julkisesti laulamisen. Mullistaisi vain siinä tapauksessa, jos tällä asialla olisi suuri vaikutus elämääni, esim. jotain olisi tehtävä nyt jatkossa jollakin muulla tapaa, koska Katri ei enää laula ja esiinny.
Onneksi musiikki jää ja pysyy, se ei katoa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisesti ei voi kuvailla siten, että elämä kummemmin mullistui. Ainoastaan konkretisoitui se, että eräs aikakausi päättyi. Katri-Helena jäi eläkkelle ja OZZY menehtyi parkinsoniin.
Olin jo vuosia odottanut heidän yhteiskonserttiaan, mutta nyt sitä ei koskaan tapahdu. Olen pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin mullistui? Kerrotko nyt esimerkkinä oman kokemuksesi tästä? En ymmärrä miksi mullistuisi.
Ei se mullistu, jos asialla ei ole suurta vaikutusta elämääsi. Tuskin muuttaa elämääsi ja sen suuntaa millään lailla. Elämässäsi kaikki jatkuu tutulla tapaa jonkin aikaa, kunnes jokin arjessasi muuttuu. Nyt sait vain tiedon Katrin uran päätöksestä ja se ei muuta elämässäsi mitään muuta kuin sen että uutta tietoa tuli.
Maailmani romahti.
Tästä en nouse.
Rollarit ainaski jatkaa ja jakkeri jahtaa nuorikoita ....
Vierailija kirjoitti:
Helpottui siten, ettei koskaan onneksi enää missään vahingossakaan tarvii kuulla ja nähdä kyseistä artistia esittämässä ainakaan mitään uusia laulujaan, ja nimenomaan esittämässä niitä siten, kuin hän kertoisi vähä-älyisille tai pienille lapsille jotain tarinaa.
Olitpa iso Katri Helena fani.😁 Mielipiteesi kiinnostaa ihmisiä kuin kilo paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja missäs se sitten on viime vuosikymmeninä esiintynyt julkisesti?
Kato v.... googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää kokoajan.
Tä? Jokaisella on oikeus jäädä eläkkeelle, tai ainakin näin oli joskus. Eiköhän tuossa jo muutama keikka tullut heitettyä tälläkin artistilla.
Elämäni on muuttunut peruuttamattomasti. Se ei voi milloinkaan palata entiselleen.
Aika Katrin kanssa ja Katrin jälkeen ovat kuin syvän kuilun erottamat. Minä olen sen kuilun pohjalla.
En tiedä, kuinka voin jatkaa tästä eteenpäin. Pyydän, antakaa minun olla.
Kokoan itseni, mutta se vie aikaa. Paljon aikaa.
Varsinaisesti ei voi kuvailla siten, että elämä kummemmin mullistui. Ainoastaan konkretisoitui se, että eräs aikakausi päättyi. Katri-Helena jäi eläkkelle ja OZZY menehtyi parkinsoniin.