IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"
"Ihan kaikki käy
Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.
Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.
Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.
Tiedätkö että suun limakalvolta tarttuu sinuun kaikki taudit aivan samoin kuin alapäästäkin? Siellä on juuri ennen sinua imuuteltu hivistä ja visvaista syyläelintä. Tsemppiä.
Todennäköisyys saada tauti suuseksistä on häviävän pieni. Käyn kuitenkin puolen vuoden välein sukupuolitautitesteissä, eikä ikinä ole mitään ollut vaikka maksullisia olen käyttänyt reilusti yli 20 vuotta.
Hyi hele. Miettikää jos vahingossa eksyisi tällaisen huoramarkon seuraan tai vielä pahemp
Molemmat ovat pohjasakkaa, of ihmiset ja nuo "hierontapalveluiden" käyttäjät. Voisin toki veikata, että meillä on enemmän suomalaisia, jotka asioi erilaisissa ostopalveluissa kuin tuottajia jossain ofssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.
Eli petät puolisoasi. Eroa mieluummin ja jatka sitten noiden palveluiden käyttöä, näin et satuta puolisoa enempää
Kyllä petän vaimoani. Pettämisen alkuaikoina tunsin tästä huonoa omaatuntoa ja suhteemmekin oli pikkulapsi aikana ongelmissa. Selätimme kuitenkin ongelmat ja minäkin ymmärsin ettei minun kannata potea huonoa omaatuntoa, se heijastuu vain suhteeseen ja aiheuttaa ongelmia. Ikinä en ole vaimoani satuttanut, eikä hän tiedä thaihieronnassa käynneistäni mitään.
Et taida tietääkään miten paljon pettäminen satuttaa, oikeasti. Kasvata selkäranka ja pallit, kerro puolisollesi mitä touhuat hänen selkänsä takana ja kanna seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Et uskalla erota, kun vakipimppa, ilmanen kodinkone ja viihdyttäjä lähtisi matkoihinsa :)
Ei kyse ole uskaltamisesta. En halua erota, sillä rakastan vaimoani ja hän rakastaa minua. Ainoa suurempi puute avioliitossa on vain se, etten saa häneltä suuseksiä. Kotitöitä teen varmasti enemmän kuin vaimoni.
Pippeli kannattaa pestä, niin voisi herutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Et uskalla erota, kun vakipimppa, ilmanen kodinkone ja viihdyttäjä lähtisi matkoihinsa :)
Ei kyse ole uskaltamisesta. En halua erota, sillä rakastan vaimoani ja hän rakastaa minua. Ainoa suurempi puute avioliitossa on vain se, etten saa häneltä suuseksiä. Kotitöitä teen varmasti enemmän kuin vaimoni.
Ei, et rakasta jos kuljet vieraissa, et edes kunnioita vaimoasi ja suuseksin puute kertoo vain omasta itsekkyydestäsi.
Se on sinun mielipiteesi, mutta luulen kuitenkin tietäväni tunteeni paremmin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli petät puolisoasi. Eroa mieluummin ja jatka sitten noiden palveluiden käyttöä, näin et satuta puolisoa enempää
Kyllä petän vaimoani. Pettämisen alkuaikoina tunsin tästä huonoa omaatuntoa ja suhteemmekin oli pikkulapsi aikana ongelmissa. Selätimme kuitenkin ongelmat ja minäkin ymmärsin ettei minun kannata potea huonoa omaatuntoa, se heijastuu vain suhteeseen ja aiheuttaa ongelmia. Ikinä en ole vaimoani satuttanut, eikä hän tiedä thaihieronnassa käynneistäni mitään.
Ymmärräthän, ettet selättänyt ongelmia vaan jotain ihan muuta? Vaimosi tuskin olisi samaa mieltä satuttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin vaimoasi, sinä puolestaan olet täyttä paskaa
Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin.
Paskakasaa on vaikeaa kunnioittaa.
Eri
En ole vaatinut kunnioitusta vaan hyviä käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja näillä naisilla on ihan suomalaisia miehia puolisoina. Millainen mies suostuu tuollaiseen?
Suomalaiset varatut naiset antaa pimpsaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin.
Eri
Aloita itsestäsi, ja lopeta avionrikkominen thaihuoriesi kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Suomen laki ei tunne aviorikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Se on myös moraalisesti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tuntee kyllä, muttei ole (valitettavasti) rangaistava teko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Et ole elämälläsi ansainnut niitä(kään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tuntee kyllä, muttei ole (valitettavasti) rangaistava teko
No laitappa lakipykälää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietääkään miten paljon pettäminen satuttaa, oikeasti. Kasvata se
Olen alkujaan kuullut tämän naiselta, että rakkaus on rakkautta ja seksi on vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietääkään miten paljon pettäminen satuttaa, oikeasti. Kasvata selkäranka ja pallit, kerro puolisollesi mitä touhuat hänen selkänsä takana ja kanna seuraukset.
Tiedän, että pettäminen sattuu toisille enemmän, toisille vähemmän. Taidat olla aika nuori, kun ehdotat, että kertoisin vaimolleni pettämisestä? Ei se satuta jos ei tiedä. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, tajuat sen vähän vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että pettäminen sattuu toisille enemmän, toisille vähemmän. Taidat olla aika nuori, kun ehdotat, että kertoisin vaimolleni pettämisestä? Ei se satuta jos ei tiedä. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, tajuat sen vähän vanhempana.
Et rakasta vaimoasi, vaan olet säälittävä pelkuri
Vierailija kirjoitti: 50 euroa puolesta tunnista ja kaikki käy?
Joo, manikyyri ja poskeenotto oli 50 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli kannattaa pestä, niin voisi herutakin.
Sinunkin kannattaa opetella käyttämään bideetä. Varsinkin pyllyvakosi kaipaa kunnon pesua ihan saippuan kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36, minua on petetty useasti ja selkäni takana vielä, eli sitä mitä sinäkin teet. Se näkyy käytöksessä, sanoissa, teoissa. Aavistin että jotain on vinossa ja tapahtumassa selkäni takana ja sitten tulikin tieto että tämä kumppani oli pettänyt minua kuukausien ajan selkäni takana.
Miltä sinusta tuntuisi jos puolisosi tekisi noin? Luulen että se sattuisi ja syvältä, se on viiltävää ja samalla romuttaa luottamuksen toiseen.
Mikähän sai Iltalehden miehet tällaista tutkimaan? Kiinnostavaa olisi tietää kuinka vapaita kyseisten paikkojen työntekijät ovat liikkumaan ja lähtemään, jos tahtovat. Onko passit itsellä jne.
Mutta herrat tutkivat sitä, millä rahalla saa mitäkin palvelua.