Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"

Vierailija
17.08.2025 |

"Ihan kaikki käy

Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.

Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.

Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501

Kommentit (676)

Vierailija
41/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näillä naisilla on ihan suomalaisia miehia puolisoina. Millainen mies suostuu tuollaiseen?

Vierailija
42/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.

Säälin vaimoasi, sinä puolestaan olet täyttä paskaa

Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on aina kiva käydä välillä.

Vierailija
44/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne työpäivät kuluvat Iltiksen toimittajilla.

Miesoletettu feministi toimittelija ahdistelee hierojia. Aivan kuin olisi jotenkin salaisuus, että hierontapaikoista voi ostaa seksiä.

Mitä eroa on hartioiden hieronnalla ja pippelin hieronnalla? Hieronta kuin hieronta.

Antaisitko molemmat hieronnat omalle isällesi? Hyi sentään. 

Vierailija
45/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näillä naisilla on ihan suomalaisia miehia puolisoina. Millainen mies suostuu tuollaiseen?

Niillä on ollut aikaisemmin. Eron jälkeen pitää sitten hankkia omaa rahaa ainoalla tavalla minkä osaavat.

Vierailija
46/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto ei voi muuta sanoa. 

Joo, aika kallista kyllä. 

Vierailija
47/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.

Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin. 

Vielä lapsellisempaa on pettää. Miksi hitossa et eroa hänestä???

Vierailija
48/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 50e/30 min lopullinen hinta vai pitääkö maksa lisää?

Vierailija
49/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että suun limakalvolta tarttuu sinuun kaikki taudit aivan samoin kuin alapäästäkin? Siellä on juuri ennen sinua imuuteltu hivistä ja visvaista syyläelintä. Tsemppiä.

Todennäköisyys saada tauti suuseksistä on häviävän pieni. Käyn kuitenkin puolen vuoden välein sukupuolitautitesteissä, eikä ikinä ole mitään ollut vaikka maksullisia olen käyttänyt reilusti yli 20 vuotta. 

Hyi hele. Miettikää jos vahingossa eksyisi tällaisen huoramarkon seuraan tai vielä pahempaa - kumppaniksi (!) 

Miksi seksin myymistä ja kaikenmaailman OF tyttöjä kutsutaan nykyään tähdiksi, mutta heidän asiakkaansa puolestaan ovat alinta pohjasakkaa?

Vierailija
50/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinseksissä tartuntavaara vähän pienempi.

Niin, jollei käytä lainaluuria. 

Vierailija
51/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paikasta, joissain paikoissa vakkari asiakas saa kymmenennen kerran ilmaiseksi.

Vierailija
52/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Et uskalla erota, kun vakipimppa, ilmanen kodinkone ja viihdyttäjä lähtisi matkoihinsa :)

Ei kyse ole uskaltamisesta. En halua erota, sillä rakastan vaimoani ja hän rakastaa minua. Ainoa suurempi puute avioliitossa on vain se, etten saa häneltä suuseksiä. Kotitöitä teen varmasti enemmän kuin vaimoni.

Vierailija
53/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Et uskalla erota, kun vakipimppa, ilmanen kodinkone ja viihdyttäjä lähtisi matkoihinsa :)

Ei kyse ole uskaltamisesta. En halua erota, sillä rakastan vaimoani ja hän rakastaa minua. Ainoa suurempi puute avioliitossa on vain se, etten saa häneltä suuseksiä. Kotitöitä teen varmasti enemmän kuin vaimoni.

Ei, et rakasta jos kuljet vieraissa, et edes kunnioita vaimoasi ja suuseksin puute kertoo vain omasta itsekkyydestäsi.

Vierailija
54/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Voiko sitten olla varma siitä että noi on itsenäisiä toimijoita eikä taustalla ole ihmiskauppaa?

Tietenkin siinä on jollain tavalla ihmiskauppaa takana, mutta ei poliisi välitä kun ovat thaikkuja. Tiedä vaikka moni niistä itsekin käy panemassa. Tampereella oli vuosia poliisiaseman vieressä tuollainen paikka ja keskusta on täynnä niitä. Kai ne naiset maksavat osan "palkastaan" talon emännälle eli vanhemmalle naiselle joka pyörittää bisnestä, ainakin takavuosina oli juttua että noin se homma noissa paikoissa pyörii.

Älä nyt mummo suolla houreitasi tänne.

Vierailija
55/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö vaimo noista sun thaiseikkailuistasi???

Vierailija
56/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Il todella ala-arvoinen lehtijuttu. Naisiin kohdistuvaa pilkkaa ja saako ihan seksiä? Nämä naiset tuskin haluavat oikeasti antaa seksiä, kun on taloudellinen tilanne ehkä heillä heikko. Mutta Iltalehti kyselee vain seksin perään? Pervo Pertin juttu taas. Hävetkää oikeasti! 

Vierailija
57/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskakasaa on vaikeaa kunnioittaa. 

Eri

Vierailija
58/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että suun limakalvolta tarttuu sinuun kaikki taudit aivan samoin kuin alapäästäkin? Siellä on juuri ennen sinua imuuteltu hivistä ja visvaista syyläelintä. Tsemppiä.

Todennäköisyys saada tauti suuseksistä on häviävän pieni. Käyn kuitenkin puolen vuoden välein sukupuolitautitesteissä, eikä ikinä ole mitään ollut vaikka maksullisia olen käyttänyt reilusti yli 20 vuotta. 

Hyi hele. Miettikää jos vahingossa eksyisi tällaisen huoramarkon seuraan tai vielä pahempaa - kumppaniksi (!) 

En usko, että palstan tanttaroilla niin pääsisi käymään.

Vierailija
59/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paikasta, joissain paikoissa vakkari asiakas saa kymmenennen kerran ilmaiseksi.

Monissa paikoissa on käytössä kanta-asiakarkortti, johon kerätä leimoja. Kun kerää tarpeeksi monta, saa yhden ilmaisen käynnin kaikilla haluamillaan herkuilla.

Vierailija
60/676 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat kauhuissaan, get a life bitch

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan