IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"
"Ihan kaikki käy
Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.
Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.
Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501
Kommentit (676)
Käykää tekin naiset thai"hieronnassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.
Säälin vaimoasi, sinä puolestaan olet täyttä paskaa
Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin.
Vielä lapsellisempaa on pettää. Miksi hitossa et eroa hänestä???
No jos vaimo on muuten hyvä mutta ei tykkää seksistä niin ei kai sen takia erota kannata.
No jos se osaa hyvän makaroonilaatikon tehdä niin ei todellakaan kannata erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36, minua on petetty useasti ja selkäni takana vielä, eli sitä mitä sinäkin teet. Se näkyy käytöksessä, sanoissa, teoissa. Aavistin että jotain on vinossa ja tapahtumassa selkäni takana ja sitten tulikin tieto että tämä kumppani oli pettänyt minua kuukausien ajan selkäni takana.
Miltä sinusta tuntuisi jos puolisosi tekisi noin? Luulen että se sattuisi ja syvältä, se on viiltävää ja samalla romuttaa luottamuksen toiseen.Käyttäydyn aivan normaalisti, eikä vaimoni epäile mitään. Jos vaimoni pettäisi, en tietenkään pitäisi siitä, mutta en tuomitsisi koska petän itsekin. Avioliittoamme en haluaisi lopettaa.
Niin, ei vielä epäile. Olet rikkonut avioliittoa, pettänyt vaimoasi ja et edes koe että se on moraalises
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut nämä thai-hierontapaikat kätevimmiksi paikoiksi saada seksiä avioliiton ulkopuolella. Lisäksi monessa paikassa suihinoton saa ilman kondomia. Käytän parin viikon välein.
Vaimoani voit sääliä, mutta vaikka kuinka paheksuisit tekojani, on minun haukkumiseni todella lapsellista ja törkeää. Käytöstavat on hyvä pitää mielessä keskustelupalstallakin.
No jos vaimo on muuten hyvä mutta ei tykkää seksistä niin ei kai sen takia erota kannata.
Eli pidät vaimoasi ilmaisena palvelijana???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö että suun limakalvolta tarttuu sinuun kaikki taudit aivan samoin kuin alapäästäkin? Siellä on juuri ennen sinua imuuteltu hivistä ja visvaista syyläelintä. Tsemppiä.
"Visvainen syyläelin". Aika vekkuli kuvailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36, minua on petetty useasti ja selkäni takana vielä, eli sitä mitä sinäkin teet. Se näkyy käytöksessä, sanoissa, teoissa. Aavistin että jotain on vinossa ja tapahtumassa selkäni takana ja sitten tulikin tieto että tämä kumppani oli pettänyt minua kuukausien ajan selkäni takana.
Miltä sinusta tuntuisi jos puolisosi tekisi noin? Luulen että se sattuisi ja syvältä, se on viiltävää ja samalla romuttaa luottamuksen toiseen.Käyttäydyn aivan normaalisti, eikä vaimoni epäile mitään. Jos vaimoni pettäisi, en tietenkään pitäisi siitä, mutta en tuomitsisi koska petän itsekin. Avioliittoamme en haluaisi lopettaa.
Niin miksi et pitäsi???? 🤭🤭🤭
Sitä kiukuttaisi nähdä vaimoke voihkimassa jonkun nuoren kollin päällä :)
Ihmettelen sitä, wttä miksi nämä pettäjät eivät tajua loppu viimein satuttavansa eniten itseään. Ei se kumppani/puoliso rakas sinua aidosti, hän rakastaa vain valhetta ja "haavekuvaa" siitä millainen ihminen on. Jos hän tietäisi pettämisestä ja rakastaisi sittenkin, olisi se rakkautta, sillä puoliso voi tehdä valinnan. Valehtelijalle tällaista ei suoda. Aitoa hyvää rakkautta. Ette jättäisi edes kertomatta, jos tietäisitte puolisonne rakastavan teitä siltikin. Häviätte itse siis eniten. Sitä, ette tunnu tajuavan.
Naimisissa olevia käy eniten bordelleissa ja vakituiset muut suhteet sivusuhteet. Esimerkiksi uskonnon takia raiskatuksi joutuu nuoria edelleen paljon uskontojen välinen viha. Thait on hinduja hakaristi tai Budhia kuin vietnamilaiset osa kiinalaisia Laosilaiset. Keltainen henki. Thaimaassa on kylissä poppamiehiä eikä vain munkkeja. Te vähättelette uskontoja mutta näille se on totta. Patsaalle viedään ruokauhreja. Demoneja lepytellään mutta parannusta pahuudesta ei tehdä. Näille on taikausko tärkeää. Kuten Paavali totesi en halua teidän osallistuvan riivaajille uhraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän varmasti rakastaakin sinua, mutta sinä elät kaksoiselämää pettämisreissuillasi ja väität rakastavasi. Oikeasti, kerro puolisollesi, hän ansaitsee tietää sillä ennemmin tai myöhemmin tuo valheesi tulee vielä julki ja se on sitten todella rumaa jälkeä.
En väitä, vaan tiedän rakastavani. Olisin valmis kuolemaan hänen puolestaan. Kertomiseni ei hyödyttäisi ketään, eikä siitä varmastikaan seuraisi mitään hyvää. Varmasti vaan satuttaisi vaimoani.
Pettämiseni ei tule julki jos en itse siitä kerro. Vaikka vaimoni näkisi joskus minun menevän thaihierontaan, voin sanoa olleeni vaan hieronnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö että suun limakalvolta tarttuu sinuun kaikki taudit aivan samoin kuin alapäästäkin? Siellä on juuri ennen sinua imuuteltu hivistä ja visvaista syyläelintä. Tsemppiä.
"Visvainen syyläelin". Aika vekkuli kuvailu.
Helpoin tapa saada sellainen on painaa omaa kumppania paljaalla. Ex-vaimollani oli ties mitä tauteja eikä näistä mulle kertonu mittään. En tiedä oliko ne hommannu ennen kuin tavattiin vai liiton aikana.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden päätoimittajaa Perttu Kauppista kiinnostaa siis vain seksi ja julkaisee naisista näitä ilkeitä juttuja. Ja myös ne toimittajat, ei mitään moraalin tajua enää lainkaan?! Milloin saat orgasmin ym. sontaa. Ei oikeasti enää mitään oikeaa journalismia. Ei ennen näin ollut. Häntä vain kiinnostaa, että miten ja mistä miehet saavat seksiä? Ja täten halventaa naisia. Häntä ei kiinnosta tässä yhteiskunnassa naisen pahoinvointi tai minkäänlainen pahoinvointi lainkaan?
Lentääkö sinulta sylki samalla tavalla suusta ja vaahtoat kuin hullu silloinkin, kun naiset kertovat OF tienesteistään?
Vierailija kirjoitti:
voisko aavikkomaista tulleet puskayllättäjät vaikka käydä hoidattamassa akuutit hätätilansa noissa ni ei tarttis niidenkään mennä istumaan, älykkyys eikä raha taida riittää
Haluavat ilmaista, nuorta, viatonta, länsimaalaista valkoista vääräuskoista, jota retuuttaa ja nöyryyttää ja halventaa. Jota siis vihaavat ja halveksuvat, mutta siltikin janoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin ne työpäivät kuluvat Iltiksen toimittajilla.
Miesoletettu feministi toimittelija ahdistelee hierojia. Aivan kuin olisi jotenkin salaisuus, että hierontapaikoista voi ostaa seksiä.
Mitä eroa on hartioiden hieronnalla ja pippelin hieronnalla? Hieronta kuin hieronta.
Pippelissä ei ole lihasta. Toki jäykkyyttä saattaa siinäkin olla huolimatta tästä.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden päätoimittajaa Perttu Kauppista kiinnostaa siis vain seksi ja julkaisee naisista näitä ilkeitä juttuja. Ja myös ne toimittajat, ei mitään moraalin tajua enää lainkaan?! Milloin saat orgasmin ym. sontaa. Ei oikeasti enää mitään oikeaa journalismia. Ei ennen näin ollut. Häntä vain kiinnostaa, että miten ja mistä miehet saavat seksiä? Ja täten halventaa naisia. Häntä ei kiinnosta tässä yhteiskunnassa naisen pahoinvointi tai minkäänlainen pahoinvointi lainkaan?
Kyllähän he r aiskauksistakin uutisoivat.
Iltaroska on kirjaimellista roskaa. Kärpäspaperia saastaihmisille. Anna olla. Väistä ja keskity siihen, mitä arvostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tarkastelin asiaa siltä kantilta ja miehenä ilman typerää tunteilua, että tuo mies on oikeasti uhri. Hän on joutunut vaimonsa suihinottamattomuuden uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän varmasti rakastaakin sinua, mutta sinä elät kaksoiselämää pettämisreissuillasi ja väität rakastavasi. Oikeasti, kerro puolisollesi, hän ansaitsee tietää sillä ennemmin tai myöhemmin tuo valheesi tulee vielä julki ja se on sitten todella rumaa jälkeä.
En väitä, vaan tiedän rakastavani. Olisin valmis kuolemaan hänen puolestaan. Kertomiseni ei hyödyttäisi ketään, eikä siitä varmastikaan seuraisi mitään hyvää. Varmasti vaan satuttaisi vaimoani.
Pettämiseni ei tule julki jos en itse siitä kerro. Vaikka vaimoni näkisi joskus minun menevän thaihierontaan, voin sanoa olleeni vaan hieronnassa.
Väität että olisit valmis kuolemaan vaimosi puolesta ja samalla silti kuitenkin valehtelet ja petät? Sinulla on todella vääristyneet prioriteetit vaimosi suhteen, ole mies ja kerro hänelle, sekin tulee satuttamaan häntä, mutta enemmän se satuttaa jos nuo pettämisesi tulisi jotenkin muuta kautta ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Käykää tekin naiset thai"hieronnassa".
Miksi kävisin? Naiset käyvät usein esim. päähieronnassa, missä stimuloidaan kognitiivista kehitystä ja hyvinvointia ihan muilla elämän osa-alueilla, kuin alhaisilla elukkaelimillä.
Surullisia ovat yksilöt, joiden elämän suurin funktio on kirjaimellinen apinaelin, ja käyttävät sitäkin alhaisemmin, kuin ne itse apinat.
Vierailija kirjoitti: 50 euroa puolesta tunnista ja kaikki käy?
Lisähinnasta ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nbs
Hänet pitää siis vapauttaa väärintekijän läheisyydestä elämään näiden hänen pelastajiensa keskuuteen. Avioero ja mies muuttakoot vaikka thaihieromon yläketaan.