Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin jo salilla

Vierailija
17.08.2025 |

Oli ihana, hiukan syksyinen viileys eikä tarvinnut siristellä silmiä. Vain 8 astetta oli.

Millainen päivä teillä tulossa, vai joko aloititte?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaan meen justiinsa. Tulin kotipihalle,olin yövuorossa. Ensin rööki ja käyn kattoo mitä kasvihuoneeseen kuuluu.

Kuka polttaa enää vuonna 2025???? Vain täydellinen luuseri

Kyllä minä tupakoin enkä ole luuseri. Uudelleenhan tuo näköjään tulee "muotiin" vaikka eipä se minulle meinaa mitään.

"Tupakointi näyttäisi olevan jälleen muodissa, kirjoittaa The Guardian. Toisin sanoen savukkeita on alkanut yhtäkkiä näkyä julkisuuden henkilöiden käsissä, musiikkivideoilla ja sosiaalisessa mediassa".

Tupakointi on jokaisen oma asia, mutta onhan se epäterveellistä ja tulee kalliiksi. No joo, mä juon sit liikaa olutta. 

Vierailija
22/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vasta päivemmällä seurakuntasalille. Ilmaiset pullakahvit näin pyhisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä kävin, huomenna salille. Yleensä seitsemän aikoihin kanssa menen, fillarilla. Ihanan viileä ja raikas aamu on kyllä.

Vierailija
24/24 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuljin salin ohitse. Mieluummin kävelen luonnossa kuin hikisen salin kävelymatolla.

Ansaitset kruunun. Mites ne sun lihakset voi? Käytkö treenaamassa niitä ulkosalilla, vai onko lähinnä päivittäistä viini- tai olutlasin kallistelua 😂? Kommentistasi päätellen olet muutaman aivosolun jo menettänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi