Kävin jo salilla
Oli ihana, hiukan syksyinen viileys eikä tarvinnut siristellä silmiä. Vain 8 astetta oli.
Millainen päivä teillä tulossa, vai joko aloititte?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ulkosalillako kävit?
Ai, sanoin epäselvästi. Ihan normaalilla sisäsalilla kävin, mutta kävelin sinne ja nautin ulkoilmasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosalillako kävit?
Ai, sanoin epäselvästi. Ihan normaalilla sisäsalilla kävin, mutta kävelin sinne ja nautin ulkoilmasta. Ap
Oli kyllä viileä aamu pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosalillako kävit?
Kävit kävelyllä? Ap
Kaunis aamu. Lähden koirien kanssa aamulenkille eli n. 5km.
Reipas olit. Itse töihin lähdössä, ja tuntuu vieläkin hirmu aikaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosalillako kävit?
Pitkästä aikaa? Täällä viileitä aamuja on ollut jo lähes kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosalillako kävit?
Oliko porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosalillako kävit?
Kävit kävelyllä? Ap
Piipahdin ulkona, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosalillako kävit?
Oliko porukkaa?
Ulkona kaksi koiranulkoiluttaja ja salilla yksi ihminen. Rauhassa sai olla! Ap
Viiden maissa koirat "räjähti" ja piti tutkia että missä ja miksi. Huusivat metsälaitumella ja kas, tuoreet karhun jäljet. Lopulta rauha maassa ja olisi voinut nukkua, mutta uni ei tullutkaan silmään. Nyt nukuttaisi, mutta pakko kitata kahvia jotten sammu kuin saunalyhty. Aamulenkki siis tehty.
Minä kuljin salin ohitse. Mieluummin kävelen luonnossa kuin hikisen salin kävelymatolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuljin salin ohitse. Mieluummin kävelen luonnossa kuin hikisen salin kävelymatolla.
En ole koskaan käynyt salilla, joka olisi hikinen!
Mä käyn salilla vain talvisin. Kevät, kesä ja syksy on ulkoliikunnan aikaa. T. hiihtämistä vihaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt salilla, joka olisi hikinen!
Ikävää, kun et käsitä kommenttia. Onhan teitä urpoja.
Heräilen, laskin koirat pihalle, kissa nukkuu, kohta lähdettävä verkoille ja siitä se päivä alkaa. Käyn katsomassa onko sieniä noussut, eilen löytyi yksi herkkutatti. Muita suunnitelmia ei ole. Riippuu vähän säästä mikä huvittaa ja mikä ei. Eläimet on tietysti käytettävä lenkillä ja ainakin koirat useampaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan meen justiinsa. Tulin kotipihalle,olin yövuorossa. Ensin rööki ja käyn kattoo mitä kasvihuoneeseen kuuluu.
Kuka polttaa enää vuonna 2025???? Vain täydellinen luuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan meen justiinsa. Tulin kotipihalle,olin yövuorossa. Ensin rööki ja käyn kattoo mitä kasvihuoneeseen kuuluu.
Kuka polttaa enää vuonna 2025???? Vain täydellinen luuseri
Kyllä minä tupakoin enkä ole luuseri. Uudelleenhan tuo näköjään tulee "muotiin" vaikka eipä se minulle meinaa mitään.
"Tupakointi näyttäisi olevan jälleen muodissa, kirjoittaa The Guardian. Toisin sanoen savukkeita on alkanut yhtäkkiä näkyä julkisuuden henkilöiden käsissä, musiikkivideoilla ja sosiaalisessa mediassa".