Katri Helenan ääni edelleen kunnossa!
Kyllä täytyy arvostaa, ei voi muuta. Olen itse vasta 73-vuotis eikä ääneni soi enää juuri lainkaan. Katri Helenan ääni on edelleen hyvä ja tulkinta kohdallaan Yle:n sivuilla nähdyn parin kappaleen mukaan. Harva saa vanheta noin kauniisti ja lempeästi ja kaikkien rakatamana. Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katrin ikätovereista esim. Diana Ross on edelleen kovassa vireessä ja tekee keikkaa. Samoin Elton John ja Dolly P.
Elton John ole missään vireessä. Ääni mennyt lähes laulukelvottomaksi ja taitaa nykyisin olla puolisokea. Ja Elton lopetti keikkailun noin kolme vuotta sitten.
EJ tekee edelleen satunnaisia keikkoja, vaikka kunto onkin mikä on.
Joudummeko kohta lukemaan KH:n ja Liimataisen eronneet. Suhde on perustunut selvästi musiikkibisnekseen ja kalareissutkaan ei täytä sitä tyhjiötä. KH:n äitikään ei tykännyt Liimataisesta, äidit ovat usein tarkkanäköisiä. Jokin huhu liikkui miten menevät tänään naimisiin, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä oli Kaija Koo?
Liian vanha jo.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman oli unohtanut laittaa mekon päälle ja tuli lavalle pelkässä alushameessa! Ei ihan sopinut viimeisen päälle hiottuun kokonaisuuteen.
Entäpä Nina Tapio. Jotkut lyhyet shortsit jalassa Stadionkeikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman oli unohtanut laittaa mekon päälle ja tuli lavalle pelkässä alushameessa! Ei ihan sopinut viimeisen päälle hiottuun kokonaisuuteen.
Entäpä Nina Tapio. Jotkut lyhyet shortsit jalassa Stadionkeikalla.
Stadionhan on pääasiassa urheilua varten ja urheilu onnistuu paremmin shortseissa. Täydellisen sopiva asu stadionilla laulajallekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kyllä siellä 90-luvulla jotain oli, ainakin sotkuja Rajalan kanssa. Ja vahva uskonnollisuus on ollut aina vähän hörhöä.
Itse en nyt ole erityisemmin välittänyt, mutta kyllähän se tuntuu että aina oli KH! Ja kyllähän ne 70- ja 80-lukujen hitit tosi nostalgisia ovat. Ja jotenkin hirveän suomalaisia - vaikka ovat käännösvbiisejä moni!
Ja kun rupeaa ajattelemaan, että hän on elänyt pidempään kuin moni aikalainen faninsa. Puhutaan todella monista sukupolvista.
Rajala ne skandaalit aiheutti, ei ole Katrin syytä että Rajala oli täys tollo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011433656.html
Rajalan blogin tekstin positiivisuus voi olla jollekin yllättävää, sillä hän on blogissaan kirjoittanut ex-vaimostaan myös huomattavasti kuittailevampaan sävyyn.
Näin tapahtui vuonna 2023, kun Katri Helena julkaisi elämäkertateoksen. Siinä kerrottiin, että Rajala olisi yhteisten vuosien aikana naureskellut puolisonsa musiikille ja että pariskunnan liitto olisi ollut alusta saakka täynnä erimielisyyksiä ja sisältänyt uskottomuutta.
Rajala otti väitteisiin kantaa blogitekstissä.
Viikolla on näkynyt joitain selostuksia toisen puolisoni Katrin julkaistusta elämäkerrasta. En halua niitä lehtijuttujen perusteella kommentoida ennen kuin olen tutustunut itse kirjaan, Rajala totesi.
Kun hän tuskin lähettää sitä minulle, ostan sen omalla rahallani Otavan kirjakaupasta. Kun itse lähetin hänelle pienen kirjani kymmenen vuotta sitten, hän kertoo polttaneensa sen avaamattomana betonirenkaassa. Toinen lähettämäni kirja Mika Waltarista palautui paketissa ehjänä ja avaamattomana. Tämän verran meillä on eroa suhteissamme toistemme hengentuotteisiin, Rajala lopetti kirjoituksensa.
Rajala kommentoi myös IS:lle tuolloin Katri Helenan kirjan väitteitä kiistäen ne. Rajalan mukaan Katri Helena oli aloitteellisempi osapuoli alusta alkaen, vaikka laulajan mukaan hän ei ollut suhteesta missään vaiheessa kovin varma.
Oh-hoh, oh-hoh! Sehän ei pidä paikkaansa ollenkaan. Kyllä se oli hän, joka johdatti koko suhdetta alkuun ja ihan sympaattisesti johdattikin. Hänhän se aloitteen tekijä oli, Rajala sanoi.
Katri Helena näytti kyllä upealta konsertin jälkeen - harva kahdeksankymppinen näyttää tuolta raskaan päivän ja kahden tunnin konserttiesiintymisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt Paula Koivuniemestä enemmän. Paulassa on särmää, eikä ole tuollainen jeesustelija kuin Katri Helena. Ikäisekseen hyvin säilynyt, on toki käynyt korjaamassa itseään
Katri siinä mielessä paljon kovempi koska jaksaa vetää noin suuren keikan ja pää kunnossa. Paula katsoo jossain dementialaitoksessa eikä muista enää varmaan nimeään. Onko Paula jopa nuorempikin Katri Helenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle tähtitaivas -laulun jälkeen lavalle kävelee liuta Suomen ykkösrivin artisteja. Mukana on muun muassa Erika Vikman, Ellinoora ja Anna Puu.
Huhhuh, kun vertaa lauluääniä. Erika on ainoa, joka yltää jonkun arvoiseksi laulajaksi. Nuo kaksi muuta🤮
Mitenkähän näiltä onnistuu yhdeltäkään vetää sama 80 vuotiaana ja yhtä suurelle yleisölle😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle tähtitaivas -laulun jälkeen lavalle kävelee liuta Suomen ykkösrivin artisteja. Mukana on muun muassa Erika Vikman, Ellinoora ja Anna Puu.
Huhhuh, kun vertaa lauluääniä. Erika on ainoa, joka yltää jonkun arvoiseksi laulajaksi. Nuo kaksi muuta🤮
Mitenkähän näiltä onnistuu yhdeltäkään vetää sama 80 vuotiaana ja yhtä suurelle yleisölle😅.
Umpikade kulttuuriväki taas haukkuu täällä parempiaan. Tietävät oikein hyvin itsekin etteivät koskaan yllä samaan kuin Katri-Helena. Mutta samaan kuvaan pitää kuitenkin ängetä ja kehua omaa Katri-kokemusta kilpaa muiden julkisuustyrkkyjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kh edelleen hetero
En tiedä mutta hänessä ei ole kyllä mitään seksuaalista mielenk77ntoa herättävää.
HETEKA ja Tommi
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, pitääkö huhu paikkaansa ja menee naimisiin huomenna Liimataisen kanssa?
Ehkä. Sillä taataan Tommille asuminen Katrin talossa sitten joskus, kun jää leskeksi.
Onko kuulunut uutisia. KH 80 ja Liimatsu 48.
Mitä ne tekee? 😙🙄😬
Ennen keikkaa Katri meni bajamajaan ja oli siellä aikansa.
Varmaan maha jysähti ummelle keikan alla.
Pinnisteli sitten ison vonkaleen sinne astiaan muitten sekaan.
Kaija Koo olisi varastanut koko shown, sen verran tunteita herättävä ja karismaattinen hän on. Nämä muut olivat vain avustajia.