Katri Helenan ääni edelleen kunnossa!
Kyllä täytyy arvostaa, ei voi muuta. Olen itse vasta 73-vuotis eikä ääneni soi enää juuri lainkaan. Katri Helenan ääni on edelleen hyvä ja tulkinta kohdallaan Yle:n sivuilla nähdyn parin kappaleen mukaan. Harva saa vanheta noin kauniisti ja lempeästi ja kaikkien rakatamana. Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kommentit (155)
Minä en ole erityisemmin hänestä pitänyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen petyin. Pukkasiko ahneus, nyt stadion on täynnä kun Yle perui suoran lähetyksen. Kiitti vaan!
Käsitin, että YLE taltioi ja se tulee sitten itsenäisyyspäivänä. Käsitinköhän oikein?
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen petyin. Pukkasiko ahneus, nyt stadion on täynnä kun Yle perui suoran lähetyksen. Kiitti vaan!
Pitäskö kaikkien muidenkin artistien viimeiset konsertit lähettää suorana Yleltä. Miksi yhden ?
Oliko myös niillä kilteillä pojilla koulussa tyttöjä kavereina? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En ymmärrä, mikä hänessä niin ihanaa on?
Tuli myös kylmät väreet, kun jossain sanoi, että kirjoittelee automaatti kirjoituksella kuolleen miehensä kanssa.🥶
Ralleja lauloi lähinnä. Mutta niinhän ne oli noilla vuosikymmenillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En ymmärrä, mikä hänessä niin ihanaa on?
Tuli myös kylmät väreet, kun jossain sanoi, että kirjoittelee automaatti kirjoituksella kuolleen miehensä kanssa.🥶
Vähän sama kuin Loiri. Julkisivu ihailtu taiteilija mutta oikeasti paska juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Onko kh edelleen hetero
En tiedä mutta hänessä ei ole kyllä mitään seksuaalista mielenk77ntoa herättävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kh edelleen hetero
En tiedä mutta hänessä ei ole kyllä mitään seksuaalista mielenk77ntoa herättävää
Kylmä nainen
Onhan hänellä kauniita lauluja.
Mutta henkilön en ole koskaan hänestä pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin, että YLE taltioi ja se tulee sitten itsenäisyyspäivänä. Käsitinköhän oikein?
Yle näyttää pelkkiä uusintoja, sodista ja nälästä. Me maksamme Yleveroa, kaikki emme päässeet konserttiin. Olisi ollut kiva nähdä se tänään!
Hän on nyt yllättäen lihonut. Aina on ollut niin hoikka.
Nuo molemmat "iltapuvut", jotka hänellä nyt on päällä, on ihan hirveitä telttoja. Näyttää vielä lihavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hänellä kauniita lauluja.
Mutta henkilön en ole koskaan hänestä pitänyt.
Minä en pidä niistä lauluistakaan. Sellaista lällyn lällyn diibadaa
Katri Helenalle vain monet kappaleet sitten nuoruuden heleydellä laulettu ja piakkoin jo olisi tullut jo ikääntymisen värinä äänessä.
Olen samaa mieltä. Erityisen hienosti on hänellä säilynyt äänen sointi, tietynlainen heleys. Ei ole ollenkaan sellaista "kirkkokuorotunnelmaa", mikä usein tulee vanhemmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nyt yllättäen lihonut. Aina on ollut niin hoikka.
Nuo molemmat "iltapuvut", jotka hänellä nyt on päällä, on ihan hirveitä telttoja. Näyttää vielä lihavammalta.
Ehkä joku sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Erityisen hienosti on hänellä säilynyt äänen sointi, tietynlainen heleys. Ei ole ollenkaan sellaista "kirkkokuorotunnelmaa", mikä usein tulee vanhemmille naisille.
Taisi tulla nauhalta.