Katri Helenan ääni edelleen kunnossa!
Kyllä täytyy arvostaa, ei voi muuta. Olen itse vasta 73-vuotis eikä ääneni soi enää juuri lainkaan. Katri Helenan ääni on edelleen hyvä ja tulkinta kohdallaan Yle:n sivuilla nähdyn parin kappaleen mukaan. Harva saa vanheta noin kauniisti ja lempeästi ja kaikkien rakatamana. Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kommentit (155)
Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kyllä siellä 90-luvulla jotain oli, ainakin sotkuja Rajalan kanssa. Ja vahva uskonnollisuus on ollut aina vähän hörhöä.
Itse en nyt ole erityisemmin välittänyt, mutta kyllähän se tuntuu että aina oli KH! Ja kyllähän ne 70- ja 80-lukujen hitit tosi nostalgisia ovat. Ja jotenkin hirveän suomalaisia - vaikka ovat käännösvbiisejä moni!
Ja kun rupeaa ajattelemaan, että hän on elänyt pidempään kuin moni aikalainen faninsa. Puhutaan todella monista sukupolvista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole erityisemmin hänestä pitänyt koskaan.
Minä pidän. Jämptin ja fiksun oloinen ihminen ja hyvä artisti.
Suurin osahan tällä on käännöskipaleita niinkuin tuolloin oli.
Vierailija kirjoitti:
Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kyllä siellä 90-luvulla jotain oli, ainakin sotkuja Rajalan kanssa. Ja vahva uskonnollisuus on ollut aina vähän hörhöä.
Itse en nyt ole erityisemmin välittänyt, mutta kyllähän se tuntuu että aina oli KH! Ja kyllähän ne 70- ja 80-lukujen hitit tosi nostalgisia ovat. Ja jotenkin hirveän suomalaisia - vaikka ovat käännösvbiisejä moni!
Ja kun rupeaa ajattelemaan, että hän on elänyt pidempään kuin moni aikalainen faninsa. Puhutaan todella monista sukupolvista.
Rajala ne skandaalit aiheutti, ei ole Katrin syytä että Rajala oli täys tollo.
Katrin ikätovereista esim. Diana Ross on edelleen kovassa vireessä ja tekee keikkaa. Samoin Elton John ja Dolly P.
Hyvä, että vihdoin lopetti. Lauluääni on mennyt jo 20-vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen petyin. Pukkasiko ahneus, nyt stadion on täynnä kun Yle perui suoran lähetyksen. Kiitti vaan!
Käsitin, että YLE taltioi ja se tulee sitten itsenäisyyspäivänä. Käsitinköhän oikein?
Yle näyttää pelkkiä uusintoja, sodista ja nälästä. Me maksamme Yleveroa, kaikki emme päässeet konserttiin. Olisi ollut kiva nähdä se tänään!
Siinä, ollos hyvä!
Mummomeininki
Tuo Tie elämän on kyllä alkuperäisen raiskaus
Vierailija kirjoitti:
Katrin ikätovereista esim. Diana Ross on edelleen kovassa vireessä ja tekee keikkaa. Samoin Elton John ja Dolly P.
Mutta jossain vaiheessa on pakko lopettaa, mieluummin pari vuotta liian aikaisin kuin pari vuotta liian myöhään.
Sanat on aina eri kuin alkuperäisessä. Mutta noi Dracula lumihiutale vaatteet !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä väliä?
Käännöskipaleitahan ei tehdä enää ollenkaan. Eli joskus maailmanaikaan niitä tehtiin. Alkuperäisestä hitistä tehtiin suomalaisversio ja yleesä siitäkin tuli jonkin sortin hitti. Kätevää.
Nyt äkkiä kauppahalliin ostamaan viiriäisiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen petyin. Pukkasiko ahneus, nyt stadion on täynnä kun Yle perui suoran lähetyksen. Kiitti vaan!
Käsitin, että YLE taltioi ja se tulee sitten itsenäisyyspäivänä. Käsitinköhän oikein?
Yle näyttää pelkkiä uusintoja, sodista ja nälästä. Me maksamme Yleveroa, kaikki emme päässeet konserttiin. Olisi ollut kiva nähdä se tänään!
Siinä, ollos hyvä!
Eikä, nyt minua kyllä hävettää. Olin varmasti kateellinen teille
Kiitos tämä helpotti suuresti🥰
t. tyttö 65v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä, ollos hyvä!
Mummomeininki
Silti näytti olevan paljon nuorempaakin porukkaa paikalla. Eniten yllätti eturivissä mukana lauleskelevat parikymppiseltä näyttävät nuoret pojat.
Vaihdevuotiset jammailee ehkä ei enää ihan ole hoikkia tyttösiä muutkaan taustalaulajat. Vähän kuin navettaan menossa. Mutta mikä tämä valkoinen viitta lumihiutale tyyli nyt oli. Keskellä kesää. Hautajaiset ja enkelit tulee sitten kun joku on kuollut. Vasta. Talvi ei ole vielä tullut. Ja ihmeen tönkösti tehtyjä pukuja muutenkin. Ja noi hirveät viitat . Joku kasakka viitta mutta nämä on kyllä kreivi draculasta. Ostarilla näkyy Mustanaamioita. Tosin. Toi kaulus on elokuvasta Dracula.
Onhan noi piraatti kopiot jostain Italiasta vähän lapsellista puuhaa. Hienoa että on edes yritetty jokunen sanasto keksiä täällä pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen ei ole suomalainen eikä amerikkalainen eikä espanjalainen vaikka asuu muiden maissa.
Siinä, ollos hyvä!