Katri Helenan ääni edelleen kunnossa!
Kyllä täytyy arvostaa, ei voi muuta. Olen itse vasta 73-vuotis eikä ääneni soi enää juuri lainkaan. Katri Helenan ääni on edelleen hyvä ja tulkinta kohdallaan Yle:n sivuilla nähdyn parin kappaleen mukaan. Harva saa vanheta noin kauniisti ja lempeästi ja kaikkien rakatamana. Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kyllä siellä 90-luvulla jotain oli, ainakin sotkuja Rajalan kanssa. Ja vahva uskonnollisuus on ollut aina vähän hörhöä.
Itse en nyt ole erityisemmin välittänyt, mutta kyllähän se tuntuu että aina oli KH! Ja kyllähän ne 70- ja 80-lukujen hitit tosi nostalgisia ovat. Ja jotenkin hirveän suomalaisia - vaikka ovat käännösvbiisejä moni!
Ja kun rupeaa ajattelemaan, että hän on elänyt pidempään kuin moni aikalainen faninsa. Puhutaan todella monista sukupolvista.
Rajala ne skandaalit aiheutti, ei ole Katrin syytä että Rajala oli täys tollo.
Rajaloita on helluntaiseurakunnissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole erityisemmin hänestä pitänyt koskaan.
Olet siis vain kateellinen :D
Venäläinen kreivi Dracula ja pysty kaulus. 007 ja vakoojakoulu. Näpistelee väärentää kopioi muilta.
Aina on kala parempaa muiden puolella .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh? Mitähän syytä kenelläkään on kadehtia Katri Helenaa?
Kaasutusputki jatkuu . Niin venäläistä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä oli Kaija Koo?
Häh! Sehän on jo vanha...
Ne, ketkä eivät pidä Katri-Helenasta tai hänen musiikistaan, miksi kommentoitte yleensä mitään? Ja miksi sitten seuraatte, mitä hänestä kirjoitetaan?
Kyllä ikä jo on kuultavissa äänestä. Käheytynyt ja madaltunut, hiukan horjuva.
Mutta normaalia vanhenemistahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Uralle ei ole mahtunut ainoatakaan floppia tai töppäystä, skandaaleista phumttakaan.
Kyllä siellä 90-luvulla jotain oli, ainakin sotkuja Rajalan kanssa. Ja vahva uskonnollisuus on ollut aina vähän hörhöä.
Itse en nyt ole erityisemmin välittänyt, mutta kyllähän se tuntuu että aina oli KH! Ja kyllähän ne 70- ja 80-lukujen hitit tosi nostalgisia ovat. Ja jotenkin hirveän suomalaisia - vaikka ovat käännösvbiisejä moni!
Ja kun rupeaa ajattelemaan, että hän on elänyt pidempään kuin moni aikalainen faninsa. Puhutaan todella monista sukupolvista.
Periaatteessa Katri Helena on kyllä ollut koko uransa ajan huipulla, että siinä mielessä hän on ehkä ainutlaatuinen suomalaisista laulajista, että menestystä hänelle tuli heti nuorena, eikä koskaan ole tarvinnut tehdä varsinaista "comebackia". Mutta kun nyt katsoin listoja, niin näyttäisi siltä, että 70-luvun alussa Katri Helenan urassa oli vähän hapuilua sen jälkeen, kun hän vaihtoi levy-yhtiötä ja ilmeisesti haki vähän uudenlaista linjaa. Sitten hänellä on ollut myöhemmin joitakin pitempiä hiljaiselon kausia, niin kuin sen jälkeen, kun Timo Kalaoja kuoli äkillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt Katri-Helenasta.
Mielipiteesi kuvasti Katri-Helenaa, hajuton, mauton ja yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä oli Kaija Koo?
Häh! Sehän on jo vanha...
Kuvittelin itsestään selvästi, että Kaija olisi ollut paikalla, kun lavalle oli kutsuttu Suomen nimekkäimmät naisartistit, mutta ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen petyin. Pukkasiko ahneus, nyt stadion on täynnä kun Yle perui suoran lähetyksen. Kiitti vaan!
Käsitin, että YLE taltioi ja se tulee sitten itsenäisyyspäivänä. Käsitinköhän oikein?
Yle näyttää pelkkiä uusintoja, sodista ja nälästä. Me maksamme Yleveroa, kaikki emme päässeet konserttiin. Olisi ollut kiva nähdä se tänään!
Siinä, ollos hyvä!
Ärsyttävää tuo aplodien plätkytys!
Vierailija kirjoitti:
Katrin ikätovereista esim. Diana Ross on edelleen kovassa vireessä ja tekee keikkaa. Samoin Elton John ja Dolly P.
Elton John ole missään vireessä. Ääni mennyt lähes laulukelvottomaksi ja taitaa nykyisin olla puolisokea. Ja Elton lopetti keikkailun noin kolme vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syytä on olla kateellinen 80-vuotiaalle mummolle?
Erika Vikman oli unohtanut laittaa mekon päälle ja tuli lavalle pelkässä alushameessa! Ei ihan sopinut viimeisen päälle hiottuun kokonaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen petyin. Pukkasiko ahneus, nyt stadion on täynnä kun Yle perui suoran lähetyksen. Kiitti vaan!
Käsitin, että YLE taltioi ja se tulee sitten itsenäisyyspäivänä. Käsitinköhän oikein?
Yle näyttää pelkkiä uusintoja, sodista ja nälästä. Me maksamme Yleveroa, kaikki emme päässeet konserttiin. Olisi ollut kiva nähdä se tänään!
Siinä, ollos hyvä!
Mummomeininki
Silti näytti olevan paljon nuorempaakin porukkaa paikalla. Enite
Niillä on ikävä edesmennyttä mummoaan ja ovat valinneet Katri-Helenan sijaismummoksi.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman oli unohtanut laittaa mekon päälle ja tuli lavalle pelkässä alushameessa! Ei ihan sopinut viimeisen päälle hiottuun kokonaisuuteen.
Katri Helenan ei tarvitse riisuuutua, eikä hän ole sekoillut kuten Karita M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Helenan ei tarvitse riisuuutua, eikä hän ole sekoillut kuten Karita M
Tämä! Soisi nuoremman sukupolvenkin naisten ajattelevan, että vaatteet päällä voi laulaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno konsertti ja yllättävän paljon nuoria ihmisiä :)
Toivottavasti saadaan kohta joku uusi "Katri Helena". Ei kopiota, vaan omalla tyylillään, mutta positiivisuus ja samantyylinen nöyrä kannustus käsitellä elämän tapahtumia saisi olla.
Minusta Suvi Teräsniska on hyvin samantyylinen ihminen kuin Katri Helena. Suvilla uraa takana jo 18 vuotta (ensimmäisestä levytyksestä), hyvällä tiellä on.
Tai Diandra :)