Pärtty pojalle nimeksi?
Olemme miettineet sitä nimeksi, suvussamme on eräällä ollut tuo nimi.
Toiseksi nimeksi tulisi Junes eli Pärtty Junes. Mitä mielipiteitä?
Kommentit (34)
Haluamme nimen joka tulee suvustamme ja ihastuimme Pärtty-nimeen, siksi poikamme saa sen nimen.
ap
Vierailija:
Provohan tää selkeästi on.
Pärisevä pärrrrrrr-alku, ä ja y samassa nimessä. Ruma nimi, en voi muuta sanoa. Ihan hirveä =/ Se miten suu vääntyy kun nimen sanoo, on myös ällöttävää.
Meillä vanhemmillakaan ei ole lempinimiä ja itse kutsun ihmisiä mieluummin oikealla kuin lempinimellä.
Tervetuloa pohjanmaalle, Pärtty.. HIIIH!
KUKAAN muu ei pidä Pärtty-nimestä. Haluatko, että ihmisten reaktio poikasi nimeen on " hyi v*ttu" , " reps!" , " siis mikä?!?" , " yök, lapsi raukka" ?
Jos Pärtty-nimestä ei kiusata, niin ei mistään.
Vierailija:
Haluamme nimen joka tulee suvustamme ja ihastuimme Pärtty-nimeen, siksi poikamme saa sen nimen.ap
- Alkaa kovalla P-kirjaimella
- Siinä on lällättävä Ä
- Keskellä kärisee R
- Loppuu nyrpeään Y-kirjaimeen
Yksinään mikään näistä ei tee nimestä rumaa, mutta kun ne kaikki on sullottu samaan nimeen niin OMG!!
Vierailija:
Meillä vanhemmillakaan ei ole lempinimiä ja itse kutsun ihmisiä mieluummin oikealla kuin lempinimellä.
Juhania, Karia, Viljoa jne.
Oikeastaan ainoa vaihtoehto Pärtylle olisi Malakias. Mitä mieltä olette siitä?
ap
Oikeastaan ihan kiva nimi tuo Malakias, kun sitä makustelee. Antakaa se!
Vierailija:
Juhania, Karia, Viljoa jne.Oikeastaan ainoa vaihtoehto Pärtylle olisi Malakias. Mitä mieltä olette siitä?
ap
...anna tulta!
Kiitän ap:tä päivän parhaista nauruista! Jos tämä ei ole provo, niin mieti nyt oikeasti sitäkin puolta asiasta, että et varmaan haluaisi poikaasi kiusattavan koulussa nimen takia...taitaa olla suurella kansalle hieman liian erikoinen nimi...eikä vaan erikoinen vaan...eihän sille ole edes sanaa...partyt? Lärtty? Syltty? Kauneus on katsojan silmässä vaan ei korvassa...
Pärtty on kuin pieruäänellä puhuva perse ja Malakias kuin joku syvänmeren planktonia syövä löllykkä.
Ap, vetelee kyllä oikein pohjanoteerauksia...
Mut ei väliä,en ole aikoihin nauranut näin.....kiitos ap
Minulle tulee ensiksi mieleen Pärde, joka itseasiassa on minusta jopa kauniimpi kuin Pärtty....