Pärtty pojalle nimeksi?
Olemme miettineet sitä nimeksi, suvussamme on eräällä ollut tuo nimi.
Toiseksi nimeksi tulisi Junes eli Pärtty Junes. Mitä mielipiteitä?
Kommentit (34)
Mutta asiaan:
Itse en pidä nimeä Pärtty mitenkään outona. Pidän siitä! Tunnen yhden Pärttylin enkä ole ikinä pitänyt ko. nimeä outona, se on vanha muoto Pertusta joka sekin on mielestäni kaunis.
Tosin voi olla että Jessicat ja Jesset kiusaisi Pärtty-parkaa, itse en uskaltaisi sitä siksi laittaa.
Mutta siis täällä korvessa missä me asutaan ei kukaan pitäisi tuota outona nimenä.
Malakias on kaunis, laita se! Mites olisi Perttu Malakias?
Pärtty Junes. OMG!!!!! XD Anna mun kaikki kestää. Hihihihiiii.
Eikö Pärtty ole sitäpaitsi sukunimi?
Onhan moni nimi sekä etu- että sukunimi esim. Taina, Kari jne.
Junes olisi sitten vähän uudemman oloinen nimi. Meistä Pärtty Junes kuulostaa oikein kauniilta.
ap
Kai pappi saa tuollaisesta jotain vaarallisen työn lisää?
Sylikummiltakin tenava tipahtaa kopsahtaen lattialle, kun kummi repeää täysin.
" Pärtty, kultarakas! Tulehan mamman sylyyn..."
YiiÄÄÄgHHH!
Vääntää suun sitruunalle.
Junesinkin voisit mun puolestani unohtaa, se tosin ei ole ruma mutta muuten vaan hassu. Latinonimi.
Olemme aina halunneet antaa nimen joka on ollut suvussamme. Emme pidä myöskään tuikitavallisista nimistä. Meistä Pärtty Junes on kaunis nimi. En minäkään pidä esim. Nicosta tai Oliviasta niin ei tietenkään Pärtty ole kaikkien mieleen.
ap
Vierailija:
Junesinkin voisit mun puolestani unohtaa, se tosin ei ole ruma mutta muuten vaan hassu. Latinonimi.
Maailmassa ON nimiä, jotka ovat sekä KAUNIITA että HARVINAISIA. Pärtty ei ole kenenkään mielestä kaunis, paitsi ehkä sinun.
Keksi pliiiiiiiiis joku toinen nimi. Ehdotettu Perttu on hyvä, eikä se kai ihan kamalan yleinenkään ole, itse en ainakaan tunne yhtään Perttua.
Vierailija:
En minäkään pidä esim. Nicosta tai Oliviasta niin ei tietenkään Pärtty ole kaikkien mieleen.
kuulostaa joltain perinneruoalta.....
Ootko ap huomannut kuinka moni tykkäisi vähääkään Pärtystä? Haluatko pojallesi tahallaan laittaa ylierikoisen nimen vain koska SINÄ et HALUU mitään tavallista nimeä.
Maailmassa on erikoisia ja harvinaisia nimiä ja sitten on nimiä jotka ovat tosi typeriä.
Molempia nimiä on myös etunimenä. Meistä Pärtty vaan on kaunis nimi. En minäkään pidä Väinöstä tai Veijosta mutta ei ne nimet minua mitenkään kauhistuta, en siis usko että Pärtty on mikään kauhistus muillekaan. Nykyään Suomessa on niin erikoisia nimiä että Pärtty tuskin tuottaa ongelmia.
ap
Kun se on kelvannut aiemminkin niin kelpaa nytkin.
ap
Vierailija:
Nykyään Suomessa on niin erikoisia nimiä että Pärtty tuskin tuottaa ongelmia.ap
Vierailija:
Kun se on kelvannut aiemminkin niin kelpaa nytkin.ap
Semmoinenkin versio nimestä löytyy...