Mies ei vastaa viesteihin
Mitäs tekisitte tilanteessa jossa mies hiljenee, ei vastaa mihinkään lopulta ilmoittaa että haluaa tauon. Haluat selvyyttä miksi näin mutta ei vasta eikä lue viestejä. Ei asuta yhdessä mutta ollaan vuosi seurusteltu. Mietin että käynkö sit hänen luonaan ja teen suhteesta lopun sanallisesti kun kerta hän ei sitä osaa tehdä. Kyllä mulle tauko käy jos kertoo miksi, kaikki oli hyvin siihen asti kunnes yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokenut ihan saman, vuosi takana ja yhtäkkiä vaan lopettaa yhteydenpidon. Sitten kun piti olla ns. closure jossa kuulet ne tyypilliset "ei tää johdu susta vaan musta" (vaikka myöhemmin paljastui että sillä oli jo toinen), aloittaa itkemisensä päätteeksi ilmiriidan. Eli älä odota selityksiä, jatka elämää niin pääset paljon helpommalla.
Minulle ikinä tärkeää saada se closure. En pysty elämään näin että ehkä ollaan ehkä ei. Ei nähdä toisiamme ja hän ns päättää milloin haluaa taas olla. Tarvitsen sen lopetuksen etten itsekseni päässä käännä kaikkea ympäri ja mieti että olen jotain tehnyt
Mulle myös.
Mutta oon huomannut, että kaikki ei ansaitse minun "klousaamista". Mitä vittuahe mua ja mun loppupäätelmiä kuuntelisivat jos eivät vastaa edes normaaleihin viesteihin? Aika yksinkertaista. Sama homma kaikilla sukupuolilla, ei pelkästään miesten syy. Myös naiset osaa kavereina olla ilkeitä. Läksy: jos olet matto, sinuun pyyhitään jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tä tietysti ja jos oltaisiin lyhyempi aika seurusteltu voisin vain lakaista asian mutta kun hänen luonaan minun tavaroitakin niin pitäähän ne mun sieltä saada
No sitten haet ne tavarat ja viet samalla hänen tavaransa jos sinulla sellaisia on, ei asiasta tarvii sen vaikeampaa tehdä.
Tässä mietin että tuleeko sellainen hullu akka vaikutelma kun tuun tavaroita hakemaan jos hänellä oikeasti ollut vain haluna se tauko. Tietty minun mielestä taukoja ei voi tuosta noin vaan ilmoittaa ilman syytä, pitäähän sen toisen osapuolen kanta kanssa olla mukana.
Ap
Hullumpaa on olla hakematta niitä omia tavaroita, ei kai aikuiset ihmiset makuuta omia tavaroitaan toisten kotona muuten vaan. Sä et ole suostunut mihinkään taukoon eikö sinun kanssa ole neuvoteltu mistään, niin mitä sillä edes on väliä mitä ukko ajattelee? Sehän tässä on toiminut ihan sekopäisesti.
Mä en edes ymmärrä mitä tauko tarkoittaa, yleensä sitä joko ollaan parisuhteessa tai ei olla. Jos jotain erikoisjärjestelyjä kaipaa, niistä keskustellaan eikä vaan jätetä toista roikkumaan ja miettimään että mitäs nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattoi kyllästyä neuroottisuuteesi tehdä asiosita hyvin hankalia
Itse sä oot hankala jos et viesteihin vastaa
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään. Tauon pitäminen on joskus paikallaan, ei siihen kuole.
Ei se siitä paremmaksi muutu. Parempi lopettaa kerralla, jos ollaan jo aikuisia ihmisiä.
😅 Eihän tuo ole mikään mies vaan pikkupoika henkisiltä kyvyiltään
Tapa se :) Ei kun sitäkään ei voi tehdä näkemättä 🤔
Ihastus kestää vuoden. Sitten alkaa rakkaus, tai uusi ihastus.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikinä en tälläiseksi häntä olisi uskonut. Niin huomaavainen herrasmies ollut ja hänellä omia lapsiakin joille pitää esimerkkinä olla. Tälleen sitä sit opetetaan miten toimitaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihastus kestää vuoden. Sitten alkaa rakkaus, tai uusi ihastus.
Joo itellä oli syvää rakastumista ja rakastan edelleen. Mutta hän sitten varmaan ei kun näin tekee
Ap
Laitat miehen blokkiin ja jatkat elämääsi kuin häntä ei olisi olemassakaan. Jos mussuttaa jotain niin sanot vaan että näin toimi tällainen yksipuolinen sääntöjen sanelu, koita kestää kakkapää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikinä en tälläiseksi häntä olisi uskonut. Niin huomaavainen herrasmies ollut ja hänellä omia lapsiakin joille pitää esimerkkinä olla. Tälleen sitä sit opetetaan miten toimitaan parisuhteessa.
Öö... Miehellä lapsia eli on perheenrikkoja ja avionrikkoja... Ja sinä pidät häntä kypsänä. Okei. Kannattaisi varmaan sunkin etsiä jotain mallia oikeasti terveistä perheistä ennen kuin jatkat "seurustelujuttuja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö... Miehellä lapsia eli on perheenrikkoja ja avionrikkoja... Ja sinä pidät häntä kypsänä. Okei. Kannattaisi varmaan sunkin etsiä jotain mallia oikeasti terveistä perheistä ennen kuin jatkat "seurustelujuttuja".
Öö... eronnut mies kenellä lapsia. Mikä tekee perheenrikkojan?
Lopeta viestit ja kaikki sekä anna tauko. Et saa sil mitään jos roikut hänessä. Suuttuiko jostain tai sit vaan ei halua mitään suhdetta kanssasi enää. Säilytä itsekunnioitus sen verran että jätät hänet rauhaan ja aloitat oman elämän.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta viestit ja kaikki sekä anna tauko. Et saa sil mitään jos roikut hänessä. Suuttuiko jostain tai sit vaan ei halua mitään suhdetta kanssasi enää. Säilytä itsekunnioitus sen verran että jätät hänet rauhaan ja aloitat oman elämän.
Tiedostan sen että pitäisi antaa olla, mutta itsellä vahvat tunteet pelissä ja koska en ole saanut selitystä miksi näin niin olen täynnä kysymyksiä. Viimeinen kerta kun nähtiin pari viikkoa sitten oli kaikki hyvin, normaalit jutut, seksiä pusuja, juttelua. Sit seuraavana päivänä hiljaisuus.
Seurustelusuhde voi tosiaan päättyä näin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi asiat voivat mennä ihan päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Mies ei arvosta sua pätkääkään kun noin vain katoaa ilman selityksiä, tai sitten sillä on jotain isompia ongelmia päänsä kanssa eikä pysty hoitamaan ihmissuhdeasioitaan aikuismaisesti. Ei kannata haikailla perään, tuollaisen kanssa saisi aina pelätä, että koska se taas häipyy.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelusuhde voi tosiaan päättyä näin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi asiat voivat mennä ihan päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa,
Minä tekisin ap:n asemassa kuten mummo tässä tarinassa. En nostaisi suurta äläkkää, vaan alkaisin vain vähän vältellä sitä ex-seurustelukumppania.
Se panee muita naisia. Ei mies muuten olisi noin tyly ettei vastaa viestiin joten se on pettänyt sinua. Normaali mies kyllä vastaa naiselle ja haluaa tavata naista jos seurustelee.
Mies saattoi kyllästyä neuroottisuuteesi tehdä asiosita hyvin hankalia