Mies ei vastaa viesteihin
Mitäs tekisitte tilanteessa jossa mies hiljenee, ei vastaa mihinkään lopulta ilmoittaa että haluaa tauon. Haluat selvyyttä miksi näin mutta ei vasta eikä lue viestejä. Ei asuta yhdessä mutta ollaan vuosi seurusteltu. Mietin että käynkö sit hänen luonaan ja teen suhteesta lopun sanallisesti kun kerta hän ei sitä osaa tehdä. Kyllä mulle tauko käy jos kertoo miksi, kaikki oli hyvin siihen asti kunnes yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon.
Kommentit (40)
Se ei vastaa kun sillä on se toinen jo siinä vieressä.
Näitähän ei ikinä voi suoraan sanoa, sitähän sitä ois syyllinen suhteen loppumiseen.
En tekisi mitään. Tauon pitäminen on joskus paikallaan, ei siihen kuole.
Mä vaan katsoisin suhteen päättyneeksi ja jatkaisin elämääni sinkkuna. Ukon numeron voi vaikka blokata. Jos toinen ei osaa tai halua kommunikoida, ei sullakaan ole velvollisuutta viestiä mitään sinne suuntaan.
No tä tietysti ja jos oltaisiin lyhyempi aika seurusteltu voisin vain lakaista asian mutta kun hänen luonaan minun tavaroitakin niin pitäähän ne mun sieltä saada
Ehkä mies on kyllästynyt jatkuvaan jankutukseesi ja kyvyttömyyteesi ottaa mitään viestiä vastaan.
Jos tavaroitani oli hänen luonaan (ja toisinpäin), niin ilmoittaisin tulevani hakemaan tavarani ja tuovani hänen tavarat, sitten voidaan todeta meidät eronneeksi.
Jos ei ole, niin poistaisin vain tyypin yhteystiedot puhelimestani ja jatkaisin elämää kohti uusia treffejä. Turha haaskata elämäänsä roikkumalla jossakin, joka ei ilmeisesti halua olla suhteessa.
Todennäköisesti olet tukehduttanut hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on kyllästynyt jatkuvaan jankutukseesi ja kyvyttömyyteesi ottaa mitään viestiä vastaan.
Todennäköisesti, senkin voi sanoa
Vierailija kirjoitti:
No tä tietysti ja jos oltaisiin lyhyempi aika seurusteltu voisin vain lakaista asian mutta kun hänen luonaan minun tavaroitakin niin pitäähän ne mun sieltä saada
No sitten haet ne tavarat ja viet samalla hänen tavaransa jos sinulla sellaisia on, ei asiasta tarvii sen vaikeampaa tehdä.
Mies on alkanut käyttää naisen keinoja.
Kokenut ihan saman, vuosi takana ja yhtäkkiä vaan lopettaa yhteydenpidon. Sitten kun piti olla ns. closure jossa kuulet ne tyypilliset "ei tää johdu susta vaan musta" (vaikka myöhemmin paljastui että sillä oli jo toinen), aloittaa itkemisensä päätteeksi ilmiriidan. Eli älä odota selityksiä, jatka elämää niin pääset paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten haet ne tavarat ja viet samalla hänen tavaransa jos sinulla sellaisia on, ei asiasta tarvii sen vaikeampaa tehdä.
Tässä mietin että tuleeko sellainen hullu akka vaikutelma kun tuun tavaroita hakemaan jos hänellä oikeasti ollut vain haluna se tauko. Tietty minun mielestä taukoja ei voi tuosta noin vaan ilmoittaa ilman syytä, pitäähän sen toisen osapuolen kanta kanssa olla mukana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokenut ihan saman, vuosi takana ja yhtäkkiä vaan lopettaa yhteydenpidon. Sitten kun piti olla ns. closure jossa kuulet ne tyypilliset "ei tää johdu susta vaan musta" (vaikka myöhemmin paljastui että sillä oli jo toinen), aloittaa itkemisensä päätteeksi ilmiriidan. Eli älä odota selityksiä, jatka elämää niin pääset paljon helpommalla.
Minulle ikinä tärkeää saada se closure. En pysty elämään näin että ehkä ollaan ehkä ei. Ei nähdä toisiamme ja hän ns päättää milloin haluaa taas olla. Tarvitsen sen lopetuksen etten itsekseni päässä käännä kaikkea ympäri ja mieti että olen jotain tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ikinä tärkeää saada se closure. En pysty elämään näin että ehkä ollaan ehkä ei. Ei nähdä toisiamme ja hän ns päättää milloin haluaa taas olla. Tarvitsen sen lopetuksen etten itsekseni päässä käännä kaikkea ympäri ja mieti että olen jotain tehnyt
Ikinä= onkin
Ovatko hänen exät "hulluja akkoja"? Kertoo yleensä siitä että tällainen katoaminen on hänelle tyypillistä eikä osaa sanoittaa tunteitaan...
Vierailija kirjoitti:
Ovatko hänen exät "hulluja akkoja"? Kertoo yleensä siitä että tällainen katoaminen on hänelle tyypillistä eikä osaa sanoittaa tunteitaan...
Ei ole. Tosin kertoi edellisen suhteen loppuneen keskustelun puuttumiseen. Tätä en ihmettele jos samallalailla on asiat hoitanut.
Ap
Niin minullekin oli tärkeää, mutta sen pyytäminen teki kaikesta vain pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mietin että tuleeko sellainen hullu akka vaikutelma kun tuun tavaroita hakemaan jos hänellä oikeasti ollut vain haluna se tauko. Tietty minun mielestä taukoja ei voi tuosta noin vaan ilmoittaa ilman syytä, pitäähän sen toisen osapuolen kanta kanssa olla mukana.
Ap
No joo, ehkä joo hullu akka, so what... oot vissiin. Mutta ajattele asiaa siltä kannalta, että haluatko olla loppuelämäsi kumppanim kanssa, joka vuoden välein ilmoittaa vaativansa taukoa?
Ei ketään kohdella noin.
Nuo on aika inhottavia kun itse haluaisi olla aikuinen, selvittää ja puhua asiat läpi ja saada päätöksen kun toinen vaan kieltäytyy ja katoaa.
Ei tuossa oikeen voi tehdä muuta, kuin että hyväksyä että sä et sitä closurea saa, vaikka ihmismieli haluaakin asiat käsittää.