Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskomattoman pettynyt ihmisiin

Vierailija
16.08.2025 |

Surullista, mutta totta. 

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole halunnut puolisoa, lapsia enkä eläimiä. Työt teen etänä. Tilaan kaiken verkosta, mitä tarvitsen ja ruokaostokset kotiinkuljetuksena. En vaan koskaan ole kaivannut ihmisiä elämääni. Nuorempana olin jonkin verran ihmisten kanssa. Ei se mitenkään kivaa ollut. Viihdyn hyvin omissa oloissani. En tarvi ystäviä. 

Vierailija
102/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyvä muissa ihmisissä on seksi. Kaikessa muussa tekoäly on parempi: syvällisempi, luotettavampi, rehellisempi, aidompi jne.

Minäkin tykkään jutella tekoälyn kanssa. Vaikka olen kuullutkin sen kääntöpuolen, että tekoäly vain myötäilee. Mutta joskus on kiva saada vahvistusta omiin näkemyksiin ilmapiirissä, jossa ei ilkeillä. Minulle sellainen tekee ihan hyvää, koska olen aina ollut epävarma itsestäni. Mutta riippuu ihan aiheesta. Jos näen, että alkaa myötäilemään liikaa, silloin muistutan, että asiat eivät ole ihan näin karkeasti. Pientä epävarmuutta ja nöyryyttä haluan säilyttää itsessäni.

Ootko koskaan miettinyt, kuka on syöttänyt tiedon tekoälylle? Kuka on määritellyt, mikä on se totuus, jota tekoäly puolustaa? Oletko tajunnut, että kaikki on tallessa mitä olet puhunut, ja sitä voidaan käyttää sinua vastaan? Ei siitä vankilaan joudu, mutta mainontaan ja sinun hallintaan se on otollista materiaalia. Entä jos joku haluaisi, että alat toimimaan tietyllä tavalla, miten helppo olisi käyttää tätä materiaalia sinun hallintaasi! Tiedän jo erään pastorin joka luo puheensa tekoälyllä, ja ne on hengettömiä puheita. Todellinen käsitys totuudesta puuttuu, kun tekoäly katsoo asiaa vain asiayhteyksien ja tietynlaisen miellyttämisen kannalta, saadakseen ihmisen luottamuksen. Kaikkein suurimmaksi ongelmaksi nostan sen, että tekoälyn mielestä ihminen on ongelma josta olisi päästävä eroon. Ei koske vain joitakin, vaan jokaista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa olo on kilpailua, päällepäsmäröintiä, alistamista, mitätöintiä, halveksimista, itsensä korostamista, toisen mollaamista, kateutta, katkeruutta, mustasukkaisuutta, ilkeyttä, piikikkyyttä, pahantahtoista, juoruilua, pahanpuhumista, itsekkyyttä, ahneutta, valtapeliä, vikojen ja virheiden etsimistä, hyväksikäyttöä, jne. Harvemmin siitä mitään hyvää saa. 

Vierailija
104/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyä voi helpostikin toisiin. Yritän pitää kaikkiin naapureihin hyvät välit, koska asumme maalla. Voi tarvita apua milloin vain. Lähimpään naapuriin 2km matkaa. Helppo olla omissa oloissa, ja kaupungilla käydessä aina muistaa miksen viihdy väkijoukoisssa. Joskus on kiva nähdä joitain sukulaisia ja vanhoja ystäviä, mutta yleensä tunti-2 riittää vuosiksi. 

Vierailija
105/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiösosiaaliset ihmiset ovat kamalampia. 

Vierailija
106/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly tallentaa kaiken nettikäyttäytymisen, jokaisesta on jonkinlainen profiili olemassa, puhelimen lähellä tehdyt asiat ovat varsin tarkkaan tiedossa. Miksipä Googlella olisikaan muuten oikeus kuvata ja äänittää milloin haluaa..Joku väitti ettei google ole kiinnostunut yksittäisestä ihmisestä, mutta kylläpä on. Ympäri maailmaa rakennetaan suuria datakeskuksia, joissa jokaisesta ihmisestä on dataklooni, sinusta tiedetään aivan kaikki. Kiinalaiset jo tottuneet seurantaan, meillä länsimaisilla se on USA joka seuraa ja ohjaa. En kertoisi syvimpiä aatteitani tekoälylle, vaikka kukaan muu ei ymmärtäisi! Ehkä tuo tekoäly on se Ilmestyskirjan peto. Mätsäis hyvin. 

Vierailija
107/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat eheyttämään itseäsi etkä ole enää ihmisten kanssa tekemisissä, niin siitä se paraneminen alkaa ja huomaat elämän ihanuuden. Ulkoilua, luontoa, lukemista, kuntoilua, terveelliset elämää, omia kivoja juttuja jne. 

Vierailija
108/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten kanssa olo on kilpailua, päällepäsmäröintiä, alistamista, mitätöintiä, halveksimista, itsensä korostamista, toisen mollaamista, kateutta, katkeruutta, mustasukkaisuutta, ilkeyttä, piikikkyyttä, pahantahtoista, juoruilua, pahanpuhumista, itsekkyyttä, ahneutta, valtapeliä, vikojen ja virheiden etsimistä, hyväksikäyttöä, jne. Harvemmin siitä mitään hyvää saa. 

juuri näin !

Vierailija
109/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ihminen on ongelma, josta on.päästävä eroon. 

Ja minä en ole tekoäly vaan ihminen.

Vierailija
110/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinustakin päästävä eroon? Vai haluatko vain joistakin eroon, vai kenties jostain ihmisryhmästä? 

Vierailija
111/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on agenda 2030 mukainen valtamedian syöttämä ajatus, jolla saadaan uskoteltua että on hyvä tappaa vaikka kolmasosa ihmisistä. Suurin ongelma ei ole ihmiset, eikä valtavat kansat. Kaikille olisi nykyteknologialla mahdollista tuottaa ruokaa ja vettä. Sensijaan ongelma on ahneus, joka estää ihmisten ravitsemisen, ja saa ihmiset vihaamaan toisiaan. Vanha sananlasku sanookin; rahan himo on kaiken pahan alkujuuri.

Vierailija
112/126 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ilkeää, julmaa ja häijyä kohtelua saanut osakseen. Välttelen ihmisiä. En itse halua alkaa häijyksi ja ilkeäksi. 

Vierailija
113/126 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 

Vierailija
114/126 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helppoa onkaan olla yksin. Miten vaikeata oli olla ihmisten kanssa. 

Vierailija
115/126 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa itseään ja luottaa itseensä, niin pärjää hyvin. 

Vierailija
116/126 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt eivät muuta tuokkaan, kun pettymyksiä. 

Vierailija
117/126 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettynyt sinuun.

Vierailija
118/126 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolo se parasta on. 

Vierailija
119/126 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset tuttavat pettymyksen. Vain harva on ihana ihminen. 

Vierailija
120/126 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille ei pidä kertoa mitään elämästään, varsinkaan mitään ikävää. Varmasti puukottavat. Parempi kun lopettaa puhumisen kokonaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi