Miten joillain on varaa hotellilomiin, matkusteluun, vaatteisiin, kynsiin, ripsiin ja hiustenpidennyksiin?
Kattelin just yhden päiväkodin työntekijän ig-tiliä ja ihmettelen mistä löytyy rahaa kaikkeen siihen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan sillä olla muita tuloja, rikas puoliso, äiti joka tekee ripsiä ja kynsiä, perintö jos se vaan harrastaa työssäkäyntiä. Vai pitäiskö tässä nyt palkkoja alentaa, kun yhdellä on somen perusteella varaa kaikkeen.
Ei tietenkään pidä alentaa. Kiinnostaa vaan tietää mistä voisi saada niin paljon lisätuloja, että olisi varaa ylläpitää vastaavaa elämäntapaa.
Ap
Oikeesti. Kateus estää sua opiskelemassa ammatin? Kunnon ammatti kunnon palkka. Koulutus. Mitä lisä tuloja ?? Teet ylitöitä jos sulla on työpaikka missä on työtä . Mekin nuorena tehtiin oma työ sen päälle sitten muita töitä ja usein ylityötä vuorotyötä. Välillä lomaa. Tollaset olemattomat lyhyet lomamatkat viikon kaksi mitä ne on. Pieniä hetkiä. Vuodessa on 12 kuukautta. Lennät Espanjaan 80€ meno lippu jäät sinne.
Jospa ig-mimmi on varakas?
Tai sokerideittailee - eräskin mimmi käy nuolemassa varakkaan miehen peppureikää ja maksaa sillä luksuselämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnteko. Voi olla muitakin tulonlähteitä, mutta persu on aina kade.
Vissiin hyvät palkat sitten päiväkodissa.
Ap
Väärin, kauniit tekijät päiväkodissa ja sitä kautta varakkaat miehet.
Miten MIES VOIKIN KADEHTIA TYÖSSÄ KÄYVIÄ NAISIA NIIDEN RAHOJA JA MATKOJA VOI JEESUS SENTÄÄN MIKÄ VAMMAINEN .
Meillä keskitetään S-ryhmään ja ostetaan bonuksilla lomamatka. Bonukset on oikeasti hyviä, suosittelen muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelmat, ap.
Kerroinko jossain kohtaa ongelmistani?
Ap
Kyllä. Tietämättäsi aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
No voihan sillä olla muita tuloja, rikas puoliso, äiti joka tekee ripsiä ja kynsiä, perintö jos se vaan harrastaa työssäkäyntiä. Vai pitäiskö tässä nyt palkkoja alentaa, kun yhdellä on somen perusteella varaa kaikkeen.
Ei tarvii olla edes rikas puoliso, ihan jo kahden keskituloisen taloudessa jää rahaa säästöön tai kuluttamiseen kun saa asumis- ja muita kuluja jaettua, verrattuna siihen että maksaisi kaiken yhden palkalla. Varsinkin jos ei ole lapsia.
Aika moni kuluttaa myös velaksi. Luottokortit tapissa ja osamaksusopimuksia ties miten monelle firmalle.
Mä olen päiväkodissa töissä. Olen kouluttautunut varhaiskasvatuksen opettajaksi.
Mä olen nyt tehnyt töitä 7 vuotta ja säästänyt jo 100 000 e nettovarallisuuden. Tätä en tietenkään työkavereille kerro. Kahvipöydässä pitää esittää että ei ole varaa yhtään mihinkään.
Mun palkka on mielestäni pienehkö (brutto n.3400)mutta järkevällä menopolitiikalla säästöönkin jää ihan kivasti.
Mulla ei kyllä ole kynsiä tai ripsiä koska mun mielestä ne on vähän työläät ylläpitää ja varsinkin ripset on usein aika suttuisen näköiset.
Matkustelen monia kertoja vuodessa ja asun kivasti sekä ajan uudella autolla.
Ymmärrän kyllä että sinua vituttaa, mutta koita ajatella että työtä tekemällä ja kouluttautumalla voi sinullakin olla mahdollisuus elää mukavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päiväkodissa töissä. Olen kouluttautunut varhaiskasvatuksen opettajaksi.
Mä olen nyt tehnyt töitä 7 vuotta ja säästänyt jo 100 000 e nettovarallisuuden. Tätä en tietenkään työkavereille kerro. Kahvipöydässä pitää esittää että ei ole varaa yhtään mihinkään.
Mun palkka on mielestäni pienehkö (brutto n.3400)mutta järkevällä menopolitiikalla säästöönkin jää ihan kivasti.
Mulla ei kyllä ole kynsiä tai ripsiä koska mun mielestä ne on vähän työläät ylläpitää ja varsinkin ripset on usein aika suttuisen näköiset.
Matkustelen monia kertoja vuodessa ja asun kivasti sekä ajan uudella autolla.
Ymmärrän kyllä että sinua vituttaa, mutta koita ajatella että työtä tekemällä ja kouluttautumalla voi sinullakin olla mahdollisuus elää mukavaa elämää.
Luepa otsikko uudelleen ennen kuin tulet kertomaan, että elät ihan vastaavanlaista elämää.
Ap
No mä matkustelen ulkomailla ja Suomessa, käyn hotellilomilla, syön ravintoloissa ja kahviloissa. Omistan asunnon(asuntolaina), auton, ja pukeudun ihan kivasti. Jos mä nyt en halua laittaa pidennyksiä niin en tiedä miten se poistaa sen faktan että mulla olisi siihen halutessani varaa.
Mun tarkoitus oli osoittaa että turhaan katsot ketään ammatin vuoksi alaspäin.
Väärin, kauniit tekijät päiväkodissa ja sitä kautta varakkaat miehet.