Tapailemallani 40v naisella on aivan huikea keho. Miten voi olla noin kaunis ja notkea.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomeri ei nyt ymmärrä mitä kehopositiivisuus tarkoittaa.
Kyllä sitä käytetään ylipainon normalisointiin. Vaikka kuinka ihminen on hyvä, ylipainon terveysriskit ovat silti ihan selvät.Moniakin termejä voidaan käyttää väärin. Siltikään kehopositiivisuus ei tarkoita mitään lihavuuden ylistystä.
Olen eri, mutta ylistystä tuskin kukaan tarkoittikaan. Kehopositiivisuudella on hyvä tarkoitus, mutta mielestäni se usein ymmärretään ylipainon terveysvaikutusten vähättelyksi niin että ollaan raivoissaan, kun vaikka lääkäri ottaa ylipainon lääkärissä esille, vaikka se on hänen velvollisuutensa. Toki osa tekee sen tökerösti.
Olin itsekin viisi kuusi vuotta lievästi ylipainon puolella. Kun sanoin tästä lääkärille, hän silmäsi minua kriittisesti päästä varpaisiin ja sanoi, ettei tarvitse laihduttaa. Riittää, että paino ei nouse. Ja ohjeeksi hän antoi, että syö keittoa iltaisin :D Hän ei ottanut asiaa vakavasti sen takia, että en näytä ylipainoiselta, osaan pukeutua hyvin eikä noin pieni ylipaino nykymaailmassa merkitse mitään keski-ikäiselle. Miehelleni, jolla on pieni pömppä, oli kaksi erikoislääkäriä kirjoittanut statuksen kuvaukseen, että hoikka, asiallinen mies. Mieheni ei ole hoikka, mutta hänen ruumiinrakenteensa on hyvin raamikas, joten kai se pömppä hyvin piiloutuu ruumiinrakenteen kätköön.
Kyllähän sitä nelikymppisenä voi olla notkea ja hyväkuntoinen, mutta se vaatii treeniä. Tässä iässä viimeistään alkaa näkyä ne elämäntavat. Mäkin jos olen vähän aikaa jotain treenaamatta, esim joka iltaiset venyttelyt jäi väliin pariksi kuukaudeksi, niin ai että oli kankea runko. Parin viikon iltavenyttelyillä kuitenkin taas sutjakoitui ja pääsee pannukakkuna lepäilemään. Sama sitten muissakin treeneissä, jos jää väliin, se kyllä näkyy ja TUNTUU.
Siis ruumis eikä keho - vaikka todennäköisesti tarkoitatkin vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla 40v naisista on upea vartalo
Edes valtaosalla nuorista naisista ei ole upeaa vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on elänyt terveellisti eikä ole tehnyt lapsia, ei ole mitään syytä miksi 40v näyttäisi kropaltaan jotenkin erilaiselta kuin sama ihminen 25v.
Eikä ole tehnyt lapsia?? Ei lasten saaminen välttämättä lihota. Itse kolme lasta synnyttänyt ja sen nuorimmankin jälkeen paino oli 55 kg ja pituus 176 cm. Esikoisen syntymän jälkeen paino tosin oli vain 44 kg. Joo olen hoikan puoleinen muutenkin mut en vieläkään lihava ja olen jo eläkkeellä. Kyllä ne geenit ja elämäntavat on ne tärkeimmät tekijät.
Ei keski-ikäisen tai vanhan naisen kroppa näytä samalta kuin nuorena, vaikkei olisikaan ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla 40v naisista on upea vartalo
Edes valtaosalla nuorista naisista ei ole upeaa vartaloa.
Moni (ukko)mies tosin tuntuu pitävän riippurintojakin upeina...
Vierailija kirjoitti:
Jos on elänyt terveellisti eikä ole tehnyt lapsia, ei ole mitään syytä miksi 40v näyttäisi kropaltaan jotenkin erilaiselta kuin sama ihminen 25v.
Ei normaali kroppa muutu miksikään lapsia tehdessä. Katso kuninkaallisia ja monia muita julkkiksia, jos ei lähipiiristä löydy.
Ihan kumma myytti, jota vaalitaan velkojen toimesta. Kyllähän kuvat kertovat.
Olen kuuskyt ja vartaloni melkein yhtä kaunis kuin parikymppisenä. Minulla on oudot geenit. Ei ole kauan kun eräs minulle tuntematon nainen sanoi (ilmeisesti) miehelle(en), että onpa tuolla naisella kaunis vartalo. Hymyilytti. Saa nähdä kauanko näin vaiko hamaan loppuun asti.
Moniakin termejä voidaan käyttää väärin. Siltikään kehopositiivisuus ei tarkoita mitään lihavuuden ylistystä.