Tapailemallani 40v naisella on aivan huikea keho. Miten voi olla noin kaunis ja notkea.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jos on elänyt terveellisti eikä ole tehnyt lapsia, ei ole mitään syytä miksi 40v näyttäisi kropaltaan jotenkin erilaiselta kuin sama ihminen 25v.
Keho on 15 vuotta vanhempi ja hormonitoiminta erilaista kuin 25-vuotiaalla. Kyllä siinä on jo muutama syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on elänyt terveellisti eikä ole tehnyt lapsia, ei ole mitään syytä miksi 40v näyttäisi kropaltaan jotenkin erilaiselta kuin sama ihminen 25v.
On hänellä kolme lasta
-ap
Tää pilas kaiken, ajattelin jo että alapääkin olisi kuin nuorella, jos ei olisi synnyttänyt, eikä jaellut tavaraa tämän päivän tyyliin.
Niin meinaatko että esim.80-vuotiaalla on alapää kuin nuorella jos ei ole tehnyt lapsia?
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo yllättävää.
Kun katsoo prisman käytävillä herkkukärryjä lyllertäen puskevia mammoja, ei hoikkuus ja notkeus ensimmäisenä tule mieleen.
Ei ole yllättävää. Taitat itse asua jossain pikkupaikkakunnalla, jossa kuljetaan kaikkialle aina autolla ja Prismassa tai ABC:lla käynti on viikon kohokohta. Tuollaisilla paikkakunnilla on paljon lylleröitä ikää ja sukupuolta katsomatta.
No varmaan siten että on ylläpitänyt kuntoaan ja venytellyt ahkerasti.
Ites en viitsi edes katsoa 40v ukkoihin päin kun ovat kuin kuivia tikkuja jotka eivät taivu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
4-kymppinen ei ole edes kunnolla vielä keski-iässä, joten siten. Monella vanhemmallakin on vielä hyvä kroppa. Painnonnousu ei ole vanhetessa pelkkä syömisasia, vaan myös mm. aineenvaihdunta- ja hormoniasia. Hidastunu aineenvaihdunta ja naissukuhormonin puutos nostavat painoa. Kiloja on myös huomattavasti niiden takia saada pois.
Mikäs se ap:n oman kropan tilavuus ja löysyys mahtaa olla? Useimmat suomalaismiehet edellyttävät hyväkroppaisuutta naiseltaan, vaikka ovat itse ihan muuta.
40v ei ole keski-ikäinen? Kyllä sen ikäinen on jo keski-ikäinen, vaikka sinä muuta väittäisit. Keski-ikäinen ei ole yhtä kuin vanha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän lasten saaminen kroppaa pilaa. Ennemmin elämäntavat sen aikana ja jälkeen. Moni käyttää raskautta ja imetysaikaa ja oikeastaan 20 vuotta niiden jälkeen tekosyynä syödä aivan liikaa ja jäädä liikkumatta.
No ei ne nyt sentään tekosyitä ole. Kun on lapsia niin heistä huolehtiminen vie aikaa ja energiaa, kaikki eivät sitten jaksa enää huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo yllättävää.
Kun katsoo prisman käytävillä herkkukärryjä lyllertäen puskevia mammoja, ei hoikkuus ja notkeus ensimmäisenä tule mieleen.
Ei ole yllättävää. Taitat itse asua jossain pikkupaikkakunnalla, jossa kuljetaan kaikkialle aina autolla ja Prismassa tai ABC:lla käynti on viikon kohokohta. Tuollaisilla paikkakunnilla on paljon lylleröitä ikää ja sukupuolta katsomatta.
No kyllä se on aika harvinaista, suurin osa tuon ikäisistä on ylipainoisia.
Valtaosalla 40v naisista on upea vartalo
Salillani käy hyvävartaloinen, trikoihin ja tiukkaan toppiin pukeutuva 60v+ nainen. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa kaukaa, niin aivot laittoivat kunnon annoksen dopamiinia liikkeelle. Oli todellinen yllätys, kun lähempää tarkasteltuna nainen osoittautuikin melkein eläkeläiseksi.
Tuli mieleen silloin, että tuohan olisi varmaan se tavallinen terveen ihmisen keho tuossakin iässä. Yhteiskunta on vaan niin sairas, että vain hyvin pieni osa ihmisistä on terveen näköinen vanhana. Jopa iso osa nuorista on jo sairastuneen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huikea keho voi olla, mutta notkeus alkaa kadota jo päälle parikymppisenä ellei sitten ole ammattilaistanssija tai putkauttele bingbongeja sieltä.
Tietäisit vain miten paljon ammattitanssijalla on vammoja! Notkeutta on kyllä vielä 80v. iässä enemmän kuin monilla nuoremmilla, koska sehän on geeneistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Moni 40v paremmassa kunnossa kuin suurinosa 25 vuotiaista naisista.
Vanhemmatkin voivat olla. Lihavuus on niin yleistä nykyisin.
Usein ikääntymisen merkit näkyvät niissä osissa jotka ovat alttiina auringonpaisteella. Kämmenselkä iho melko varmasti paljastaa ihmisen ikävuodet. Vartalon iho ei.
Muutaman kerran keski-ikäisen ihmisen vaatteiden alla on löytynyt todella kaunis vartalo
Hyväkuntoinen nelikymppinen näyttää upealta, jopa lapsia saanut hyväkuntoinen nelikymppinen näyttää upealta. Ja ne jotka ei ole superkuntoisia saattavat silti innostaa
Olen itse sen ikäinen että deittailemani naiset alkaa olemaan eläkeiässä, ja kyllä itsestään huolta pitäneet on ihan naisen näköisiä. Osa harrastaa vieläkin seksiä vaikka tässä iässä se ei ole ihan spontaania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsien teon pitäisi kroppaa pilata? Mulla on timmi vyötärö vaikka lapsia on 3 kpl ja ikää 40v.
Mun kropan raskaudet ainakin pilasi aiheuttamalla järkyttävän määrän venymäarpia. Rinnat on ihan pilalla ja vatsa on ryppyinen ja roikkuva pussi.
Vierailija kirjoitti:
Salillani käy hyvävartaloinen, trikoihin ja tiukkaan toppiin pukeutuva 60v+ nainen. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa kaukaa, niin aivot laittoivat kunnon annoksen dopamiinia liikkeelle. Oli todellinen yllätys, kun lähempää tarkasteltuna nainen osoittautuikin melkein eläkeläiseksi.
Tuli mieleen silloin, että tuohan olisi varmaan se tavallinen terveen ihmisen keho tuossakin iässä. Yhteiskunta on vaan niin sairas, että vain hyvin pieni osa ihmisistä on terveen näköinen vanhana. Jopa iso osa nuorista on jo sairastuneen näköisiä.
Juuri näin. Tavallinen terveellisesti elänyt keho säilyy hyväkuntoisen ja kivannäköisenä vielä vanhuudessakin, jos vielä varsinkin on sattunut saamaan hyvät geenit.
Ihmiset ikääntyvät todella eritahtisesti. Siksi palstan jutut ikään liittyen ovat vähän hölmöjä, siis tarkoitan myös miehiä koskien. Geeneihin ei kylläkään itse voi vaikuttaa eikä siihen, jos sairastuu vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Usein ikääntymisen merkit näkyvät niissä osissa jotka ovat alttiina auringonpaisteella. Kämmenselkä iho melko varmasti paljastaa ihmisen ikävuodet. Vartalon iho ei.
Muutaman kerran keski-ikäisen ihmisen vaatteiden alla on löytynyt todella kaunis vartalo
Hyväkuntoinen nelikymppinen näyttää upealta, jopa lapsia saanut hyväkuntoinen nelikymppinen näyttää upealta. Ja ne jotka ei ole superkuntoisia saattavat silti innostaa
Olen itse sen ikäinen että deittailemani naiset alkaa olemaan eläkeiässä, ja kyllä itsestään huolta pitäneet on ihan naisen näköisiä. Osa harrastaa vieläkin seksiä vaikka tässä iässä se ei ole ihan spontaania.
Mitä tarkoitat, ettei se ole tuossa iässä spontaania? Minkä ikäisistä naisista puhut? Itsekin olen jo lähellä eläkeikää ja seksi on ihan samanlaista kuin ennenkin. Ei ole kuivuusongelmia eikä muitakaan vaivoja tai haluttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ruho sinulla on?
Tukeva
Tuhti
Pikkusen plösö
Täällä taas miehet glorifioimassa seksuaalista hyväskikäyttöä "tapailuksi". alhaisia roskasiittäjiä olette.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa siitetyksi tulemista. Sellainen harrastus sun h uoruli kavereilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo yllättävää.
Tämä on totta. Kun käyn kotikylällä, siellä on tasan yksi nelikymppinen koulukaveri joka on objektiivisesti erittäin hyvässä kunnossa ja kuosissa. Kropasta ja naamasta. Asun miljoonakaupungissa, hyvätuloisella alueella ja kouluportilla nelikymppiset pikkukoululaisten isät ja äidit ovat järjestään hoikkia ja hyvännäköisiä (ja pitkiä, ylemmän keskiluokan geenit). Ulkonäköön käytetään aikaa ja rahaakin. Sanomaton ympäristön paine auttaa pitämään motivaation korkealla.
Jos pitää painon alhaalla, lihakset vahvoina ja huolehtii liikkuvuudesta, kroppa ei roiku edes viisikymppisenä. Esimerkkejä on julkisuudessa vaikka kuinka paljon.
Moni 40v paremmassa kunnossa kuin suurinosa 25 vuotiaista naisista.