Mun on niin fyysinen pahoinvointi uutisista. Mennyt liikaa ihon alle.
Nyt on ollut liikaa lapsiin ja vauvoihin kohdistuvaa väkivaltaa ja myös näiden epsteinin jutut on traumatisoitunut mua todella paljon.
Mä en käsitä miten joku voi tehdä pahaa aikuisesta riippuvaisesta viattomasta elämästä.
Mua oikeasti traumatisoi nää asiat. Tää pahuuden määrä on uskomaton.
Kommentit (16)
Traumapohjainen mielenhallinta. Traumabased mindcontrol.
Ei kannata seurata niin paljon. Tieto lisää tuskaa
Ainahan uutiset ovat tällaisia olleet.
Samaa täällä. Haluu vaa erakoitua ja haluu pysyä kaukana ihmisistä. Ihmiset on niin pahoja.
Älä lue niitä yhtään. Menee parissa päivässä ohi.
Se on nyky ajan. uutisointia, samalla bisnes pyörii klikkauksilla. Sen takia taukoa, tekee erittäin hyvää.
Sensaatiohakuista uutisointia nykyisin. Asiapitoinen journalismi on jotenkin jäänyt taka-alalle. Ei maailma ole nykyisinkään pelkkää väkivaltaa, sotia tai mielipuolisuutta. Aivan kuin tahallaan lietsottaisiin pelkoa, toivottomuutta ja hajaannusta yhteiskuntaan. Itseään täytyy suojella, seurata eri tiedotusvälineitä mielellään myös ulkomailta.
Hutkiva journalismi vs tylsät leipätekstit...
Bisnestä.
mä en voi lakata miettimästä noiden lasten itkut ja se pelko mitä ne on joutunut käymään läpi.... :,(
siis kuinka julma joku voi olla viattomalle olennolle... mua niin oksettaa
Ihania juttuja, auttavat jaksamaan
Minua ahdistaa paljon enemmän hallitus ja sen toimet.
Kannattaa oppia erottelemaan ne asiat, joihin voi vaikuttaa niistä, joihin ei voi vaikuttaa ja sivuuttaa jälkimmäiset. Pitää olla sietokykyä.
Sen takia niistä uutisoidaan. Pahaa oloa ihmisille.