Sano epäsuosittu mielipiteesi!
Minä aloitan: Suurten ikäerojen suhteet ovat yleisesti pahasta, koska niissä on usein vaihdantaa ulkonäön ja rahan kanssa, ja tämä lisää yleistä epäuskoa rakkauteen molempien sukupuolten osalta.
Kommentit (161)
No, otetaanpa heti kantaa sanomalla että oma 20v vanhempi mieheni on työtön juoppo ja minä en ole hyvännäköinen.
Oma mielipiteeni:
Disney on yliarvostettu.
Temptation Island- ja Big Brother-tyyppisen tosi-tv:n katselu on terveempää viihdettä kuin jonkin väkivaltaisen videopelin pelaaminen.
Vierailija kirjoitti:
No, otetaanpa heti kantaa sanomalla että oma 20v vanhempi mieheni on työtön juoppo ja minä en ole hyvännäköinen.
Oma mielipiteeni:
Disney on yliarvostettu.
Sitten teillä on vaihdantana se, että haluat kokea itsesi viehättäväksi ja "palkinnoksi" vanhemman miehen rinnalla, kun ulkonäkö ei tähän omanikäisen rinnalla riitä. Ei tämäkään sitä ideaalia rakkautta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipiteeni:
Disney on yliarvostettu.
Sitten teillä on vaihdantana se, että haluat kokea itsesi viehättäväksi ja "palkinnoksi" vanhemman miehen rinnalla, kun ulkonäkö ei tähän omanikäisen rinnalla riitä. Ei tämäkään sitä ideaalia rakkautta ole.
No en tosiaan koe olevani kellekään mikään palkinto, sääliksi käy tuo mies :-D Paremman näköinen se on kuin minä.
Työtön sana on syrjivä. Samoin minituet. Mikä on elämänlaatu.
Vesa-Matti Loiri on äärimmäisen yliarvostettu.
Jos masentunut henkilö ilmoittaa olevansa masentunut johtaa se vain ongelmiin tai välinpitämättömyyteen. Esim jos opiskelija ilmoittaa olevansa masentunut johtaa se kaikenlaisiin tutkimuksiin hoitoihin yms jotka hidastavat opiskelua jonka vuoksi opiskelu ym kärsii mikä aiheuttaa tapahtumien sarjan josta masentunut henkilö kärsii kun on suvun silmissä epäonnistuja, koska ei ole vieläkään valmistunut koulusta ja on masentunut. Eikä enään ole häpeän ym takia motivaatiota tai syytä jatkaa opiskelua.
Tälläinen olo asiasta itsellä opiskelijana.
Kehopositiivisina esiintyvät haluaisivat usein olla laihempia.
Palsta pitäisi sulkea surkean tason takia.
Kaikki ihmiset ovat pohjimmiltaan itsekkäitä kus*päitä. Tämän asian ilmenemismuodot vaihtelevat sen mukaan, millainen luonne ja kasvatus ihmisellä on.
Rahan ja tavaran perässä juokseminen on yliarvostettua.
Terapiatakuu ei tulisi juuri muuttamaan mitään sillä usein vikaa on sairaassa yhteiskunnassa enemmän kuin yksilössä itsessään. Näin todella tiivistettynä. On myös valtava määrä yksinkertaisesti huonoja psykoterapeutteja.
En pidä mzlimeista, en pidä vkettajista, en pidä vhreiden äänestäjistä.
Armeijan pitäisi olla koko ikäluokalle pakollinen. Miehille, naisille, muille ja jehoville.
N32
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittävät pariutua itseään tasokkaampien miesten kanssa ja siitä johtuu valitus että "miehet haluaa vain seksiä!"
No voi olla, mutta niin yrittävät miehetkin pariutua itseään tasokkaampien kanssa. Ero on vain siinä, että nainen ei ota eikä tarvitse sellaista kumppania, kun ei halua. Mies sitten tyytyy lopulta, kun heidän on pakko saada ruuanlaittaja ja siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Mun epäsuosittu mielipide taitaa olla just pikkaisen toisin päin. Raha tekee elämästä ihan älyttömän paljon mukavampaa ja samoin laadukkaat tavarat. En nyt tarkoita mitään ihan äärettömän kalliita luksusmerkkejä, mutta esim. luotettava automerkki, laadukkaat kodinkoneet ja huonekalut, laadukas ruoka jne. Toki sitten pitää osata järjestellä asiat siten, että ei uhraa vapaa-aikaansa sen rahan tähden, ideaali tilanteessa se raha pikemminkin tuo lisää vapautta ja pystyy tekemään mitä haluaa milloin haluaa eikä ole riippuvainen kenestäkään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittävät pariutua itseään tasokkaampien miesten kanssa ja siitä johtuu valitus että "miehet haluaa vain seksiä!"
Tasokkaat miehet eivät ole vain seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun epäsuosittu mielipide taitaa olla just pikkaisen toisin päin. Raha tekee elämästä ihan älyttömän paljon mukavampaa ja samoin laadukkaat tavarat. En nyt tarkoita mitään ihan äärettömän kalliita luksusmerkkejä, mutta esim. luotettava automerkki, laadukkaat kodinkoneet ja huonekalut, laadukas ruoka jne. Toki sitten pitää osata järjestellä asiat siten, että ei uhraa vapaa-aikaansa sen rahan tähden, ideaali tilanteessa se raha pikemminkin tuo lisää vapautta ja pystyy tekemään mitä haluaa milloin haluaa eikä ole riippuvainen kenestäkään muusta.
Itse puolestani tarkoitin juurikin luksusmerkkejä, turhaa rojua, 200 neliön lukaaleja ja kesämökkejä, joilla vietetään muutama päivä vuodessa.