Vastasin viiveellä ja tylysti
Eksän viestiin. Triggeröidyin mm. viestin lyhyydestä, ajasta, joka tässä välissä on ollut ja siitä, että hän pitää minua estettynä whatsapissa. Leimahti sellainen vihan tunne, vaikka olin myös tietyllä tapaa iloinen, koska viesti eksältä tarkoittaa aina jotain ja blaa blaa. Pyysin/käskin häntä jättämään minut rauhaan, mutten oikeasti tarkoittanut sitä ihan kirjaimellisesti. Pelkäsin vain, että eksä alkaisi ehkä mahdollisesti kertomaan jotain kysymättä ja avaisi vanhoja haavoja. Siksi yritin torpata kaiken heti alkuunsa. En ole kuullut hänestä vastaukseni jälkeen. Olen erittäin ylpeä ihminen ja uskallan kyllä olla yhteydessä, mutten kestä ajatusta, että eksä luulisi voittaneensa minut tai luulisi/tajuaisi että ajattelen häntä tmv. Se olisi kauhistus. En todellakaan halua hänen tietävän mitä tunnen tai ajattelen tai mitään. En temppunsa jälkeen. Mielestäni hän ei ansaitse tietää.
Haluaisin kuitenkin tietää MIKSI hän päätti ottaa yhteyttä, MIKSI teki sen niin lyhyesti, MIKSI pitää minua estettynä whatsapissa jne. Tuhat kysymystä pyörii päässäni enkä saa rauhaa. Pitäisikö minun kysyä? Ylpeyteni ei haluaisi millään antaa periksi.
Kommentit (60)
On ihan ymmärrettävää, että eksän viesti herätti paljon kysymyksiä ja tunteita. Mutta kaikkeen et välttämättä saa vastauksia, ja joskus oma rauha on tärkeämpää kuin selityksen etsiminen. Mieti, kumpi palvelee sinua paremmin yrittää kysyä vai jättää asian siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eksäs olisi sulle yhdentekevä niin ei sua vaivaisi koko asia joten olet jumissa eksääksi.
Sanoinko hänen olevan yhdentekevä? 🙄
Hmmm.
No, sellaista kuulostat haluavasi esittää.
Ole vaikka rehellinen ja näytä tuo kirjoituksesi.
Vai näetkö sen pelaamisen, mutta et halua myöntää?
Te kumpikin pelaatte jotakin pelejä tuossa suhteessa. Kumpikin roikkuu.
No vttu kun rakastan eksää kai. Olisin muuten päässyt tässä ajassa yli jo kymmeneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei tajua mitään?
E k s ä
Lähetti
Viestin.
Minä
Vastasin
Viiveellä
Ja
Tylysti.
En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan siitä, että haluan unohtaa, mennä eteenpäin tai mitään!!!
Haluan tietää onko eksällä mitään käsitystä käytöksensä vaikutuksista. Onko hän muuttunut. Miksi hän teki mitä teki. Miksi hän puhuu minusta katkerasti selkäni takana. Miksi hän odotti näin kauan yhteydenottoa. Miksi hän teki tämän kaiken. Tuhat ja miljoona miksi-kysymystä, joihin haluaisin vastauksen. En ole sanonut päässeeni yli, en ole sanonut haluavani mennä eteenpäin tai mitään.
Katkeruudestasi päätellen olisi ainakin syytä mennä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä jotain väliä, että miksi ottaa yhteyttä?
Olennaisinta on, että itse hahmottaisit, että mitä sinä haluat.
Tuo on ohan pelimies. Jos sellaisen haluat, niin siinähän se on.
Riipovaa.
Ei ole pelimies todellakaan. Heikkoitsetuntoinen vain. Haluan meidät takaisin mutta en sitä paskaa... liiallista mustistelua.
Olet vähän sekavan oloinen häröilijä. Et tiedä itsekään mitä haluat. Hoida oma pää kuntoon ensin.
Vierailija kirjoitti:
Olet vähän sekavan oloinen häröilijä. Et tiedä itsekään mitä haluat. Hoida oma pää kuntoon ensin.
Tiedän kyllä vallan mainiosti. Älä sinä luule tietäväsi minun ajatuksiani paremmin.
Vierailija kirjoitti:
E k s ä
Lähetti
Viestin.
Minä
Vastasin
Viiveellä
Ja
Tylysti.
En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan siitä, että haluan unohtaa, mennä eteenpäin tai mitään!!!
Haluan tietää onko eksällä mitään käsitystä käytöksensä vaikutuksista. Onko hän muuttunut. Miksi hän teki mitä teki. Miksi hän puhuu minusta katkerasti selkäni takana. Miksi hän odotti näin kauan yhteydenottoa. Miksi hän teki tämän kaiken. Tuhat ja miljoona miksi-kysymystä, joihin haluaisin vastauksen. En ole sanonut päässeeni yli, en ole sanonut haluavani mennä eteenpäin tai mitään.
Luepa uudelleen omat tekstisi.
Halua kysyä MIKSI.
Kysy MIKSI?
Ei siinä ole mitään ylpeyden kanssa tekemistä, että kysyy.
Millainen lapsuuden perhe sulla on ollut? Se antaa paljon vastauksia. Et saisi kysyä miksi? Sekö olisi ylpeyttä, että ottaa asioista selvää?
häh?
Rohkeasti vaan. Ei sun olo pahemmaksi voi muuttua, sanoi se toinen mitä vaan.
Tuo epätietoisuus syö sinua kaikkein eniten.
itse sinä ne rajat sitten loppujen lopuksi laitat, mutta nyt olisi hyvä kysyä se Miksi ja ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin suutuin siitä, että sellaisten temppujen jälkeen eksällä on pokkaa lähestyä minua niin lyhyellä viestillä, joka jättää miljoona avointa kysymystä ilmaan.
Sinä taidat olla ex hyvästä syystä.
No kysy siltä eksältäsi, sillähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E k s ä
Lähetti
Viestin.
Minä
Vastasin
Viiveellä
Ja
Tylysti.
Luepa uudelleen omat tekstisi.
Halua kysyä MIKSI.
Kysy MIKSI?
Ei siinä ole mitään ylpeyden kanss
Se, että otan tylyn viestini jälkeen uudestaan yhteyttä paljastaa sen, että olen miettinyt eksää. Kuka haluaa eksänsä tietävän sellaista?? Jos välit eivät ole hyvät tai niitä ei ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä vallan mainiosti. Älä sinä luule tietäväsi minun ajatuksiani paremmin.
Miksi teit aloituksen kun et selvästikään halua lukea omien ajatuksiesi vastaisia kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aloituksen kun et selvästikään halua lukea omien ajatuksiesi vastaisia kommentteja?
Minun ei tarvitse lukea paskaa, jota ventovieras minusta kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla ei hissi kulje ihan ylimpään kerrokseen.
En halua eksän tietävän että olen ajatellut häntä. En halua ruokkia kenenkään egoa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaus on viesti. Jos et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, et ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta näköjään haluat. Miksi? Muuten panisit hänen numeronsakin estoon. Kaltaisesi roikkujat ovat raivostuttavia.
Just näin, sinulla on se ongelma, että et halua, mutta sitten kuitenkin haluat olla hänen kanssaan yhteydessä. Ei ole yllättävää, että hän ei ota uudelleen yhteyttä, kun vastasit viiveellä ja tylysti. Hän tietenkin päätteli siitä, että et halua edelleenkään olla tekemisissä. Jos et nyt kykene unohtamaan ja jatkamaan eteenpäin, sinun ei auta kuin ottaa itse yhteyttä. Kun et voi vaieta ja saada tietää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla ei hissi kulje ihan ylimpään kerrokseen.
Tsemppiä.
Ap
Ap haluaa nyt rypeä vanhassa sonnassa aikansa. Kyllästyy jossain vaiheessa, kun tajuaa, miten paljon ex sotkee hänen päänsä ja elämänsä. Tämä on just se prosessi, mikä pitää käydä läpi. Järkipuhe ei auta, ap:n pitää ihan itse tajuta, että elämä kyllä antaa parempaakin, kunhan itse ymmärtää päästää irti ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaus on viesti. Jos et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, et ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta näköjään haluat. Miksi? Muuten panisit hänen numeronsakin estoon. Kaltaisesi roikkujat ovat raivostuttavia.
Siis mitä helvettiä et ymmärrä sanoista "vastasin eksän viestiin" ?!
Luepa kommenttini uudestaan ja yritä kananaivoillasi ymmärtää.
Onko sillä jotain väliä, että miksi ottaa yhteyttä?
Olennaisinta on, että itse hahmottaisit, että mitä sinä haluat.
Tuo on ohan pelimies. Jos sellaisen haluat, niin siinähän se on.
Riipovaa.