Vastasin viiveellä ja tylysti
Eksän viestiin. Triggeröidyin mm. viestin lyhyydestä, ajasta, joka tässä välissä on ollut ja siitä, että hän pitää minua estettynä whatsapissa. Leimahti sellainen vihan tunne, vaikka olin myös tietyllä tapaa iloinen, koska viesti eksältä tarkoittaa aina jotain ja blaa blaa. Pyysin/käskin häntä jättämään minut rauhaan, mutten oikeasti tarkoittanut sitä ihan kirjaimellisesti. Pelkäsin vain, että eksä alkaisi ehkä mahdollisesti kertomaan jotain kysymättä ja avaisi vanhoja haavoja. Siksi yritin torpata kaiken heti alkuunsa. En ole kuullut hänestä vastaukseni jälkeen. Olen erittäin ylpeä ihminen ja uskallan kyllä olla yhteydessä, mutten kestä ajatusta, että eksä luulisi voittaneensa minut tai luulisi/tajuaisi että ajattelen häntä tmv. Se olisi kauhistus. En todellakaan halua hänen tietävän mitä tunnen tai ajattelen tai mitään. En temppunsa jälkeen. Mielestäni hän ei ansaitse tietää.
Haluaisin kuitenkin tietää MIKSI hän päätti ottaa yhteyttä, MIKSI teki sen niin lyhyesti, MIKSI pitää minua estettynä whatsapissa jne. Tuhat kysymystä pyörii päässäni enkä saa rauhaa. Pitäisikö minun kysyä? Ylpeyteni ei haluaisi millään antaa periksi.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaus on viesti. Jos et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, et ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta näköjään haluat. Miksi? Muuten panisit hänen numeronsakin estoon. Kaltaisesi roikkujat ovat raivostuttavia.
Siis mitä helvettiä et ymmärrä sanoista "vastasin eksän viestiin" ?!
Luepa kommenttini uudestaan ja yritä kananaivoillasi ymmärtää.
Joo, luin.
"Kaltaisesi roikkujat ovat raivostuttavia." Mitkä helvetin roikkujat?!
Eksien viesteihin ei tarvitse vastata ollenkaan, ei viiveellä eikä tylysti. Hehän ovat eksiä. Syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eksien viesteihin ei tarvitse vastata ollenkaan, ei viiveellä eikä tylysti. Hehän ovat eksiä. Syystäkin.
Niin, luuletko etten tiedä, ettei viesteihin tarvitse vastata? Ehkäpä tein päätöksen sen mukaan mikä MINUA hyödyttää. Eikä tuo ex ole ex syystä. Mitään oikeita ongelmia ei ollut.
Alkuperäinen on nyt selvästi epästabiilissa mielentilassa, jolloin järkevä ajattelu ei oikein onnistu ja olisi viisaampaa antaa ajatusten selkiytyä ennen kuin niistä avautuu. Muuten antaa itsestään kovin epäedullisen kuvan.
"Te olette eronneet."
Sano tuo eksälle, joka ei edes puhu minusta eksänä :D En kerro mistä tiedän. Muutenkin katkerat setit hänellä. Kyllä, JUURI HÄNELLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, luuletko etten tiedä, ettei viesteihin tarvitse vastata? Ehkäpä tein päätöksen sen mukaan mikä MINUA hyödyttää. Eikä tuo ex ole ex syystä. Mitään oikeita ongelmia ei ollut.
No on syystä, kun saa sut tuollaisiin raivoihin.
Ellei teillä ole yhteisiä lapsia, joiden asioiden hoitamisen takia teidän on pysyttävä sovussa, eksän yhteydenottoyrityksillä on kaksi loppusijoituspaikkaa: estolista ja roskapostikansio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on syystä, kun saa sut tuollaisiin raivoihin.
Minä vastailen TEIDÄN kommentteihinne.
Vierailija kirjoitti:
En halua eksän tietävän että olen ajatellut häntä. En halua ruokkia kenenkään egoa.
Mitä ihmeen pelejä sä pelaat? Juttele sen exäsi kanssa äläkä kiukuttele meille täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei tajua mitään?
E k s ä
Lähetti
Viestin.
Minä
Vastasin
Viiveellä
Ja
Tylysti.
En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan siitä, että haluan unohtaa, mennä eteenpäin tai mitään!!!
Haluan tietää onko eksällä mitään käsitystä käytöksensä vaikutuksista. Onko hän muuttunut. Miksi hän teki mitä teki. Miksi hän puhuu minusta katkerasti selkäni takana. Miksi hän odotti näin kauan yhteydenottoa. Miksi hän teki tämän kaiken. Tuhat ja miljoona miksi-kysymystä, joihin haluaisin vastauksen. En ole sanonut päässeeni yli, en ole sanonut haluavani mennä eteenpäin tai mitään.
Luepa uudelleen omat tekstisi.
Halua kysyä MIKSI.
Kysy MI
Voi hyvänen aika. Vastaan, vaikka vaikutat olevan humalassa tmv. Jos eksäsi haikailisi perääsi, kyllä hän haluaisi tietää mitä sinä ajattelet. Mutta rehellisesti, jos hän on estänyt sinut ja puhuu katkerasti, hän tuskin kaipaa sinua. Mikä tarkoittaa sitä, että sinun on aika päästä hänestä yli. Vaikka se sattuisikin, se on lopulta sinulle vain hyväksi. Ajattele, joku päivä olet vapaa hänestä, ja kaikesta ahdistuksesta mitä hän sinulle aiheuttaa. Joku päivä voit löytää jonkun joka ei pelaile kanssasi ja pidä sinua narrinaan.
Ps. Rakkaudelta sekoilusi ei kuulosta, vaan läheisriippuvuudelta
Voi jeesus että on raskasta settiä. Exällä varmasti nykyään paljon helpompaa ilman sua.
Antaisit olla vaan, mutta ei, et pysty, etkä edes halua. Haluat koko loppuelämän märehtiä exän tekemisillä ja tekemättä jättämisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun exällä oli oikea ongelma: sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei tajua mitään?
E k s ä
Lähetti
Viestin.
Minä
Vastasin
Viiveellä
Ja
Tylysti.
En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan siitä, että haluan unohtaa, mennä eteenpäin tai mitään!!!
Haluan tietää onko eksällä mitään käsitystä käytöksensä vaikutuksista. Onko hän muuttunut. Miksi hän teki mitä teki. Miksi hän puhuu minusta katkerasti selkäni takana. Miksi hän odotti näin kauan yhteydenottoa. Miksi hän teki tämän kaiken. Tuhat ja miljoona miksi-kysymystä, joihin haluaisin vastauksen. En ole sanonut päässeeni yli, en ole sanonut haluavani mennä eteenpäin tai mitään.
Luepa uudelleen omat tekstisi.
Halua kysyä MIKSI.
Kysy MI
Nyt on kyllä todella sakeaa 😂😂😂
Onko aloitus kirjoitettu selvinpäin? Ei taatusti ole.
Jos on, ap tarttee apua, ihan mitä tahansa.
Naurattaa kun tuo yksi selittää, että katkeruus ei tarkoita kaipaamista :DDD sitähän se nimenomaan tarkoittaa, voi luoja. Eri asia jos on hyvät välit jo ennestään. Ette te tiedä puoliakaan tästä. Minä tiedän mitä eksä minusta puhui ja tiedän mikä tilanne sillä hetkellä oli. Tämä tapahtui hänen yhteydenottonsa jälkeen.
Mutta turhahan tällä palstalla on yrittää saada mitään neuvoja yhtään mihinkään. Läpimätä palsta katkerine käyttäjineen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin suutuin siitä, että sellaisten temppujen jälkeen eksällä on pokkaa lähestyä minua niin lyhyellä viestillä, joka jättää miljoona avointa kysymystä ilmaan.
Okei, eli mielestäsi olisi ollut loogisempaa, että ihminen, joka tekee "sellaisia temppuja", käyttäytyisikin nyt ystävällisesti, avoimesti ja ilman tarkoitusperiä?
Mieti tätä ihan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääpä tosiaan hyödyttävän.
🤣
Oot sä AP se sama äkäinen akka joka taannoin kirjoitteli tuohtuneesti italialaisesta/ja jostakin muusta ulkkiksesta, kun tämä oli blokannut sut Facessa? Ja jaksoit ulista täällä pitkään, välillä blokaten nämä äijät, välillä poistaen blokit? Oli yhtä viihdyttävää kuin tämäkin kiukuttelu.
Kauheeta vatvomista. Blokkaa se, unohda ja jatka eteenpäin.