Mitä te teette hillitäksenne ilmastonmuutosta?
Kommentit (107)
En lentele. En ole koskaan ollut lentokoneessa.
- n69v -
Aika paljon. Kierrätän, joka ystävieni, sukulaisten ja naapurienikin kirppistavarat, kotoa roskat kierrätän.
Teen itse ruuat, kalastan omaan käyttöön, sanoin paljon vihanneksia, juureksia kasvatan, mistikoita olenpoiminut paljon.
Viikolla pidän kodin asuttuna, 2 huonetta alakerrassa on airbnb käytössä.
Teen töitä kotoa käsin.
Iso paheeni on matkustaminen. Olimme kesällä Amerikassa reilu kk, jouluna oltiin Losissa ja Hawajilla.
Kesällä tehdään kk matka minne pisteet riittää ja joka 2 joulu ollaan matkoilla, joka 2 kotona, talo täynnä porukkaa.
Olimme Pori Jazzeilla, jonne mentiin junalla ja olin työporukan kanssa tiimimatkalla keväällä Tallinnassa. Viikonloppuisin tulee hupiajelua n 100 km yht, jos käymme keskustassa kumpanakin päivänä. Nyt käydään.
En käytä lentokonetta liikkumiseen.
En omista lentokonetta tai 10 autoa. Minulla ei myöskään ole omaa koirakenneliä tai kissoja. Omistan vain 2 paria kenkiä.
En käytä autoa lyhyempiin matkoihin. Kuljen pyörällä tai kävellen. Ennemmän liikunnan ja rahan säästämisen vuoksi, säästyy samalla luontoa ja turhia epäpuhtauksia.
Välillä oon kelaillut että keksisikö sitä jonkun startupin jolla olisi missiona kerätä hiiltä ja hyödyntää sitä. Ja saisi kaikki tuet keärttyä talteen samalla kun tekisi ehkä hyvääkin.
Vehkeethän siihen on jo mutta kun se ei tuota juuri mitään niin ei firmat siihen lähde
Lähinnä business pohjalta mietin siis.
En kuluta turhaan, kierrätän, korjaan, en matkusta= lentele ympäri palloa, mahdollisimman paljon hyötyliikuntaa ja vähän autoilua.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tekee ap????????
Leikkii täällä ilmastopoliisia.
Se on globaali ongelma ei Suomi sille yksin voi mitään.
En omista autoa, en syö punaista lihaa, kierrätän, pyöräilen, en shoppaile
Piereskelen eli korvaan hiilidioksidia metaanikaasulla ilmakehässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun tekemisilläsi ei ole mitään merkitystä asian kannalta.
En tee mitään koska syy on muissa.
Juon kamomillateetä ja katson vhs:ltä vanhoja vihreiden puoluekokouksia. Moralisoin muita ja kirjoitan yleisönosastoon, että autot on saatanasta. Ruinaan silti naapurilta kyydin puutarhapalstalle. Talveksi lennän Goalle. Siinä välissä käyn ehkä Thaimaassa. V.itun lihaa syövät kapitalistisiat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tekemisilläsi ei ole mitään merkitystä asian kannalta.
Meitä on muitakin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
En kuluta turhaan, kierrätän, korjaan, en matkusta= lentele ympäri palloa, mahdollisimman paljon hyötyliikuntaa ja vähän autoilua.
Hyvä setti
En mitään, koska ei kiinnosta pätkääkään.