Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 70v? Kirjoita kirjeitä: Onko sinulla jotain mistä haluaisit puhua jollekin ennen kuin kuolet yllättäen? Kirjeet voi sitten postittaa kun

Vierailija
15.08.2025 |

Yli 70v? Kirjoita kirjeitä: Onko sinulla jotain mistä haluaisit puhua jollekin ennen kuin kuolet yllättäen? Kirjeet voi sitten postittaa kun valmiiksi kuorissakin osoitteiden keralla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kirjottaisi kirjeet ja sitten testamentin toimeenpanija lähettäisi ne kirjeet jossa haukutaan miniä tai vävy. Ja mitään ette tule multa saamaan!

Vierailija
2/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei HERRAJJUMALA. Ei vanhuksia pidä kannustaa erkanemaan nykyajasta vielä enemmän kuin jo ovat. Eikö eläkkeen jonottaminen pankissa sen maksupäivänä, käteisen käyttäminen ja äppien vihaaminen sekä korppujen ja kiisselin syöminen riitä!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kirjottaisi kirjeet ja sitten testamentin toimeenpanija lähettäisi ne kirjeet jossa haukutaan miniä tai vävy. Ja mitään ette tule multa saamaan!

No mutta totta kai ne kirjeet luettaisiin ääneen siellä perinnönjakotilaisuudessa. Ei ku oikeesti, hyvät ihmiset, puhukaa keskenänne!

Vierailija
4/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei HERRAJJUMALA. Ei vanhuksia pidä kannustaa erkanemaan nykyajasta vielä enemmän kuin jo ovat. Eikö eläkkeen jonottaminen pankissa sen maksupäivänä, käteisen käyttäminen ja äppien vihaaminen sekä korppujen ja kiisselin syöminen riitä!??

Haha, kuka kumma syö nykyään korppuja ja kiisseliä? Vihaa äppejä tai jonottaa pankissa? Jos eläkeikä on kohta 70 vuotta?

Vierailija
5/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen vasta viisikymppinen, mutta vanhemmat on yli seitsenkymppisiä, ja kyllähän sitä varmaan molemmin puolin on sillä tavalla vähän "lauhtunut", että ei pikkuasioista riidellä eikä halua ainakaan niin että lopettaa puhelun tai vierailun riidoissa, kun ei koskaan voi tietää jääkö viimeiseksi kerraksi kun nähdään. Minä ja äitini oltiin nuorempana melkoinen taistelupari, mutta ei enää. 

Oikeastaanhan se on kyllä totta nuorempienkin kanssa, että emme me koskaan voi tietää, onko kerta kun nähdään viimeinen. Nuorempiakin kuolee yllättäen. Ehkäpä pitäisi yrittää ulottaa se itsehillintä ja halu erota hyvissä väleissä ja fiiliksissä kaikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme