Mitä te teette hillitäksenne ilmastonmuutosta?
Kommentit (107)
Ostan vain käytettyjä vaatteita, kävelen tosi paljon, syön kasvispainotteisesti mutta välillä kuitenkin kanaa ja kalaa. Mitäs vielä. Käyn kylmässä 2 minuutin suihkuissa ja matkustan maita pitkin jos matkustan.
Ei lemmikkieläimiä, ei autoa, ei lentomatkailua tai muutenkaan ulkomaanmatkailua, eil lapsia, ei ylipainoa, ei törsäämistä tai roinakasoja, ei asuntoa täynnä sähkövimpaimia (no imuri, mikro, liesi ja jääkaappi löytyy, pesen pyykit taloyhtiön pesulassa, työpaikan puolesta on puhelin ja läppäri). Kuljen julkisilla ja ostan päällysvaatteet kierrätyskeskuksesta, samoin tarvittavat käyttötavarat mahdollisuuksien mukaan.
K51 (ja tätä koko elämä tähäm mennessä aikuiselämässä).
Noudatan vihreiden puheenjohtajan esimerkkiä ja ajan diesel-autolla
Hengittelen vähemmän. Enkä piere.
En mitään. Ilmasto muuttuu, minä en.
En lentomatkaile eikä ole lemmikkieläimiä.
En tarkoituksella mitään. Köyhä kun olen, en esim. lentomatkustele. Autoa en ole ikinä omistanut. Kännyköitä ym. ei suurkuluteta vaan ostetaan uusi vasta kun esim. ei saa enää päivityksiä ja känny alkaa olemaan siksi mahdoton käyttää. Emme ostele toiselta puolelta maailmaa tuotua ns. tuoretta tonnikalaa tms.
Kierrätän, esim lehtiä ja kirjoja. Lajittelen roskat huolella.
En matkusta lentokoneilla,mut ei mulla olis muutenkaan varaa. Eikö se riitä?
Se ku varasti pyörän mietti varmaan miten me päästään kauppaan ja töihin. Ja nämä ilmastonmuutukset tulee pahoille .
Liikun mahdollisimman vähän, ja silloinkin hitaasti,ettei tulisi hukkalämpöä.
Vierailija kirjoitti:
=D Koetan nauraa näille aloituksille. =D
Suomi estää ilmaston lämpenemisen.
En tee mitään koska se ei vaikuta mihinkään. Olen älykäs. Hankin lapsen enkä vaihda hänen vaippojaan koska hän kakkaa niihin kuitenkin uudelleen. En käy äänestämässä mutta valitan lopputuloksesta. Minun veroni ovat vain 0,000000000000001% Suomen veroista, ei minun niitä tarvitse maksaa kun ei ne vaikuta mihinkään.
meillä vaihtu ilmasto, koira pieras🤢
Minusta tuntuu, että suurin osa palstalaisista ei edes tiedä mikä on ilmastonmuutos. Kumma juttu etteivät pääse töihin.
Koiranomistajilla on järjetön hiilijalanjälki.
=D Koetan nauraa näille aloituksille. =D
Suomi estää ilmaston lämpenemisen.