Mitä mieltä naiset ovat miehistä, jotka lukee kirjoja?
Viimeisin ostamani kirja on Charlie Kirkin - Right Wing Revolution: How to Beat the Woke and Save the West.
Kommentit (46)
Miehen kehuminen siitä, että tämä lukee, on jotenkin alentavaa. Haluan älykkään ja maailmasta kiinnostuneen, sivistyneen kumppanin ja minulle on itsestäänselvää, että sellainen ihminen, mies tai nainen, lukee paljon.
Taattuja homoja. t. räväkkä nainen 46 v
0/5 Kas kun et lue mein kämppiä, yrität kovasti saada pa2myrskyn aikaseksi. Ei mee läpi. Mene takaisin lähtöruutuun.
Äitini oli kirjastonhoitaja, kuten useimmat hänen ystävänsä ja heille oli itsestäänselvyys seurustella vain kirjoja lukevien miesten kanssa. Toki eivät he sitä ensitapaamisella tietenkään kysyneet ja varmasti olisivat hyväksyneet tietyntyyppisen, ystävällisen ja fiksun miehen ilman lukemistakin, mutta usein sellaiset miehet nyt vaan lukevat kirjoja, tai näin olen ollut havaitsevinani.
Arvostan. Kertoo mulle keskittymiskyvystä, yleesä paremmasta yleistiedosta, jos ei nyt vaan ihan yhden aihepiirin kirjoja lue ja luultavasti paremmasta sanavarastosta.
Minäkin miehenä ymmärrän, että Harry Potter ei kuulu aikuisen miehen lukemistoon.