Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naiset ovat miehistä, jotka lukee kirjoja?

Vierailija
15.08.2025 |

Viimeisin ostamani kirja on Charlie Kirkin - Right Wing Revolution: How to Beat the Woke and Save the West.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä, mitä kirjoja lukee. 

Eli itse lukemisella ei ole väliä, pitäisi lukea naisen hyväksymiä kirjoja?

Minäkin miehenä ymmärrän, että Harry Potter ei kuulu aikuisen miehen lukemistoon.

Vierailija
42/46 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kehuminen siitä, että tämä lukee, on jotenkin alentavaa. Haluan älykkään ja maailmasta kiinnostuneen, sivistyneen kumppanin ja minulle on itsestäänselvää, että sellainen ihminen, mies tai nainen, lukee paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattuja homoja. t. räväkkä nainen 46 v

Vierailija
44/46 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Kas kun et lue mein kämppiä, yrität kovasti saada pa2myrskyn aikaseksi. Ei mee läpi. Mene takaisin lähtöruutuun.  

Vierailija
45/46 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli kirjastonhoitaja, kuten useimmat hänen ystävänsä ja heille oli itsestäänselvyys seurustella vain kirjoja lukevien miesten kanssa. Toki eivät he sitä ensitapaamisella tietenkään kysyneet ja varmasti olisivat hyväksyneet tietyntyyppisen, ystävällisen ja fiksun miehen ilman lukemistakin, mutta usein sellaiset miehet nyt vaan lukevat kirjoja, tai näin olen ollut havaitsevinani.

Vierailija
46/46 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Kertoo mulle keskittymiskyvystä, yleesä paremmasta yleistiedosta, jos ei nyt vaan ihan yhden aihepiirin kirjoja lue ja luultavasti paremmasta sanavarastosta.