Mitä mieltä naiset ovat miehistä, jotka lukee kirjoja?
Viimeisin ostamani kirja on Charlie Kirkin - Right Wing Revolution: How to Beat the Woke and Save the West.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa tehdä asioita, joista itse nauttii.
Muut sitten voivat valita haluavatko olla ko. tyypin kanssa tekemisissä. Katkeruus ja uhroutuminen yleensä karkottaa muut.
Kirjoja täytyy lukea ja musiikkia kuunnella, ihan hitokseen. Nehän on elämän hienoimpia juttuja. En lukematonta miestä todellakaan hetkeäkään katselisi.
Puoliso lukee yleensä fantasiaa, scifiä ja dekkareita.
Ei minua haittaa, mutta pitää myös olla hyvä sängyssä.
Seurustelukumppanini (n) mielestä kirjojen lukeminen oli minussa (m) yksi tärkeä plussa tarkistuslistalla.
M60
Hienoa, oma mieheni varaa aina muutaman kirjan, kun lähdemme etelän lomalle ja näitä lukee siellä. Samoin itse, harmi ettei arkena ehdi lukea enempää.
Kyllä se olisi plussa miehessä, luen itsekin paljon.
Mlkku ei muuksi muutu, vaikka miten paljon lukisi. Eli ei ole mitään yleistä mielipidettä lukevista miehistä. Ja onhan siinä aika iso ero, onko miehen lukemat kirjat Puppea ja Pupu Tupunaa vai tietokirjallisuutta ja laadukkaita romaaneja.
Vierailija kirjoitti:
No empä tiedä olisiko kiva hengailla miehen kanssa joka lukee kirjaa, kuulostaa vähän tylsältä.
Mielestäni ihminen, joka ei lue kirjoja on tylsä. Kirjat kehittävät ajattelua, avartavat maailmankuvaa ja opettavat uutta ja se, että joku arvostaa omaa älyllistä kasvuaan, on mun mielestä ennemmin kiinnostavaa kuin tylsää. Toki myös sellainen on tylsä, joka ei tee mitään muuta kuin lue kirjoja on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
No empä tiedä olisiko kiva hengailla miehen kanssa joka lukee kirjaa, kuulostaa vähän tylsältä.
Kirjoilla voi sivistää itseään !
Mulla on myös tuo Kirkin kirja! :)
Itse luen lähinnä mangaa japaniksi, niin pystyn altistumaan kielelle. Myös light novelleja japaniksi. Suomeksi en lue oikeastaan mitään. Esim. LoTR ja Harry Potter ovat parempia alkuperäisellä kielellä, eli englanniksi.
Mangassa luen mieluiten romanttisia kirjoja. M28
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa miesten kuralta lukemansa perusteella.
Miesten eliittiä.
Trump voitti. Oikeistolaisuus on vallassa.
En mitään mieltä. Tämä on maailmassani kysymyksenä luokkaa mitä olen miehestä, joka hengittää. Tai mitä olen mieltä miehestä, joka syö. En ole mitään mieltä. Hyvä kun hengittää, syö ja lukee?
Jos mies lukee kirjoja niin se on plussaa. Luen itsekin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Point of view: tällä hetkellä feministien suosituin kirja on joku "this is why i hate men". Naisena en ole lukenut tätä opusta. Minun mätsini miesmarkkinoilla on siis joku, joka ei lue misogyniakirjallisuutta. Sinun mätsisi on sen sijaan joku, joka lukee tällaisia kirjoja ja vihaa sinua. :)
Lähde, nais-pasi?
No jos mies lukee omasta mielenkiinnostaan tai omaksi ilokseen niin se on kiva juttu. Teennäiset lukijat eivät kiinnosta.
Arvostan!