Mitä mieltä naiset ovat miehistä, jotka lukee kirjoja?
Viimeisin ostamani kirja on Charlie Kirkin - Right Wing Revolution: How to Beat the Woke and Save the West.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä, mitä kirjoja lukee.
Eli itse lukemisella ei ole väliä, pitäisi lukea naisen hyväksymiä kirjoja?
Point of view: tällä hetkellä feministien suosituin kirja on joku "this is why i hate men". Naisena en ole lukenut tätä opusta. Minun mätsini miesmarkkinoilla on siis joku, joka ei lue misogyniakirjallisuutta. Sinun mätsisi on sen sijaan joku, joka lukee tällaisia kirjoja ja vihaa sinua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos yrittää lukemisellaan naiseen vaikutuksen, niin tietysti? Miksi ylipäätään kyselet naisten mielipiteitä, jos vihaat heitä ja heidän ajamiaan asioita? Hanki elämä ja keskity niihin asioihin, mistä nautit.
No empä tiedä olisiko kiva hengailla miehen kanssa joka lukee kirjaa, kuulostaa vähän tylsältä.
Jokainen saa tehdä asioita, joista itse nauttii.
Lukeminen on hottia, jos lukee monipuolisesti ja erilaisia kirjoja. Eli jos luet tuota sen takia että tiedät mistä puhutaan ja vastaavasti luet myös vastakkaisia juttuja avartaaksesi maailmankuvaasi, niin ihan jees. Mä luen monipuolisesti kaikkea jotta ymmärrän maailman ajatuksia ihan vaan tiedonhalusta vaikken jotain asiaa kannattaisi. Tietäisi sitten edes mitä toiset puheillaan tarkoittaa ja voi asiasta keskustella.
Kirjojen lukeminen on kyllä plussaa omassa arvosteluskaalassani. Jos ei ollenkaan lue kirjoja niin eipä kannata tuhrata aikaa sellaiseen.
Jos lukee vain jotain kirjan per kuukausi niin ohittaisin myös.
Jos lukee enemmän niin rupeaa vaikuttamaan se mitä lukee mutta ei kovin paljon. Pääasia että lukee.
Olipa mies tai nainen, jos ei lue kirjoja niin on juntti enkä ainakaan itse halua olla tekemisissä.
Olen kirjallisuuden maisteri mutta vanhemmiten olen alkanut lukea melkein vain dekkareita ja vanhaa pulp- tai kioskikirjallisuutta. Kummallista.
Jos luit tuon kirjan ihan vaan mielenkiinnosta, voimme keskustella. Jos se on raamattusi ja uskonkappaleesi, emme voi keskustella.
Uskovaisten kanssa on turha väitellä.
Kaikkien lukemista harrastavien kanssa on mielenkiintoista keskustella kirjallisuudesta. Minulla ei ole mitään erityistä mielipidettä kirjoja lukevista miehistä, eikä naisistakaan. Lukeminen ei tee minun silmissäni kenestäkään millään mittarilla parempaa. Miehestäkään lukeminen ei tee sopivampaa kumppania, sillä ei voi tehdä vaikutusta minuun.
Lukeva mies on älykäs ja sitä myötä seksikäs. Iso plussa lukemiselle.
En ikinä ostaisi eli maksaisi ap:n kirjasta.
Kuvittelisin, että kirjaa lukeva mies keskittyy kirjaan eikä ehdi välittää siitä, mitä naiset ajattelevat hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsiläinen, että joku osaa tuon saivartelun jalon taidon.
Poooornokirjat ja vilosooffiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että muiden ihmisten pitäisi ajatella sinusta samoin riippumatta siitä, mitä teet? Ajatteleko itsekin kaikista muista samoin riippumatta siitä, mitä he tekevät?
Vierailija kirjoitti:
No empä tiedä olisiko kiva hengailla miehen kanssa joka lukee kirjaa, kuulostaa vähän tylsältä.
Ei varmaankaan, kun itse selvästikään et kirjallisuutta lue.
Ap vaikuttaa miesten kuralta lukemansa perusteella.
Jos mies kertoisi ettei lue ollenkaan, arvelisin ettei hän varmaan ole kovin kiinnostava.