Älkää nuoret naiset ottako jännämiestä.
Ne on lähes aina väkivaltaisia. Ja sitten te ootte kusessa.
Kommentit (9)
Valitettavasti sellaisia miehiä, jotka ovat yhtä kunnollisia kuin naiset, on tosi vähän. Melkein aina niissä on joku vika, joka tuo ei-toivottua jännitystä elämään. Parempi jättää väliin, jos haluaa olla varma.
Juu ja se kilttikin paljastuu jännäksi lopulta. Huoh.
Rakastukaa luuseriin.
Jännämiehen rinnalla olo onpi huoleton.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja se kilttikin paljastuu jännäksi lopulta. Huoh.
Minun jännis paljastui lopulta kiltiksi. Eli niinkin voi käydä.
Haluaisin vaan että nuoret välttyisi siltä mitä itse olen käynyt läpi kun olen kahden rikollisjengiin kuuluvan kanssa ollut. Niistä ei voi erota normaalisti, ne vainoaa sua vielä pitkään jos yrität lähteä.
Kannattaa ennemmin suunnata se mielenkiinto naisiin. Säästyy paljolta pahalta.
Ne ottaa vessanharjatukkaisen päivettyneen kaverin joka antaa kaikkien kavereidenkin naida valkoista lihaa
Jännis on eri mies. Kondomia ei käytetä ja nainen otetaan kun siltä tuntuu. Myös vieras, vieraan hän voi tuodaan kotiin ja hoidella sinun kuunnellessa tai katsoessa. Vaikka et haluaisi ja tuntuisi kuvottavan pahalta. Myös sukupuolitautia voi tulla loppuelämän muistoksi. Jännämies voi pakottaa ottamaan sinun oudon tatuoinnin tai tekemään muuta käytännössä peruuttamatonta. Jännämies haluaa että tulet hänelle raskaaksi mutta elantokuluja hän ei hoida, lapsihan on sinun synnyttämä. Jännis pyörii erikoisissa piireissä. Joskus saattaa tulla kavereitakin kylään, montakin, ja pitkäksi aikaa. Yllättäen äkkiarvaamatta. Jännis tupakoi sisällä eikä siivoa. Ei ikinä eikä koskaan. Jänniksellä ei ole autoa tai ajokorttia eikä hän saa erilaisten maksuhäiriöiden, huijausten ynnä muiden syiden vuoksi vakuutuksia, puhelinliittymiä, autoa tai vastaavia. Mutta ei haittaa. Sinähän ne otat ja maksat, jännis sitten käyttää ja saat olla hänelle autokuskina kaikkina vuorokauden aikoina. Varaudu monenlaisiin selityksiin työpaikalla äkkilähtöjen vuoksi. Jännis myös ottaa sinulta rahaa käyttöönsä sekä vaatii antamaan Vaikkapa kymppitonnin ja rahoja et takaisin saa. Kannattaa olla jänniksen kanssa. Pysyy pulssi ja verenpaine korkealla. Saa pelätä että milloin telkkarissa on mainos jossa näkyy lähisuhdeväkivallan uhreille tarkoitettu puhelinnumero sekä nettisivu. Jännis sitten raivostuu koska arvelee että olet ollut yhteydessä johonkin sellaiseen. Siksi jännis ja ilmaisee raivonsa erilaisin fyysispsyykkisin pakkokeinoin sinun olleessa keinojensa kohteena.
näppis mies
Ottavat mitä ottavat, kyllä elämä opettaa. Virheet täytyy tehdä itse ennen kuin niitä uskoo. Jännämiehet kuuluvat nuoren naisen elämään, että osaavat arvostaa sitten tylsämiestä kun sen aika tulee.