Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan nähnyt kenelläkään ihmisellä naamatatuointeja?

Vierailija
15.08.2025 |

Millaisia ihmisiä he ovat? Itse olen kerran nähnyt kaupassa nuoren miehen, jolla oli naamatatuointeja ja tuntui että koko kauppa tuijotti häntä XD

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Ei niitä ota kuin mielisairaat.

Vierailija
22/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Asun pääkaupunkiseudulla. En lähemmin tunne, mutta eipä se hyvää vaikutelmaa anna.

Niikö?  Se on VAIN sinun mielipide. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Ei niitä ota kuin mielisairaat.

Niinkö. 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
24/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma häiriintyneen tai rikollisen ihmisen merkki.

Ei ole. Eim  minä olen 43v perheenäiti. Nyt otin kun aina halunnut. Mies antoi siihen rahan synttäri lahjaksi. 😍😍😍

Ei "perheenäiti"-nimike merkitse mitään. Jokainen wt-sekakäyttäjä-yksinhuoltajanainenkin on "perheenäiti", tatuoinnit naamassa tai ei. Varmaan sinullekin rahat antoi joku kuuden lapsesi kahdeksasta isästä, jotta sai merkittyä sinut omakseen naamaa myöten.

Vierailija
25/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä uistinnaamoilla ja keiminaaleilla. Kertoo tyypistä kaiken. Palettiin kuuluu yleensä kova ääni, olematon yleissivistys, tappajakoira ja ihan helevetin bimbo tyttöystävä.

Vierailija
26/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen montakin mutta ne on nistejä kaikki. 

Vierailija
27/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostarilla pyöri joku ukko jolla näytti olevan kaikki näkyvät paikat tatuoituna. Naamasta siis lähtien. Ei ole vähään aikaan näkynyt, joten en tiedä muuttiko se muualle. 

Vierailija
28/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Ihan pikkukaupungissa. Täytyy asua tosi korvessa, jos ei ole nähnyt.

Vierailija
29/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kadullahan näitä zombeja harhailee.

Vierailija
30/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä odotin ensimmäistä lastani, ostin jotain imetysrintaliivejä mieheltä, jolla oli ihan kunnollisen kokoiset naamatatuoinnit. Oli töissä ihan tavallisessa vaatekaupassa. Mua ei toisten tatuoinnit haittaa, mutta se tuntui jotenkin surrealistiselta.

Vierailija
31/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset piirtelevät kynillä itseensä XD

sillä saa huomiota

Vierailija
32/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varsinaisesti kanssa käymisessä olen ollut vain yhden baarityöntekijän kanssa, kun olen olutta ostanut. . Kaiken kaikkiaan sillä on joskus lapsuudessa tai nuoruudessa tapahtunut jotain dramaattista ja tragedioita. Sellaisen kuvan siitä saa. 

Jos on naamatatuointeja, niin on varmaan sisältä aika rikkinäinen ihminen. Hyväksikäyttöä, kotona päihteitä, väkivaltaa jne ollut jo lapsuudessa.  Nainen ottaa naamatautuointeja, jotta miehet eivät enää hänestä kiinnostuisi, niin kuin joskus lapsena on käynyt esimerkiksi?

Vierailija
33/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä seuraa, kun tatuoinnit yleistyvät koko ajan ja se kuka uskaltaa ottaa tatuoinnin näkyvimmälle paikalle, saa eniten huomiota. Sitähän näillä haetaan. Mitähän sitten seuraa, kun naamatatuoinnitkin ovat arkipäivää ja jollain tavalla pitäisi kuitenkin erottua? Älyvapaata touhua.

Vierailija
34/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta näin kerran livenä miehen jolla oli korvakorut ja meikkiä.

Vierailija
35/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus naisen jolla oli tatuoitu kyynel silmän alle. Eikös se jotain rikollistaustaa meinaa? Sitten oli mulimies joka koko naama ja pää oli tatuoitu. Melkoista.

Kuvastaa murhaa,eli jengikielellä kyynelten määrä kertoo kuinka monta on murhannut.

Vierailija
36/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on k*rpä otsassa

Vierailija
37/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita mt-tapauksia joskus näkee

Vierailija
38/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen useinkin,työkaveri, Kaunis hippityttö jolla kuunsirppi  otsassa. Sopii hänelle  enkä enää edes huomaa koko tatuointia.

Vierailija
39/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen Karmivan karnevaalin zombiealueella oli joku naamansa mustauttanut mies. Luulin häntä työntekijäksi eli näyttelijäksi.

Eräs mamma, jonka lapset ovat samassa koulussa kuin minun lapseni, on hommannut naamaansa sitä sun tätä kiehkuraa. En tunne tapausta, ei ole tullut kertomaan arvoistaan.

Ihmettelen tatuointeja koko ajan enemmän, etenkin naamassa, kaulassa, sormissa. Kun mikään ei riitä.

Vierailija
40/42 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla 99.9% varmuudella päihde ja mt-ongelmat! Sellainen vinkki naamatatuointia miettivälle: piirrä mustalla tussilla naamaan ja pari päivää peilailet. Jos vielä tuntuu hyvältä idealta niin ota se tatska naamaan 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä