Oletteko koskaan nähnyt kenelläkään ihmisellä naamatatuointeja?
Millaisia ihmisiä he ovat? Itse olen kerran nähnyt kaupassa nuoren miehen, jolla oli naamatatuointeja ja tuntui että koko kauppa tuijotti häntä XD
Kommentit (42)
En ole nähnyt livenä, vaan olen kuullut sellaisista. - Mies Kuhmosta.
Jos ei muuten saa huomiota niin pitää sotkee tussilla naamaan 🤣
Jossain baarissa oli kaksi ukkoa, tribaalikuviot naamoissa.
Asutteko te ihmiset jossain kiven alla kun ette ole tuollaista ikinä nähneet?
Varma häiriintyneen tai rikollisen ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran kauan sitten Little Waynen. Ihan mukava tyyppi.
Tossa ne ei haittaa ku on paskane naama muutenki
Näin joskus naisen jolla oli tatuoitu kyynel silmän alle. Eikös se jotain rikollistaustaa meinaa? Sitten oli mulimies joka koko naama ja pää oli tatuoitu. Melkoista.
Asun miljoonakaupungissa ulkomailla, joten täällä vilisee vaikka minkänäköisiä ihmisiä katukuvassa. Enemmän kiinnitti huomiota tyyppi, joka oli pukeutunut dinosaurukseksi.
Totta kai. Asun pääkaupunkiseudulla. En lähemmin tunne, mutta eipä se hyvää vaikutelmaa anna.
Olen. Eivät kaunista ketään, mutta töhertäköön naamansa jos tykkäävät.
Vaikka kuinka monella. Eivät ne niin harvinaisia enää ole. Oma tatuoijani ei 90-luvulla suostunut niitä tekemään.
En. Liikun ainoastaan asiallisissa paikoissa, piireissä ja seurassa.
Olen, hän on ystävällinen, ihana ja avulias tyyppi.
Olen nähnyt, mutta ei se tarkoita, että tuntisin heidät. Tyhmä kysymys.
Näin Tokmannilla päästä varpaisiin tatuoidun Jännämiehen, jolla oli seurassaan kaunis nainen.
Meillä töissä on kaksikin, molemmat täyspäisiä ja tekevät työnsä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Varma häiriintyneen tai rikollisen ihmisen merkki.
Ei ole. Eim minä olen 43v perheenäiti. Nyt otin kun aina halunnut. Mies antoi siihen rahan synttäri lahjaksi. 😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Näin joskus naisen jolla oli tatuoitu kyynel silmän alle. Eikös se jotain rikollistaustaa meinaa? Sitten oli mulimies joka koko naama ja pää oli tatuoitu. Melkoista.
Ajatella... se on tasan heidän asia. Ei kuulu sulle eikä mulle.
Olen,sairaalan labran aulassa. Noin 20v blondi jolla posken kokoinen vihreä höyhen,kulki korvasta leukaan.