Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko korvalehteen tehdä itse lävistyksen silmäneulalla?

Vierailija
14.08.2025 |

Kukaan tehnyt? Onnistuuko ilman puudutusainetta? Miten desinfioitte silmäneulan ensin? Voiko sit vaan laittaa heti normaalin nappikorviksen siihen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein teininä itse reiät. Pyyhekumi tai joku este korvalehden taakse, neula läpi ja koru tilalle. Rusto oli aika paha. Meinasi raju lähteä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt itse, mutta käytin sitä korvista, jolla ensimmäinen reikä tehtiin korvalehteen.

Vierailija
4/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuorena tehty, ei se paljon satu ja saa siihen korviksen laitettua. Tuli vain vähän väärään kohtaan, vähän liian alas, ensimmäinen reikä oli ammuttu liikkeessä ja toinen siihen viereen tuli tehtyä itse.

Vierailija
5/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäneula ei käy vaan pitää olla korvaneula.

Vierailija
6/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painoin vain terävän hoitokorviksen korvalehdestä läpi ja laitoin taustan paikalleen. Nenään väkersin hakaneulalla ensin reiän, oli aika työläs.

Vierailija
7/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pari reikää tuli tehtyä itse. Enää en lähtis 😂🤕

Vierailija
8/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten korvaneula ei silmäneula.

Vierailija
9/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen tehdä vaikka akkuporakoneella tai .357 magnumilla. 

Maailmassa on monta muutakin asiaa joita ei kannata tehdä vain siksi että ne ovat mahdollisia.

Vierailija
10/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä oon kans tehnyt teininä. Äiti oli lääkäri niin meillä oli onneks kotona jostain syystä sellaisia steriilejä neuloja. Parempi reikä tuli kuin aiemmin kultasepällä laitetut. 

Vierailija
11/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo punk aikoina tein ihan hakaneulalla. Sytkärillä vaan desinfionti ja sitten läpi.

Vierailija
12/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voi, käytännössä voi olla jollekulle vaikea. 

Vierailija
13/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt lasten turvahakaneulalla. Oli sopivan paksu ja siitä sai tukevan otteen.

Vierailija
14/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tilaa Temusta korvanlävistys pistoolia ovat halpoja ja lävistävät korvan nopeasti ja kivuttomasti,Lisäksi saa korvakorut kaupan päälle.

Vierailija
15/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä painoin vain terävän hoitokorviksen korvalehdestä läpi ja laitoin taustan paikalleen. Nenään väkersin hakaneulalla ensin reiän, oli aika työläs.

Missä on raja teinityttöjen ja samalla naisten idiotismillä?

Vierailija
16/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein teininä itse reiät. Pyyhekumi tai joku este korvalehden taakse, neula läpi ja koru tilalle. Rusto oli aika paha. Meinasi raju lähteä. 

Ite tein teininä kans korvalehdet täyteen ja rustoihin kumpaankin kaks. Kun oli ekat korvikset otettu silleen koruliikkeessä ampumalla, niin siitä jäänyttä teräväkärkistä "hoitokorvista" työntelin vaan läpi ja jätin paikalleen. Ei ollenkaan paha, mutta rustosta oli aika vaivalloista työntää läpi ja se rusahdus..

Vierailija
17/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Se menee vinoon. 

Vierailija
18/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla punkkarina oli ihan normaalia laittaa hakaneuloja korvalehden läpi. Mutta se pitää tehdä reippaasti, hitaasti nyherrettynä voi jäädä joku rustopatti. Hakaneulasta voi saada paremman otteen kuin silmäneulasta. Veikkaan kuitenkin että paras tulee kun käyt jossain liikkeessä laitattamassa.

Vierailija
19/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella silmäneulaa!! Tein teininä itelle napakorua sellaisella neulalla, josta lanka laitetaan toisesta päästä läpi niin se reikäpää uppos käteen ja kiskaisi ulos jonkun riekaleen! Se sattui paljon enemmän mitä itse napakorun teko. Ei siitä saanut hyvää otetta, kun kuitenkin voimaa tarvi aika paljon että sai läpi (vaikka korvalehti on kyllä pehmeempää)

Vierailija
20/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäneula ei käy vaan pitää olla korvaneula.

Tätä tulin etsimään. Kiitos.