Voiko korvalehteen tehdä itse lävistyksen silmäneulalla?
Kukaan tehnyt? Onnistuuko ilman puudutusainetta? Miten desinfioitte silmäneulan ensin? Voiko sit vaan laittaa heti normaalin nappikorviksen siihen?
Kommentit (26)
Tein teininä itse reiät. Pyyhekumi tai joku este korvalehden taakse, neula läpi ja koru tilalle. Rusto oli aika paha. Meinasi raju lähteä.
Olen tehnyt itse, mutta käytin sitä korvista, jolla ensimmäinen reikä tehtiin korvalehteen.
On nuorena tehty, ei se paljon satu ja saa siihen korviksen laitettua. Tuli vain vähän väärään kohtaan, vähän liian alas, ensimmäinen reikä oli ammuttu liikkeessä ja toinen siihen viereen tuli tehtyä itse.
Silmäneula ei käy vaan pitää olla korvaneula.
Minä painoin vain terävän hoitokorviksen korvalehdestä läpi ja laitoin taustan paikalleen. Nenään väkersin hakaneulalla ensin reiän, oli aika työläs.
Teininä pari reikää tuli tehtyä itse. Enää en lähtis 😂🤕
Se on sitten korvaneula ei silmäneula.
Voi sen tehdä vaikka akkuporakoneella tai .357 magnumilla.
Maailmassa on monta muutakin asiaa joita ei kannata tehdä vain siksi että ne ovat mahdollisia.
Joo, mä oon kans tehnyt teininä. Äiti oli lääkäri niin meillä oli onneks kotona jostain syystä sellaisia steriilejä neuloja. Parempi reikä tuli kuin aiemmin kultasepällä laitetut.
Joo punk aikoina tein ihan hakaneulalla. Sytkärillä vaan desinfionti ja sitten läpi.
Periaatteessa voi, käytännössä voi olla jollekulle vaikea.
Mä olen tehnyt lasten turvahakaneulalla. Oli sopivan paksu ja siitä sai tukevan otteen.
Miksi et tilaa Temusta korvanlävistys pistoolia ovat halpoja ja lävistävät korvan nopeasti ja kivuttomasti,Lisäksi saa korvakorut kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minä painoin vain terävän hoitokorviksen korvalehdestä läpi ja laitoin taustan paikalleen. Nenään väkersin hakaneulalla ensin reiän, oli aika työläs.
Missä on raja teinityttöjen ja samalla naisten idiotismillä?
Vierailija kirjoitti:
Tein teininä itse reiät. Pyyhekumi tai joku este korvalehden taakse, neula läpi ja koru tilalle. Rusto oli aika paha. Meinasi raju lähteä.
Ite tein teininä kans korvalehdet täyteen ja rustoihin kumpaankin kaks. Kun oli ekat korvikset otettu silleen koruliikkeessä ampumalla, niin siitä jäänyttä teräväkärkistä "hoitokorvista" työntelin vaan läpi ja jätin paikalleen. Ei ollenkaan paha, mutta rustosta oli aika vaivalloista työntää läpi ja se rusahdus..
Kasarilla punkkarina oli ihan normaalia laittaa hakaneuloja korvalehden läpi. Mutta se pitää tehdä reippaasti, hitaasti nyherrettynä voi jäädä joku rustopatti. Hakaneulasta voi saada paremman otteen kuin silmäneulasta. Veikkaan kuitenkin että paras tulee kun käyt jossain liikkeessä laitattamassa.
En voi suositella silmäneulaa!! Tein teininä itelle napakorua sellaisella neulalla, josta lanka laitetaan toisesta päästä läpi niin se reikäpää uppos käteen ja kiskaisi ulos jonkun riekaleen! Se sattui paljon enemmän mitä itse napakorun teko. Ei siitä saanut hyvää otetta, kun kuitenkin voimaa tarvi aika paljon että sai läpi (vaikka korvalehti on kyllä pehmeempää)
Vierailija kirjoitti:
Silmäneula ei käy vaan pitää olla korvaneula.
Tätä tulin etsimään. Kiitos.
Voi.