Nyt naiset vakavaa asiaa: mies parralla vai ilman?
Kommentit (47)
Riippuu kasvoista. Mutta melkein aina ilman.
Riippuu miehestä, mutta ainakin naapuri saa pikkarit kostumaan parrakkaana.
Miehillä luulo, että sellainen hoitamaton risuparta mikä muistuttaa häpykarvoitusta olisi naisten mieleen. Kyllä partaa pitää trimmata ja siistiä jos sellaista haluaa pitää!
Ilman. Jos on parta, niin siisti sänki. Vihaan epäsiistejä risupartoja, jotka vanhettaa ja on epäsiistejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman.
Eikö naiset fantasioi pankkirosvosta jolla on paljon fyrkkaa?
Jännämies
Jos on vähä-älyinen rosvo niin ei jää mitään muuta kuin leikkipyssy käteen ja toivon mukaan ei sekään.
Tinderin 40-50v miehistä varmaan puolilla on ruma epäsiisti parta. Menevät jo pelkästään sen takia vasuriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman.
Jännämies
Jos on vähä-älyinen rosvo niin ei jää mitään muuta kuin leikkipyssy käteen ja toivon mukaan ei sekään.
Mulla on kuule pyssy omasta takaa. Sillä saa naiset polvilleen ja antautumaan ilman rahojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman.
Jännämies
Mulla on kuule pyssy omasta takaa. Sillä saa naiset polvilleen ja antautumaan ilman rahojakin.
20cm pitkä miehekäs mittä koipien välissä.
Kumpikin käy. Nykyisellä miehellä on parta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kun se kutittaa pussaillessa.
On kerrottu että kutittaa parhaiten siellä parhaassa paikassa! T: parrakas mies
Ilman tietysti. Parta vanhentaa, lihottaa ja rumentaa. Näyttää epähygieniseltä. Harmaantuu. Varmasti pistelisi suutelun ja suuseksin aikana. En ole koskaan kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä, mutta ainakin naapuri saa pikkarit kostumaan parrakkaana.
Kyllä tullut huomattua että naiset katselee pidempään parrakkaana! T: parrakas mies
Sain nuorempana naisilta enemmän huomiota, mutta vanhemmiten olen kasvattanut ns. himonussijaviikset (pilkallisesti homoviikset), niin on kyllä flaksi huonontunut. Ovat kuitenkin olleet jo sen verran pitkään, että niistä on tullut osa persoonaa, eikä toisaalta elämä pyöri naisten iskemisen ympärillä yhtä paljon kuten nuorempana.
Toki tajuan, että ikääntyminen on ylivoimainen pääsyy naisten huomion vähenemiseen, mutta silti olen vähän ajatellut, jos ajelisi pois ja katsoisi miten käy.
Mun mielestä nykymiehet on vain niin laiskoja, etteivät jaksa ajaa partaansa aamuisin. Helpompi antaa rehottaa.
Ei se kyllä koneella kauaa aikaa vie. Isäni ja isoisäni eivät olisi voineet kuvitellakaan lähtevänsä sängen kanssa johonkin. Sairaalassakin vielä vanhana piti joka aamu parta ajaa.
Ilman. Mutta jotkut harmaapartaiset rock tyyppiset on ok.
Parta on wt. Katsokaapa esim ministereitä, miten näytetään edustavalta.
Vierailija kirjoitti:
Parta on wt. Katsokaapa esim ministereitä, miten näytetään edustavalta.
Suomalaiset ministerit ei kyllä käy kovin hyvästä esimerkistä kun puhutaan miesten viehättävyydestä... Paitsi jos halutaan anti-esimerkki.
Ilman, en voi sietää partaa tai viiksiä, ovat todella epähygieenisiä. Olen aina ollut sitä mieltä (täynnä räkää ja ruuantähteitä), mutta muutama vuosi sitten siitä julkaistiin tutkimuskin. Parrassa on enemmän bakteereita kuin vessanpöntössä.
Vierailija kirjoitti:
Sain nuorempana naisilta enemmän huomiota, mutta vanhemmiten olen kasvattanut ns. himonussijaviikset (pilkallisesti homoviikset), niin on kyllä flaksi huonontunut. Ovat kuitenkin olleet jo sen verran pitkään, että niistä on tullut osa persoonaa, eikä toisaalta elämä pyöri naisten iskemisen ympärillä yhtä paljon kuten nuorempana.
Toki tajuan, että ikääntyminen on ylivoimainen pääsyy naisten huomion vähenemiseen, mutta silti olen vähän ajatellut, jos ajelisi pois ja katsoisi miten käy.
Viikset ovat tosiaan vielä hirveämmät kuin parta. Räkäjarru.
Kaikkein kauhein on semmoinen harva, vaalea häpykarvaparta 🤮 tumma ja tasainen parta siistinä ok, mutta mieluummin ilman.
N38