Joko olet ostanut kellohameen kesäksi?
Löysin pari ihanaa hametta Facesta. Kesällä keinahdellaan sitten tanssilavoilla!
N 55
Kommentit (17)
En ole ostanut. Enkä tanssi.
49 v.
Ompelen sellaisen itse.
-Jorma 48-
En, enkä osta. Viimeksi ollut hame päällä 1991, äiti pakotti.
Olen 50. Ei tässä iässä enää kellohameissa näytä kuin naurettavalta.
En. Kellohame on pullukalle ihan vihoviimeinen vaatekappale. t. Tanhupallo
Mulla on leveä lantio vaikka olen muuten hoikka. Ei sovi mulle. Näytän isoon taloon emännnältä se päällä.
Kellomekkoja ei saisi myydä lihaville. Jostain syystä tämän maan pin up-kulttuuri on irvokkainta maailmassa, kun tatuoidut möhömahat vetää niitä ylle ja kuvittelee olevansa kovinkin näyttäviä, vaikka ainoa mikä irtoo on oksu.
Voisin ostaakin. Olen viisikymppinen mutta solakka :)
Vierailija kirjoitti:
Ompelen sellaisen itse.
-Jorma 48-
Mäkin olen ommellut kellohameen itse. Se oli joskus 70-luvulla, yläasteen käsityötunneilla. Muistaakseni oli aika helppo tehdä, joten varmasti onnistuu sultakin hyvin 👍
En tanssi. Hameita käytän mutten kellohameita. Ostelen kirppareilta tai ompelen itse
Ostan seinäkellohameen. Sopii paremmin seinäruusulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompelen sellaisen itse.
-Jorma 48-Mäkin olen ommellut kellohameen itse. Se oli joskus 70-luvulla, yläasteen käsityötunneilla. Muistaakseni oli aika helppo tehdä, joten varmasti onnistuu sultakin hyvin 👍
Joo tosi helppo oli tehdä. Kätevä emäntä tekaisee vintagekuosisen kellohameen leikkaamalla vanhaan pyöreään värikkääseen retropöytäliinaan keskelle reiän. Siihen vaan sitten kuminauhakuja niin hame on hetkessä valmis. On täyskello :)
Tekisin tämmöisen itelle, jolle olis niin leveä peffa. Mulle pitäis se liina vähän suurempaa kokoa
Ovatko ne hameet siis keski-ikäisille tantoille pidettäviksi tansseissa? Ja yritys piilottaa iso takamus ja vatsa?
En aijo tanssia mutta joku kiva kesähame pitäs löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan varmaan kaappikellohameen, sopii juuri kaapista tulleelle
Mikä ihmeen kellohame?