Kuinka todennäköistä on kohdata Hgissä peukun käyttäjä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8cf985b0-0d80-401f-9b17-32742a07db0f
Näistä varoitellaan paljon. Ei kiinnosta kohdata 😑 Onko Hgi viimeistään nyt pilalla? Kokemuksia?
Kommentit (27)
Kiitos asiallisesti vastanneille. Sitähän mä just tässä mietinkin, että pysynkö täällä peräkylillä vai tekisinkö perinteisen "kulttuurimatkan" Helsinkiin. Ei jotenkin innosta kun lehtijuttuja näkee.
Ja siis en kuvittele ettei huumeita käytetä peräkylilläkin. On täälläkin meno muuttunut, mutta Hgissä se kuulostaa jo aika pahalta, jos lehtijuttiihin uskominen. Vasta täällä varoiteltiin., että pennut imppaa dödöä sipsipuseilla
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesti vastanneille. Sitähän mä just tässä mietinkin, että pysynkö täällä peräkylillä vai tekisinkö perinteisen "kulttuurimatkan" Helsinkiin. Ei jotenkin innosta kun lehtijuttuja näkee.
Ja siis en kuvittele ettei huumeita käytetä peräkylilläkin. On täälläkin meno muuttunut, mutta Hgissä se kuulostaa jo aika pahalta, jos lehtijuttiihin uskominen. Vasta täällä varoiteltiin., että pennut imppaa dödöä sipsipuseilla
"Suurimpien Etelä- ja Länsi-Suomen kaupunkien lisäksi alfa-PVP:tä todettiin jätevesitutkimuksissa säännöllisesti jokaisena viikonpäivänä Hämeenlinnassa, Salossa, Huittisissa, Vihdissä, Porvoossa, Kotkassa, Seinäjoella, Savonlinnassa, Vaasassa ja Lappeenrannassa."
Parempi että pysyttelet pusikossa piilossa.
Voi luoja oon nähnyt monta peukun käyttäjää Tampereella ihan vapaaehtoisesti eikä niitä oikeesti tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tule Myyrmäkeen tänne Myyrmannin tienoille pyörimään, niin varmasti näet.
Mä näen niitä ihan jo kun aamulla avaan kotini makkarin ikkunan sälekaihtimet, kun on näkymä tuohon torille, jossa juopot ja narkkarit kokoontuu + viereisellä bussipysäkillä ja kadulla kulkee kaikenlaisia.
Myös meidän rappukäytävän ulko-oven edestä on joutunut kysymään heiltä, onko kaikki hyvin, kun ovat maanneet kadulla siinä edessä ja pitänyt ystävällisesti pyytää siirtymään johonkin suuntaan, että talon vanhukset uskaltaisi tulla ulos/sisään.
Toisinaan täällä myös joudutaan siivoamaan kakkoja portaikosta, kun joku onnistunut pääsemään sisään yöksi.
Alan olla sitä mieltä, että vaikka ihmisiähän hekin on ja aina jonkun lapsia, vanhempia, sisaruksia jne. ja heilläkin on ihmisarvonsa, niin he on kyllä siinä kunnossa, että joku asuntola/pakk
Ei olekaan liitetty enkä niin ole väittänyt. Mutta jos tuntuu, ettei Helsingissä muka näe, niin tervetuloa tänne rajan yli. Kivenheitto kuitenkin Helsingin rajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tule Myyrmäkeen tänne Myyrmannin tienoille pyörimään, niin varmasti näet.
Mä näen niitä ihan jo kun aamulla avaan kotini makkarin ikkunan sälekaihtimet, kun on näkymä tuohon torille, jossa juopot ja narkkarit kokoontuu + viereisellä bussipysäkillä ja kadulla kulkee kaikenlaisia.
Myös meidän rappukäytävän ulko-oven edestä on joutunut kysymään heiltä, onko kaikki hyvin, kun ovat maanneet kadulla siinä edessä ja pitänyt ystävällisesti pyytää siirtymään johonkin suuntaan, että talon vanhukset uskaltaisi tulla ulos/sisään.
Toisinaan täällä myös joudutaan siivoamaan kakkoja portaikosta, kun joku onnistunut pääsemään sisään yöksi.
Alan olla sitä mieltä, että vaikka ihmisiähän hekin on ja aina jonkun lapsia, vanhempia, sisaruksia jne. ja heilläkin on ihmisarvonsa, niin he
Ei olekaan liitetty enkä niin ole väittänyt. Mutta jos tuntuu, ettei Helsingissä muka näe, niin tervetuloa tänne rajan yli. Kivenheitto kuitenkin Helsingin rajalta.
Eli Vantaa on pilalla eikä Helsinki :D
Olin viikko sitten Helsingissä niin kyllä noita peukun käyttäjiä näkyi jopa rautatieaseman läheisyydessä. Tosi surullisia tapauksia ja pelottavaa tekstiä tuli suusta.
Koska Myyrmäki on liitetty Helsinkiin? Onko Petonenkin jo osa Helsinkiä? :D