Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka todennäköistä on kohdata Hgissä peukun käyttäjä?

Vierailija
14.08.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8cf985b0-0d80-401f-9b17-32742a07db0f

Näistä varoitellaan paljon. Ei kiinnosta kohdata 😑 Onko Hgi viimeistään nyt pilalla? Kokemuksia? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tule Myyrmäkeen tänne Myyrmannin tienoille pyörimään, niin varmasti näet.

Mä näen niitä ihan jo kun aamulla avaan kotini makkarin ikkunan sälekaihtimet, kun on näkymä tuohon torille, jossa juopot ja narkkarit kokoontuu + viereisellä bussipysäkillä ja kadulla kulkee kaikenlaisia. 

Myös meidän rappukäytävän ulko-oven edestä on joutunut kysymään heiltä, onko kaikki hyvin, kun ovat maanneet kadulla siinä edessä ja pitänyt ystävällisesti pyytää siirtymään johonkin suuntaan, että talon vanhukset uskaltaisi tulla ulos/sisään.

Toisinaan täällä myös joudutaan siivoamaan kakkoja portaikosta, kun joku onnistunut pääsemään sisään yöksi.

Alan olla sitä mieltä, että vaikka ihmisiähän hekin on ja aina jonkun lapsia, vanhempia, sisaruksia jne. ja heilläkin on ihmisarvonsa, niin he on kyllä siinä kunnossa, että joku asuntola/pakkohoitola heille olisi järjestettävä ja se ei voi

Koska Myyrmäki on liitetty Helsinkiin? Onko Petonenkin jo osa Helsinkiä? :D

Vierailija
22/27 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesti vastanneille. Sitähän mä just tässä mietinkin, että pysynkö täällä peräkylillä vai tekisinkö perinteisen "kulttuurimatkan" Helsinkiin. Ei jotenkin innosta kun lehtijuttuja näkee.

Ja siis en kuvittele ettei huumeita käytetä peräkylilläkin. On täälläkin meno muuttunut, mutta Hgissä se kuulostaa jo aika pahalta, jos lehtijuttiihin uskominen. Vasta täällä varoiteltiin., että pennut imppaa dödöä sipsipuseilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesti vastanneille. Sitähän mä just tässä mietinkin, että pysynkö täällä peräkylillä vai tekisinkö perinteisen "kulttuurimatkan" Helsinkiin. Ei jotenkin innosta kun lehtijuttuja näkee.

Ja siis en kuvittele ettei huumeita käytetä peräkylilläkin. On täälläkin meno muuttunut, mutta Hgissä se kuulostaa jo aika pahalta, jos lehtijuttiihin uskominen. Vasta täällä varoiteltiin., että pennut imppaa dödöä sipsipuseilla

"Suurimpien Etelä- ja Länsi-Suomen kaupunkien lisäksi alfa-PVP:tä todettiin jätevesitutkimuksissa säännöllisesti jokaisena viikonpäivänä Hämeenlinnassa, Salossa, Huittisissa, Vihdissä, Porvoossa, Kotkassa, Seinäjoella, Savonlinnassa, Vaasassa ja Lappeenrannassa."

Parempi että pysyttelet pusikossa piilossa.

Vierailija
24/27 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja oon nähnyt monta peukun käyttäjää Tampereella ihan vapaaehtoisesti eikä niitä oikeesti tarvitse pelätä. 

Vierailija
25/27 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen niitä ihan jo kun aamulla avaan kotini makkarin ikkunan sälekaihtimet, kun on näkymä tuohon torille, jossa juopot ja narkkarit kokoontuu + viereisellä bussipysäkillä ja kadulla kulkee kaikenlaisia. 

Myös meidän rappukäytävän ulko-oven edestä on joutunut kysymään heiltä, onko kaikki hyvin, kun ovat maanneet kadulla siinä edessä ja pitänyt ystävällisesti pyytää siirtymään johonkin suuntaan, että talon vanhukset uskaltaisi tulla ulos/sisään.

Toisinaan täällä myös joudutaan siivoamaan kakkoja portaikosta, kun joku onnistunut pääsemään sisään yöksi.

Alan olla sitä mieltä, että vaikka ihmisiähän hekin on ja aina jonkun lapsia, vanhempia, sisaruksia jne. ja heilläkin on ihmisarvonsa, niin he on kyllä siinä kunnossa, että joku asuntola/pakk

Ei olekaan liitetty enkä niin ole väittänyt. Mutta jos tuntuu, ettei Helsingissä muka näe, niin tervetuloa tänne rajan yli. Kivenheitto kuitenkin Helsingin rajalta.

Vierailija
26/27 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan olla sitä mieltä, että vaikka ihmisiähän hekin on ja aina jonkun lapsia, vanhempia, sisaruksia jne. ja heilläkin on ihmisarvonsa, niin he

Ei olekaan liitetty enkä niin ole väittänyt. Mutta jos tuntuu, ettei Helsingissä muka näe, niin tervetuloa tänne rajan yli. Kivenheitto kuitenkin Helsingin rajalta.

Eli Vantaa on pilalla eikä Helsinki :D

Vierailija
27/27 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikko sitten Helsingissä niin kyllä noita peukun käyttäjiä näkyi jopa rautatieaseman läheisyydessä. Tosi surullisia tapauksia ja pelottavaa tekstiä tuli suusta.