Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla ongelmia päästä S-mobiiliin? Ilmoittaa etten ole käyttänyt pitkiin aikoihin ja täytyy rekisteröityä uudestaan

Vierailija
14.08.2025 |

vaikka viikko sitten käytin? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyytää kirjautumaan uudelleen, ei rekisteröitymään uudelleen.

Ja kyllä, S-Mobiili tekee välillä tuota. Minultakin kysyi juuri nyt, vaikka pari tuntia aiemmin olin ko. sovelluksen avannut edellisen kerran.

Vierailija
2/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ongelma toistunut koko tämän vuoden, nyt jo neljä kertaa. Ihn kesken kirjautumisen heittääkinnton vaihteen päälle ja täytyy käyttää pitkää salasanaa ja asettaa lyhyt salasana sekä sormenjälkitunnistus uudelleen. 

Eikä asiakaspalveluun jätetyt korjauspyynnöt ole poistaneet ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pyytää kirjautumaan uudelleen, ei rekisteröitymään uudelleen.

Ja kyllä, S-Mobiili tekee välillä tuota. Minultakin kysyi juuri nyt, vaikka pari tuntia aiemmin olin ko. sovelluksen avannut edellisen kerran.



Itseasiassa pyysi rekistöitymään uudelleen koska ei tunnista laitetta. 

Vierailija
4/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pyytää kirjautumaan uudelleen, ei rekisteröitymään uudelleen.

Ja kyllä, S-Mobiili tekee välillä tuota. Minultakin kysyi juuri nyt, vaikka pari tuntia aiemmin olin ko. sovelluksen avannut edellisen kerran.



Itseasiassa pyysi rekistöitymään uudelleen koska ei tunnista laitetta. 

Ihan silti pitäisi onnistua kirjautumalla normaaleilla S-pankkitunnuksillasi sinne. Samalla tavalla kuin puhelinta vaihtaessa.

Vierailija
5/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ongelma toistunut koko tämän vuoden, nyt jo neljä kertaa. Ihn kesken kirjautumisen heittääkinnton vaihteen päälle ja täytyy käyttää pitkää salasanaa ja asettaa lyhyt salasana sekä sormenjälkitunnistus uudelleen. 

Eikä asiakaspalveluun jätetyt korjauspyynnöt ole poistaneet ongelmaa.



Mulle tuli tämä ekan kerran. Täytyy myöntää ettei ole hajuakaan salasanasta kun olen vuosia käyttänyt sormenjälkitunnistusta. 

Vierailija
6/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pyytää kirjautumaan uudelleen, ei rekisteröitymään uudelleen.

Ja kyllä, S-Mobiili tekee välillä tuota. Minultakin kysyi juuri nyt, vaikka pari tuntia aiemmin olin ko. sovelluksen avannut edellisen kerran.



Itseasiassa pyysi rekistöitymään uudelleen koska ei tunnista laitetta. 

Ihan silti pitäisi onnistua kirjautumalla normaaleilla S-pankkitunnuksillasi sinne. Samalla tavalla kuin puhelinta vaihtaessa.



Ok. Täytyy tehdä niin vaikka oikeasti alkoi ärsyttämään että yhtäkkiä sanotaan kun en ole käyttänyt niin heitetään sut ulos🤣

 

Kiitos kaikille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on ärsyttävää varsinkin autonlatausäppien kanssa, joita tulee käytettyä harvoin. On pirullista hankkia sähköpostin kautta uusi salasänä, kun on kusihätä ja pitäisi päästä vessaan, mutta sitä ennen pitäisi laittaa auto lataukseen ja pitää kirjautua uudestaan eikä salasanasta ole hajuakaan.