Onko muilla ongelmia päästä S-mobiiliin? Ilmoittaa etten ole käyttänyt pitkiin aikoihin ja täytyy rekisteröityä uudestaan
Kommentit (7)
Jep, ongelma toistunut koko tämän vuoden, nyt jo neljä kertaa. Ihn kesken kirjautumisen heittääkinnton vaihteen päälle ja täytyy käyttää pitkää salasanaa ja asettaa lyhyt salasana sekä sormenjälkitunnistus uudelleen.
Eikä asiakaspalveluun jätetyt korjauspyynnöt ole poistaneet ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Se pyytää kirjautumaan uudelleen, ei rekisteröitymään uudelleen.
Ja kyllä, S-Mobiili tekee välillä tuota. Minultakin kysyi juuri nyt, vaikka pari tuntia aiemmin olin ko. sovelluksen avannut edellisen kerran.
Itseasiassa pyysi rekistöitymään uudelleen koska ei tunnista laitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, S-Mobiili tekee välillä tuota. Minultakin kysyi juuri nyt, vaikka pari tuntia aiemmin olin ko. sovelluksen avannut edellisen kerran.
Itseasiassa pyysi rekistöitymään uudelleen koska ei tunnista laitetta.
Ihan silti pitäisi onnistua kirjautumalla normaaleilla S-pankkitunnuksillasi sinne. Samalla tavalla kuin puhelinta vaihtaessa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ongelma toistunut koko tämän vuoden, nyt jo neljä kertaa. Ihn kesken kirjautumisen heittääkinnton vaihteen päälle ja täytyy käyttää pitkää salasanaa ja asettaa lyhyt salasana sekä sormenjälkitunnistus uudelleen.
Eikä asiakaspalveluun jätetyt korjauspyynnöt ole poistaneet ongelmaa.
Mulle tuli tämä ekan kerran. Täytyy myöntää ettei ole hajuakaan salasanasta kun olen vuosia käyttänyt sormenjälkitunnistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa pyysi rekistöitymään uudelleen koska ei tunnista laitetta.Ihan silti pitäisi onnistua kirjautumalla normaaleilla S-pankkitunnuksillasi sinne. Samalla tavalla kuin puhelinta vaihtaessa.
Ok. Täytyy tehdä niin vaikka oikeasti alkoi ärsyttämään että yhtäkkiä sanotaan kun en ole käyttänyt niin heitetään sut ulos🤣
Kiitos kaikille!
Tuollainen on ärsyttävää varsinkin autonlatausäppien kanssa, joita tulee käytettyä harvoin. On pirullista hankkia sähköpostin kautta uusi salasänä, kun on kusihätä ja pitäisi päästä vessaan, mutta sitä ennen pitäisi laittaa auto lataukseen ja pitää kirjautua uudestaan eikä salasanasta ole hajuakaan.