Nainen, mitä korjasit viimeksi?
Muutakin kuin tissiliivien asentoa. Antakaas nyt sitten tulla jos niin erinomaisia olette. Katsotaas ne näytöt nyt sitten.
Kommentit (131)
Korjasin miehen kimpsut ja kampsut ja siivosin miehen pois kodistani. Nyt olen lesbo.
Ap, milloin olet viimeksi korjannut asennettasi naisia kohtaan? Katsotaan nyt sinun näytöt ym. ja arvioidaan tämä vauva palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkäs ankeuttajasetä tänne ketjuun nyt ilmestyi kertomaan kaikille, että väärin tehty? Henkilötyyppinä yksi raskaimmista ja jokaisen suvusta tai lähipiiristä löytyvä heppu on tämä
Jos korjataan jotain, kannattaa työ tehdä kunnolla oikeaoppisesti ja oikeita tarveaineita sekä varaosia käyttäen, muuten laitteelle / koneelle / tuotteelle saatetaan aiheuttaa vain lisää vahinkoa, tai vääränlainen korjaus tuottaa ongelmia myöhemmin, tms.
Jos esim. sulake palaa, sen korjaus ei ole sulakkeen vaihto vaan sulakkeen palamisen syyn selvittäminen ja korjaus ennen sen vaihtoa.
Meillä laukesi sulake samalla hetkellä kun eräs sähkölaite hajosi. Hajonnut laite irrotettiin sähköverkosta ja kytkettiin sulake takaisin päälle. Jos olisi ollut vaihdettava sulake, se olisi tietenkin vaihdettu. Ei siinä muuta korjattavaa ollut, koska sähkölaitetta ei saanut korjattua. (Sähköasentaja teki sille "ruumiinavauksen".)
Entisöin kotimme 8 vanhaa ikkunaa mukaanlukien puutyöt kun joutui joitain puuosia vaihtamaan. Seuraavaksi pitäsi nyt viikonloppuna korjata kilpa-automme sähköt.
Mitäs sä olet korjannut - vai vaan asentoasi sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin auton alustan vian. Helppoa oli, kun onnistui pelkällä sulakkeen vaihdolla.
Sulake ei juuri koskaan pala ilman taustalla olevaa juurisyytä, saanet kohta vaihtaa sen sulakkeen uudestaan...
Sulake voi rikkoutua myös vanhuuttaan. Mutta jos sulake "palaa" toistamiseen lyhyen ajan sisällä, silloin syy on todennäköisesti jossain muualla kuin itse sulakkeessa.
t. kokeellinen materiaalifyysikko, nainen
Ulko-oven kynnyksen metallisen jyrsijäesteen. Oli irronnut seinästä.
Puolison vaatteita. Tein uudet taskupussit housuihin ja vaihdoin merinovillakalsareiden vyötärönauhoja ensi talvea varten.
Viemärihommat nyt eivät ole korjauksia, mutta kun putsasin vessan ja keittiön vesilukot, vaihdoin samalla tiivisteet uusiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiristin ja rasvasin ovien saranat ja laitoin öljyä ovien lukkopesiin, kun ne oli jäykkiä. Olin puhunut noista miehelle pari vuotta, mutta mitään ei ollut tapahtunut.
Voihan sitä tehdä ne itse heti ilman ajatustakaan, että mies ne muka tekisi. Yleensähän asian tietää jo sanoessaan.
Tiesin, että miehellä on siihen sopivaa ainetta kaapeissaan. Mies viitsi etsiä sen vasta sitten kun sanoin, että pitää ostaa sellaista.
Uima-altaan suodatinpumpun vuotoja.