Nyt uhriutuu Riikka Purra: Minusta on tehty huoli-ilmoituksia!
Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) kertoo viestipalvelu X:ssä, että hänestä on tehty huoli-ilmoituksia.
- Olen ollut kaksi vuotta uhkailujen, kiusanteon ja henkilööni kohdistuvan panettelun kohteena. Yksi koordinoiva foorumi on tämä, Joukkovoima leikkauspolitiikkaa vastaan, Purra kirjoittaa julkaisussa.
- Siellä operoidaan mm. tällaista, huoli-ilmoituksia minusta mielenterveys- ja päihdehuoltoon. Kyseessä on viranomaisten työn vaikeuttaminen, resurssien väärinkäyttö ja poliittinen häirintä, hän kirjoittaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011426420.html
Ei, Riikka. Kyllä kansalaiset ovat aidosti huolissaan psyykkisestä kunnostasi. Et ole uhri kuin oman pääsi sisällä.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähtee itse asiattomalle linjallle ja ivaleimaan, niin voi olla lähes varma, että jossain vaiheessa löytää tasan yhtä hulluja vastustajia. Kantsisko miettiä etukäteen hieman kunnioittavampaa asennetta?
Ettei vain osa olisi oman puolueen jäseniäkin?
Niinpä . Niitä joita nyt lähti puolueesta pettyneinä kun heikensi duunareiden työoloja kaikintavoin ym. Siellä on vihaisia miehiä.👿👿.
Vierailija kirjoitti:
Menisi nyt Purra torille kovaääniseen huutamaan niille prsutyöttömille joita lähti persuista pois , että Menkää töihin , Menkää töihin. Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen. Tämän takia hakee marttyyrina myötätuntoa .😝😝😝😝😝😝
Riikka on itse valinnut joulukirkossa kännissä heilumisen, lauteiden alla dokaamisen, Kreetalta verovapaan viinan hakemisen, lasten ampumisesta haaveilun, ja pervitiini polkan tanssimisen torilla.
Turha uhriutua, vaikka persut ei muuta osaa.
Eikö nyt poliisi saa noita häiriköitä napattua, kun kummempiakin saadaan ulkomailta asti? Ei taida sakkomaksut olla kivoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vihapuheketju ilmiannettu
Persujen sananvapaus on vähän yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80: oikeisto ajaa miehille hyviä asioita ja vasemmisto meille huonoja
Kuten sen, että suomalaisten miesten työttömyys on EU-alueen korkein. Kiitos tyhmän oikeistohallituksen...
Vierailija kirjoitti:
Minuakin hieman mietityttää miten Riikka jaksaa median ja somen paineessa keskittyä tehtäväänsä. En ihmettelisi, että hän voisi tarvita ammattiapuakin.
Hänellä on työterveyshuolto Mehiläisessä, jossa on tarjolla kattava valikoima psykiatrien, psykologien ja psykoterapeuttien palveluita perinteisen työnohjauksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi nyt Purra torille kovaääniseen huutamaan niille prsutyöttömille joita lähti persuista pois , että Menkää töihin , Menkää töihin. Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen. Tämän takia hakee marttyyrina myötätuntoa .
Samoissa kolmissa vaaleissa peräkkäin Purran kannatus romahti 40% ja Halla-ahon kannatus romahti peräti 69% Huom. 69%. Saako vähän nauraa....🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣
H-pukki sai h-pukin numeron. Karma!
Tämä aloitus on alhaisinta pohjasakkaa mitä tuon viranomaisia kiusaavan ilmiantajan lisäksi Suomesta löytyy. Siis on täysin uskomatonta että tällaisia ihmisiä ylipäänsä on olemassa joiden mielestä tässä on ongelmana Riikka Purra ja "uhriutuminen". Uhri tässä jupakassa on ja se on päihdehuollon työntekijät joita nämä sekopäät kiusaavat. Ääliöt!
Vierailija kirjoitti:
Olen todellakin huolissani Riikkulista. Omituinen irvistys naamalla ja silmät seisovat päässä. Lääkitys?
No teräaseet eli ne isot sakset siltä ainakin otettiin näköjään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
88: afrikkalaiset ja arabit jotka naisia häiriköi on meille perussuomalaisille parhaita vaalimainoksia. Meidän kannatus ei ikinä lopu
Moukka, persujen kannatus jo nyt ryömii pohjamudissa. 🤣🤣🤣🤣
Isompi ku vihreillä ja vasemmistoliitolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sen, että suomalaisten miesten työttömyys on EU-alueen korkein. Kiitos tyhmän oikeistohallituksen...
Oon valkonen heteromies ja ihan jokanen asia mitä Li Andersson ajaa huonontaa mun elämää. Ihan jokanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sen, että suomalaisten miesten työttömyys on EU-alueen korkein. Kiitos tyhmän oikeistohallituksen.
2/3 eduskuntavaaleissa äänestäneistä miehistä äänestivät persuja ja kokoomusta. Sitä saa, mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sen, että suomalaisten miesten työttömyys on EU-alueen korkein. Kiitos tyhmän oikeistohallituksen.
2/3 eduskuntavaaleissa äänestäneistä miehistä äänestivät persuja ja kokoomusta. Sitä saa, mitä tilaa.
Nii saa. Oon mies ja hyviä päätöksiä tehny tää hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten jo ed. hallituksenkin aikana. Eivät osanneet itsekään tehdä asian eteen mitään, päin vastoin.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Riikka on itse valinnut joulukirkossa kännissä heilumisen, lauteiden alla dokaamisen, Kreetalta verovapaan viinan hakemisen, lasten ampumisesta haaveilun, ja pervitiini polkan tanssimisen torilla.
Ihan lähiaikoina siis tehnyt kaiken tuon?
Luovuttakoon salkkunsa sitten pois. Vvm on aina se veemäisin ministeripesti. Niin ne muutkin ministerit ja poliitikot saa aina kansan negat niskaansa, kuuluu politiikkaan. Muut ei vaan ole uhriutumassa niistä jatkuvasti. Poliitikoksi ei kukaan joudu vahingossa. Paska palaute on kestettävä tai lopetettava hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan lähiaikoina siis tehnyt kaiken tuon?
Lähiaikoina Purran kannatus romahti 40% ja persujen kannatus romahti 12%... Kertoo miten huonosti rahaasioita hoidettu 👿👿👿
Vain vasemmistolainen voi keksiä jotain näin typerää.
Miettikää näitä viranomaisia, jotka joutuvat teidän takianne käyttämään resursseja täysin turhaan.
Ensin valitetaan resurssipulasta ja sitten kuormitetaan sitä itse.
Aivotonta toimintaa.