Herranjestas että työkaverit olivat taas kesän aikana lihoneet!
Lomat loppui ja paluu työpaikalle sai hieraisemaan silmiä, että voiko olla totta. Moni oli turvonnut parissa kuukaudessa ihan urakalla. Oikeasti en meinannut tunnistaa heitä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen poikkeus tähän. En siis vahvista sääntöä.
Mä kanssa aina laihdun kesällä. Oispa aina kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka heinäkuu oli niin kuuma etteivät voineet kuukauteen laittaa ruokaa ja syödä🤣🤣 Näin sinakin AVn mukaan
Mä söin jäätelöä ihan hirveästi, mutta en lihonut.
Mulla on vain 2 helppoa tapaa laihtua:
Hellekesä
Rakastuminen
Kaikki dieetit ja paastot ja terveysruoka kosahtaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa ajassa paljon turpoaa niin syynä on kyllä alkoholin todella runsas käyttö lomalla. Itse olen ollut kokonaan ilman ja syönyt vähemmän ja terveellisemmin niin saavat loman jälkeen ihmetellä kun on paino pudonnut.
Kyllä sen heti huomaa kun töihin palaa että kuka on lomalla vetänyt oikein huolella. Viinanaamasta kun ei voi erehtyä.
Toivottavasti muistit itse katsoa peiliin ennen kunn täällä aloit solvaamaan muita ihmisiä. Haloo, onko huono omatunto kun pääsit turpoamaan joulupossun mittoihin lomallasi.
Vierailija kirjoitti:
Lihoin 300 kiloa kesällä
Pistin paremman 302 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen poikkeus tähän. En siis vahvista sääntöä.
Mä kanssa aina laihdun kesällä. Oispa aina kesä.
Wau, eipä siinä montaa kesää tarvita kun aina kesällä kerran laihdut ja jos ois kesä ainainen se ois sun taipaleen loppu. Joten ollaanpas asiassa järjen tasolla.
Voisko tän vitu alotuksen jo poistaa?
Outoa. Laihdun kesälomalla yleensä viitisen kiloa, kun ehtii urheilla.
Minäkin huomasin parin tutun lihoneen reippaasti kesän aikana.
Ei kaikki. 9 viikkoa oltiin erossa ja sinä aikana laihduin 10kg. Ihan tarkoituksella. Aloitin toukokuulla jo. Nyt alkaa näkyä selvästi. Hiukan vielä jäljellä.
Lisäksi tänä kesänä on läski tummunut... :)
yöllä +12 ihanan viileetä saa hyvin nukuttua.homo helteitä ei yli puoleenvuoteen jes jes.