Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuunnelkaa miehet naisia enemmän.

Vierailija
13.08.2025 |

Teillä voisi mennä paremmin jos kuuntelisitte naisia ja voisitte saada naisen kumppaniksi jos kuuntelisitte naisia.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin mies niin en ikinä kuuntelisi että minua toinen aikuinen perheessäni komentelisi ja ohjestaisi tekemään asioita tietyllä tavalla tai tietyllä aikataululla. Laittaisin heti selväksi että teen omalla tyylilläni ja se jota sotkut haittaa, siivotkoon itse. 

Samoin toimin myös naisena. 

Vierailija
22/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hyvin pitkälti ajaa pelkästään omia etujaan, joten naisten kuuntelu on typerää. Naisille sopii, että miehet on vässyköitä ja kynnysmattoja, näin heitä pystyy ohjailmaan ja käyttämään hyväksi.

Miesten ei kannata kuunnella naisia ja kannattaa mielummin olla yksin kuin tulla hyväksikäytetyksi tolloksi.

no onpas vähän surumielinen asenne

aikanaan sanottiin että mielummin tossun alla kun taivasalla. no, harva kai nykyisin naisenpuutten juoks asunnottomaks tietty joutuu

mutta jos se nyt on jotain suurta hyväkskäyttöä että saat naisen kanssa käydä jossain ravintoloissa tai anoppilassa jne ja kuunnella sitä naisen pälpätystä. niin ehkä sitten parempi olla ilman parisuhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies avaa suunsa niin riitahan siitä syntyy. Parempi olla hiljaa

Pakkoko sitä on aina vi**uilla naisille. Et sinä vanhemmillesikaan puhu samoin kuin naiselle.

Joko olet lakannut hyväksikäyttämästä lapsia? 

Vierailija
24/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa en kuuntele! Akkoja muutenkin jo liikaa!

Vierailija
25/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä sä sitten tällä akkafoorumilla teet

Vierailija
26/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan suostu olemaan hiljaa ja joku helvetin alistettu vässykkä, kuinka surkeita miehiä täällä pyörii, jotain täysreppanoita. Hommatkaa nyt jumalauta joku selkäranka, hävettää lukea tuollaista roskaa.

joo sä oot iso poika

isot pojat ei kuuntele

Vierailija
27/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sä sitten tällä akkafoorumilla teet

Tää on vauvafoorumi. 

Vierailija
28/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin mies niin en ikinä kuuntelisi että minua toinen aikuinen perheessäni komentelisi ja ohjestaisi tekemään asioita tietyllä tavalla tai tietyllä aikataululla. Laittaisin heti selväksi että teen omalla tyylilläni ja se jota sotkut haittaa, siivotkoon itse. 

Siitä vaan, voit myös asua yksin. Ei minua haittaa. 

Vierailija
29/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sitä on aina vi**uilla naisille. Et sinä vanhemmillesikaan puhu samoin kuin naiselle.

Joko olet lakannut hyväksikäyttämästä lapsia? 

En ole koskaan aloittanutkaan ko toimintaa. Ei kaikki toimi kuten sinä. Hyppää kerrostalon katolta, onpahan yksi idiootti maailmassa vähemmän.

Vierailija
30/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme kuuntelevinaan. Eikös se riitä?

Ja yllättäen ero tulee miehelle ihan puskista. 

Vierailija
31/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt nytkään nappiin tuo naisena esiintyminen. 

Vierailija
32/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hyvin pitkälti ajaa pelkästään omia etujaan, joten naisten kuuntelu on typerää. Naisille sopii, että miehet on vässyköitä ja kynnysmattoja, näin heitä pystyy ohjailmaan ja käyttämään hyväksi.

Miesten ei kannata kuunnella naisia ja kannattaa mielummin olla yksin kuin tulla hyväksikäytetyksi tolloksi.

Täyttä paskaa taas inselin suusta.

Ei noilla haukkumissanoilla ole mitään voimaa oikeisiin miehiin, epätoivoinen yritys syyllistää miehiä ja yrittää manipuloida heitä. Rupeaako alistetut miesreppanat jäämään vähiin, eikö enää löydy hyväksikäytettäviä tolloja. Voi, voi.

Vierailija
33/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Kuunnelkaa minua kuten ap ohjeisti. 

Pitäkää miehet puolenne tässä muuttuvassa maailmassa. Ei voi olla niin että teillä on vain velvollisuuksia velvollisuuksien perään. Ja naisilla oikeuksia oikeuksien päälle  

Ei nyt taaskaan mennyt nappiin tuo naisen esittämisesi.

No on se vaikeaa uskoa, että on olemassa naisia jotka eivät pidä tästä modernista miehiä alustavasta feminismistä. Joku ihan oikeasti haluaa vain tasa-arvoa.

Usko nyt vaan, että on meitä fiksuja naisiakin 😊

Vierailija
34/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu råskaketjuihin.

Vierailija
35/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisi edes joskus opetella kuuntelemaan miestä ennen kun vaatii kuuntelemaan naisia. Kaikki sen tietää että yksikään nainen ei kuuntelemaan miestä kun se ei istu naisen tunteellisen ajattelu tapaan missä järki on korvattu tunteilla. Eikä naiset muutenkaan kokisi miehiltä niin paljoa väkivaltaa jos edes joskus kuuntelisi mitä mies sanoo

Vierailija
36/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Kuunnelkaa minua kuten ap ohjeisti. 

Pitäkää miehet puolenne tässä muuttuvassa maailmassa. Ei voi olla niin että teillä on vain velvollisuuksia velvollisuuksien perään. Ja naisilla oikeuksia oikeuksien päälle  

Ei nyt taaskaan mennyt nappiin tuo naisen esittämisesi.

No on se vaikeaa uskoa, että on olemassa naisia jotka eivät pidä tästä modernista miehiä alustavasta feminismistä. Joku ihan oikeasti haluaa vain tasa-arvoa.

Usko nyt vaan, että on meitä fiksuja naisiakin 😊

Omien jälkien siivoaminen on vain miehen pään sisällä miehiä alistavaa feminismiä :D 

Vierailija
37/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsillähän minä. Hyvä huumorintaju pitää parisuhteen koossa kun nauretaan yhdessä ja paljon.

Vierailija
38/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan suostu olemaan hiljaa ja joku helvetin alistettu vässykkä, kuinka surkeita miehiä täällä pyörii, jotain täysreppanoita. Hommatkaa nyt jumalauta joku selkäranka, hävettää lukea tuollaista roskaa.

joo sä oot iso poika

isot pojat ei kuuntele

Tulet toki huomaamaan, että kaikki ei ole niitä ressukoita ja säälittäviä reppanoita joiden kanssa sinä ja muut pyöritte. Alkaa loppumaan hyväksikäytettävät ressukat.

Vierailija
39/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän hyvässä parisuhtteessa, enkä käskyä miestäni. Hänkin näyttää olevan oikein tyytyväinen. Elä sinä vaan komennellen ja ukkosi käy vieraissa tai jättää sinut jossain vaiheessa kun tulee järkiinsä  

Vierailija
40/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän hyvässä parisuhtteessa, enkä käskyä miestäni. Hänkin näyttää olevan oikein tyytyväinen. Elä sinä vaan komennellen ja ukkosi käy vieraissa tai jättää sinut jossain vaiheessa kun tulee järkiinsä  

Ei mun mies asu mun luona, sen verran järkeä sentään päässä. Käyköön vieraissa, ei ole enää sen jälkeen mun mies.