Kuunnelkaa miehet naisia enemmän.
Teillä voisi mennä paremmin jos kuuntelisitte naisia ja voisitte saada naisen kumppaniksi jos kuuntelisitte naisia.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Kuunnelkaa minua kuten ap ohjeisti.
Pitäkää miehet puolenne tässä muuttuvassa maailmassa. Ei voi olla niin että teillä on vain velvollisuuksia velvollisuuksien perään. Ja naisilla oikeuksia oikeuksien päälle
Ei nyt taaskaan mennyt nappiin tuo naisen esittämisesi.
No on se vaikeaa uskoa, että on olemassa naisia jotka eivät pidä tästä modernista miehiä alustavasta feminismistä. Joku ihan oikeasti haluaa vain tasa-arvoa.
Usko nyt vaan, että on meitä fiksuja naisiakin 😊
Jos olisit nainen, tai edes mieheksi fiksu, ymmärtäisit ettei kirjoittelusi liity tasa-arvoon. Sinähän haukut ja alistat puheissasi naisia ja ylistät miehiä. Mikä mielestäsi tuossa on tasa-arvoa. Sokea Reettakin tajuaa mitä housuistasi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa en kuuntele! Akkoja muutenkin jo liikaa!
mitä sä sitten tällä akkafoorumilla teet
Onko vauvat vain akkojen aihe? Vai mistä päättelet että vauvapalsta on akoille?
Kun naiset olisi edes joskus hiljaa että voisi yrittää järkeillä mitä nainen silläkertaa tunnekuohussa sanoo mutta kun ei naiset kälättää kälättää ja kälättää aamusta iltaan mahdollisimman pitkän kaavan kautta asian minkä voisi sanoa parilla sanalla niin puhukaa vähemmän ja järkevämmin niin teitä ensinnäkin pystyisi edes kuuntelemaan. Kun sanoo että käyn kaupassa siihen ei tarvi tunnin mittaista tarinaa vaan riittää kaksi sanaa eli käyn kaupassa
Tekopillukin tuntuu paremmalta, joten mitä annettavaa naisella on yhdellekään miehelle. Ihan hyvä, että mennään omia teitämme.
No mitä niillä naisilla nyt sitten on sellaista sanottavaa, jota pitäisi kuunnella?
Te naiset voisitte koittaa puhua meille miehille selkosuomea, ettei tarvitsisi yrittää arvata viimeistä neljännestä ja ei ilmeet ja mikroilmeet eivät ole kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hyvin pitkälti ajaa pelkästään omia etujaan, joten naisten kuuntelu on typerää. Naisille sopii, että miehet on vässyköitä ja kynnysmattoja, näin heitä pystyy ohjailmaan ja käyttämään hyväksi.
Miesten ei kannata kuunnella naisia ja kannattaa mielummin olla yksin kuin tulla hyväksikäytetyksi tolloksi.
Tähän vielä.lisättynä se että yksikään nainen ei halua mitään hyvää miehelle kun naiset hakevat pelkästään hyötyä itselleen miehestä
Onneksi ona mieheni omaa sen verran mu*aa että seisoo vakaasti omilla jaloillaan eikä anna komennella. Se on oikeasti aika seksikästä.
Hän on silti samalla tosi hyvä, hellä ja ihana mies.
Korvat höröllä. Itse tykkään ihmisistä joilla on vähemmän puhetta, enemmän asiaa.
Vierailija kirjoitti:
äänioikeus pois naisilta, nainen vaietkoon seurakunnassa ja valtion asioissa. Kunnallisvaaleissa saavat meuhkata jos haluavat. https://yle.fi/a/74-20176708
Jonkun yhden sekopään sanomaa huudellaan nyt toreilla ja kaduilla kuin jotain todellista ongelmaa.. hän on vain yksi hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin mies niin en ikinä kuuntelisi että minua toinen aikuinen perheessäni komentelisi ja ohjestaisi tekemään asioita tietyllä tavalla tai tietyllä aikataululla. Laittaisin heti selväksi että teen omalla tyylilläni ja se jota sotkut haittaa, siivotkoon itse.
Samoin toimin myös naisena.
Siitä vaan, voit myös asua yksin. Ei minua haittaa.
Elän hyvässä parisuhtteessa, enkä käskyä miestäni. Hänkin näyttää olevan oikein tyytyväinen. Elä sinä vaan komennellen ja ukkosi käy vieraissa tai jättää sinut jossain vaiheessa kun tulee järkiinsä
Ei mun mies asu mun luona, sen verran järkeä sentään päässä. Käyköön vieraissa, ei ole enää sen jälkeen mun mies.
No se selittää. Oot komennellut niin paljon ettei jaksa edes asua sun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ona mieheni omaa sen verran mu*aa että seisoo vakaasti omilla jaloillaan eikä anna komennella. Se on oikeasti aika seksikästä.
Hän on silti samalla tosi hyvä, hellä ja ihana mies.
Hys 🤫
Älä kerro se on salaisuus. Pidetään yhdessä tossukat tossukkoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin mies niin en ikinä kuuntelisi että minua toinen aikuinen perheessäni komentelisi ja ohjestaisi tekemään asioita tietyllä tavalla tai tietyllä aikataululla. Laittaisin heti selväksi että teen omalla tyylilläni ja se jota sotkut haittaa, siivotkoon itse.
Samoin toimin myös naisena.
Siitä vaan, voit myös asua yksin. Ei minua haittaa.
Elän hyvässä parisuhtteessa, enkä käskyä miestäni. Hänkin näyttää olevan oikein tyytyväinen. Elä sinä vaan komennellen ja ukkosi käy vieraissa tai jättää sinut jossain vaiheessa kun tulee järkiinsä
Ei mun mies asu mun luona, sen verran järkeä sentään päässä. Käyköön vieraissa, ei o
No se selittää. Oot komennellut niin paljon ettei jaksa edes asua sun kanssa
Ja hyvä niin, en jaksaisi asua miehen kanssa. Meillä on hyvä näin.
Sitä ruikutusta ja uhriutumista ei hullukaan kuuntele. En edes ymmärrä, miten naiset kestävät kuunnella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Kuunnelkaa minua kuten ap ohjeisti.
Pitäkää miehet puolenne tässä muuttuvassa maailmassa. Ei voi olla niin että teillä on vain velvollisuuksia velvollisuuksien perään. Ja naisilla oikeuksia oikeuksien päälle
Ei nyt taaskaan mennyt nappiin tuo naisen esittämisesi.
No on se vaikeaa uskoa, että on olemassa naisia jotka eivät pidä tästä modernista miehiä alustavasta feminismistä. Joku ihan oikeasti haluaa vain tasa-arvoa.
Usko nyt vaan, että on meitä fiksuja naisiakin 😊
Jos olisit nainen, tai edes mieheksi fiksu, ymmärtäisit ettei kirjoittelusi liity tasa-arvoon. Sinähän haukut ja alistat puheissasi naisia ja ylistät miehiä. Mikä mielestäsi tuossa on tasa-arvoa. Sokea Reettakin
Kerrotko miten alistan naisia jos kehotan miehiä pitämään puoliaan? Onko miesten puolensa pitäminen naisten alistamista? Sehän kertookin jo kokonaan sinun ongelmasi. Tottakai ihan jokaisen ihmisen tulee pitää puolensa. On sairasta ajatella ettei puoliaan saisi pitää. Mutta se kertoo siitä niesvihan tasosta mihin on upottu. Jos sanot miehelle että pidä puolesi niin miesvihaa puhkuva kuulee "alista naista". Mieti kuinka sairasta!
Vähän sama kuin sanoisit perheenäidille, pidä puolesi että saat myös vapaa aikaa itsellesi ja joku sanoisi että alistat nyt lapsia.
Ihan sama vaikka jankkaisit päässäsi seuraavat 100 vuotta että en voi olla nainen, niin olen silti. Onko sinulla useinkin tapana päättää toisten puolesta heidän sukupuolensa? Aikamoisen tunkkaista ja vanhanaikaista käytöstä. Sellainen tyyppi siellä sitten.
Kuunnelkaa te naiset miehiänne enemmän niin liitot kestäisivät.
Perheissä koiratkin on suuremmassa arvossa kuin miehet, on toki hupaisaa kun näkee noita säälittäviä miesressukoita ja joo joo miehiä, alistettuja. Tuo elämä toki sopii naiselle, mies joka on yksi kotieläin muiden joukossa, ovat onnistuneet manipuloimaan kokonaisia sukupolvia uskomaan kuinka tuollainen elämä on se kuinka miesten pitää elää.
Kuunnelkaa nyt ainakin sen verran niitä naisianne että kotityöt tehdään puoliksi vaikka olisitte töissäkin. Kello kun tulee neljä arkisin niin ei työpäivä lopu siihen vaan kotona odottaa kotityöt jottei nainen joudu tekee kaikkea. Annan vaan ihan vinkin 20 vuoden parisuhdekokemuksella. Naista pitää myös kuunnella kun se haluaa kertoa miten päivä on mennyt tai onko jotain murheita.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole mitään kokemusta miten mies voi saada naisseuraa. Miesten neuvot ovat onnistuneempia ja rehellisempiä.
Älytön kommentti😂
Naiset ei ollenkaan huomaa miten joku mies yrittää saada hänestä seuraa?
Eikä naisilla ole mitään tajua, miten mies voi naisen hurmata?
Ottaa vaan ihan sen ukon joka vastaan sattuu tulemaan piittaamatta ollenkaan siitä miten tämä mies on esim vaikka käyttäytynyt tai mitä hän on sanonut.
Naisilla ei ole siis mitään tajua siitä, millainen mies ja millainen käytös miehessä sytyttää?
äänioikeus pois naisilta, nainen vaietkoon seurakunnassa ja valtion asioissa. Kunnallisvaaleissa saavat meuhkata jos haluavat. https://yle.fi/a/74-20176708