Haluatko kysyä jotain 28v äidiltä?
Kommentit (11)
naimisissa, 1 kotieläin ja farmariauto :)
ap
Hankitko muuten koulutuksen ennen kuin äitiydyit? Minulla on paineita tämän opiskelu/työelämän sovittamisen kanssa tähän äitiyteen ja uusiin lapsiin...Kohta 30 ikää eikä vielä vakkariduunia...
T: Se toinen 28-vuotias äiti
Vierailija:
Hankitko muuten koulutuksen ennen kuin äitiydyit? Minulla on paineita tämän opiskelu/työelämän sovittamisen kanssa tähän äitiyteen ja uusiin lapsiin...Kohta 30 ikää eikä vielä vakkariduunia...
T: Se toinen 28-vuotias äiti
ala on vielä mietinnän alla, mutta onhan tässä aikaa :)
ap
Mulla on kolme lasta, vanhin eskarissa. Olen ollut kotiäitinä jo 7 vuotta, omat opiskelut on kesken eikä ammattia ole vielä. Välillä alkaa jo huolestuttaa, kun olen kohta 30 ja ilman töitä ja työkokemusta. Mut eiköhän tämä tästä, nyt on lapsiluku täynnä ja tämän jälkeen voin keskittyä opintoihin ja työn hakuun.
Ei turhaan stressiä...
T: Se toinen 28-v. äiti, stressiäiti...
Mulla on kuitenkin 3 aivan ihanaa lasta, mies ja oma talo.
ap
kahden lapsen äiti ja koen kauheaa tuskaa siitä kun menen töihin vasta vuoden kuluttua (ei ole vielä työkokemusta mutta työpaikka odottaa minua).
Jotenkin se, että minua vanhemmat vielä miettii noin isoja kysymyksiä, piristi ihan kamalasti. Siis että ei tiedetä vielä edes alaa mihin mennä! Kiitoksia, kyllä se siitä vielä teilläkin!
Kukin meistä tähän ketjuun kirjottaneista on omalla tavallaan saanut varmaan paljon aikaan. Mulla on jo yks ammatti, työkokemusta alalta jota nyt opiskelen ja luulen löytäväni kyllä vielä paikkani.
Silti tuo ikäkysymys alkaa vaivata...kohta 30, lapsia " vasta" yksi, lisää toivoisin, mutta sitä ennen vakaamman taloudellisen tilanteen...En kuitenkaan kovin vanhana halua enää raskautua. Ennen pidin rajana 30 vuotta, mutta nyt on kyllä nostettava vähän tuota ikärajaa:) Ja kerrottakoon, että ennen kaikkea terveydellisistä syistä siis haluaisin suht nuorena lapset maailmaan.
T: 2,7,10
Millainen on elämäntilanteesi? Työssä, naimisissa jne.?
Itsekin olen nimittäin 28-v. äiti:-)