Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet seksisuhteessa

Vierailija
12.08.2025 |

Miten ehdotit toista kertaa ja jatkoa? Yksi kerta takana enkä kehtaa ehdottaa, ettei toinen säikähdä 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun oli seksiä pitkän piirityksen ja flirttailun jälkeen ja sen jälkeen on vain puhuttu asiaa? Ei enää flirttaa eikä tartu selkeisiin flirttisyötteihini? Kuitenkin juttelee ja laittaa viestiä muuten. Eikö kiinnosta?

Friend zonettaa täysillä.

Vierailija
22/58 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla ehdottaa 

Vierailija
24/58 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sitten käteen.

Vierailija
25/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko riskin?

Vierailija
26/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sovittiin ekan kerran jälkeen session onnistumisen yhteydessä jo siitä halutaanko tavata uudestaan. En tiedä teittekö te, mutta ainakin itse haluan aina tietää mikä oli parasta ja oliko joku asia mikä ei ollut niin kivaa tai tyydyttävää, joten seuraavalla keskitytään niihin parhaisiin asioihin ja kokeillaan jotain uutta.

Luulen että naiset vihaavat miehiä, jotka nainnin jälkeen vetävät housut jalkaan ja poistuvat vähin äänin paikalta. Useimmat haluavat kyllä "jälkihoitoa" eli hyväilyä, lähellä oloa ja keskustelua aiheesta.

Vierailija
27/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me sovittiin ekan kerran jälkeen session onnistumisen yhteydessä jo siitä halutaanko tavata uudestaan. En tiedä teittekö te, mutta ainakin itse haluan aina tietää mikä oli parasta ja oliko joku asia mikä ei ollut niin kivaa tai tyydyttävää, joten seuraavalla keskitytään niihin parhaisiin asioihin ja kokeillaan jotain uutta.

Luulen että naiset vihaavat miehiä, jotka nainnin jälkeen vetävät housut jalkaan ja poistuvat vähin äänin paikalta. Useimmat haluavat kyllä "jälkihoitoa" eli hyväilyä, lähellä oloa ja keskustelua aiheesta.

👍Juurikin näin ja voinen yleistää, että emme kaipaa pikapanoa takaapäin ja minuutin päästä heippoja, sekä oven kolahdusta.

Vierailija
28/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍Juurikin näin ja voinen yleistää, että emme kaipaa pikapanoa takaapäin ja minuutin päästä heippoja, sekä oven kolahdusta.

Itse nautin siitä, että akti tapahtuu 30 sekunnissa, jotta pääsen mahdollisimman nopeasti toteuttamaan elämäni tarkoitusta suuryrityksen verotusporsaanreikien metsästyksessä 1500:n kuukausipalkalla. Tuntuu, että rankin työ on sänkyleikit, nautin paljon enemmän verotuksen pohdinnasta. Joskus pyydän ylitöitä 40 tuntia viikossa, jotta voisin levätä työn parissa. Vielä ei työnantaja ole suostunut siihen, että tekisin vaikka palkatonta ympärivuorokautista työtä omaksi ilokseni jonkin aikaa, ehkä pari vuosikymmentä alustavasti. 

Vierailija
29/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä viestiteltiin. Sanoin, että oli kivaa ja hän kertoi, että oli myös tykännyt. Sitten kysyin otettaisiinko joskus uusiksi ja hän vastasi joo. Hyviä miehiä ei kasva joka oksalla. Pakko uskaltaa jos haluaa lisää. Ihan hyvin hän olisi voinut perääntyä ja ihan hyvin olisin sen kestänyt.

Vierailija
30/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ottaa nyt riskin. Oli sopimus, että kokeillaan ja jos en tykkää, ollaan asiallisesti ja ystävällisesti. Ei sovittu mitä tapahtuu, jos tykkään.

Vierailija
31/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin tulla torjutuksi.

Vierailija
32/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän hetkisessä seksisuhteessa on onneksi muutakin kuin se pano. 

Ekan kerran jälkeen juteltiin fiiliksistä molemmat oli tyytyväisiä sekä halusi jatkaa ja mies on sitten aina laittanut viestiä kun ehtii nähdä.

Vierailija
33/58 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin tulla torjutuksi.

Entä sitten? Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
34/58 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin tulla torjutuksi.

Kuolitko?

Vierailija
35/58 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin tulla torjutuksi.

Kuolitko?

En. Itse asiassa helpotus, että seksi on hoidettu pois alta ja nyt on hyvät jutut kaverina.

Vierailija
36/58 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti "Haluatko tavata uudestaan?" So simple.

Vierailija
37/58 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin tulla torjutuksi.

Kuolitko?

En. Itse asiassa helpotus, että seksi on hoidettu pois alta ja nyt on hyvät jutut kaverina.

On se tuokin tapa hankkia kavereita.

Vierailija
38/58 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin tulla torjutuksi.

Kuolitko?

On se tuokin tapa hankkia kavereita.

Kyllä mulle on tullut seksikaverit myös kaveriksi ja jääneet kavereiksi sen jälkeen kun seksi on loppunut.

Vierailija
39/58 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kirpaisee tulla torjutuksi.

Vierailija
40/58 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimeltään sivusuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän