Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet seksisuhteessa

Vierailija
12.08.2025 |

Miten ehdotit toista kertaa ja jatkoa? Yksi kerta takana enkä kehtaa ehdottaa, ettei toinen säikähdä 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
2/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte ikinä. Mies ottaa muhun aina yhteyttä säännöllisesti kun kaipailee näkemistä. Ja näitä enemmän kuin yks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kaksi vuotta lähestyin varattua miestä jonka tiesin kyllä heti lankevan kun ehdotan tapaamista. Olin pari kuukautta aiemmin ja kaipasin seksiä ja läheisyyttä. Tuon varatun miehen kanssa oli ollut seksiä muutaman kerran, kun olimme molemmat sinkkuja. No tapasimme, panimme ja mies sanoi, että jää tuohon yhteen kertaan. No mies malttoi reilun viikon olla ennen kuin laittoi viestiä mulle. Seksisuhde on jatkunut siis yli kaksi vuotta.

Vierailija
4/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos toinen säikähtää?

Vierailija
5/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos toinen pelkää sinun säikähtävän? Ja molemmat odottaa onanoiden itsensä uneen? Toisen on vain otettava riski.

Vierailija
6/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos toinen pelkää sinun säikähtävän? Ja molemmat odottaa onanoiden itsensä uneen? Toisen on vain otettava riski.

Niinhän se on. Mistä rohkeutta? Pelkään torjuntaa.

Vierailija
7/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kutsui aamulla uusintaan. Nyt ollaan tapailtu reilu puoli vuotta. 

Vierailija
8/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Mistä rohkeutta? Pelkään torjuntaa.

Kertokaa minullekin. Olen itse varattu ja olin työkaverin kanssa kerran. Nyt pelkään, että häntä kaduttaa.

Vierailija
9/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu kaksi vuotta lähestyin varattua miestä jonka tiesin kyllä heti lankevan kun ehdotan tapaamista. Olin pari kuukautta aiemmin ja kaipasin seksiä ja läheisyyttä. Tuon varatun miehen kanssa oli ollut seksiä muutaman kerran, kun olimme molemmat sinkkuja. No tapasimme, panimme ja mies sanoi, että jää tuohon yhteen kertaan. No mies malttoi reilun viikon olla ennen kuin laittoi viestiä mulle. Seksisuhde on jatkunut siis yli kaksi vuotta.

Olis siis eronnut pari kuukautta aiemmin piti kirjoittaa. 

Vierailija
10/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uskalla ehdottaa sitä, mitä haluaisi, niin sitten on vaan oltava ilman. Ei siinä juuri muita vaihtoehtoja ole.

Vierailija
12/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei uskalla ehdottaa sitä, mitä haluaisi, niin sitten on vaan oltava ilman. Ei siinä juuri muita vaihtoehtoja ole.

Mutta onko neuvoja, miten ehdottaa ja milloin? Jos kysyy väärin ja väärällä hetkellä? Sitten menee kaikki pieleen.

Vierailija
13/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi olla väärästä sanavalinnasta tai hetkestä kiinni. Jos haluaa niin haluaa. Ei se sekunnin välein mihinkään muutu.

Mä oon myös tilanteessa jossa en uskalla ehdotella, mutta selvää kiinnostusta kosketukseen on molemmin puolin. Mukamas vahingossa hipaisuja ja kosketuksia. Saas nähdä uskaltaako kumpikaan ottaa seuraavaa askelta. Toivon että se olisi tämä mies joka olisi minua rohkeampi.

Vierailija
14/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi olla väärästä sanavalinnasta tai hetkestä kiinni. Jos haluaa niin haluaa. Ei se sekunnin välein mihinkään muutu.

Mä oon myös tilanteessa jossa en uskalla ehdotella, mutta selvää kiinnostusta kosketukseen on molemmin puolin. Mukamas vahingossa hipaisuja ja kosketuksia. Saas nähdä uskaltaako kumpikaan ottaa seuraavaa askelta. Toivon että se olisi tämä mies joka olisi minua rohkeampi.

Oletteko siis jo olleet silleen?

Vierailija
15/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun oli seksiä pitkän piirityksen ja flirttailun jälkeen ja sen jälkeen on vain puhuttu asiaa? Ei enää flirttaa eikä tartu selkeisiin flirttisyötteihini? Kuitenkin juttelee ja laittaa viestiä muuten. Eikö kiinnosta?

Vierailija
16/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun oli seksiä pitkän piirityksen ja flirttailun jälkeen ja sen jälkeen on vain puhuttu asiaa? Ei enää flirttaa eikä tartu selkeisiin flirttisyötteihini? Kuitenkin juttelee ja laittaa viestiä muuten. Eikö kiinnosta?

He's just not that into you 

Vierailija
17/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko neuvoja, miten ehdottaa ja milloin? Jos kysyy väärin ja väärällä hetkellä? Sitten menee kaikki pieleen.

No sitten menee!! Ei siitä mitään tule, jos molemmat ei halua!

Vierailija
18/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai huonoa seksiä! Ei enää kiinnosta. Yritä silti ja  pane paremmin!

Vierailija
19/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten menee!! Ei siitä mitään tule, jos molemmat ei halua!

Totta!!! Mutta jos joutuu näkemään töissä viikoittain?

Vierailija
20/58 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko siis jo olleet silleen?

Ei olla oltu silleen. Ja sepä just, kun tää 'vahingossa koskettelu' tapahtuu työpaikalla ja molemmat ollaan varattuja! Täytyisi olla 200% varma, että toinenkin osapuoli haluaa. Ettei kaikki ole vaan mun päässä ja kuvittelen panetuksissani liikoja itsestäni. Olisi ihan kauheeta jos kävisin kunnolla lähentelemään ja mies torjuisikin mut. Kiva siinä sitten jatkaa työkaveruutta ihan kuin mitään ei ois tapahtunutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä