Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä herkkuja/ruokia laitatte pääsiäisenä?
Kommentit (3)
blinejä! Ja paljon, paistan lähes sata pikkubliniä kun syöjiäkin on kymmenkunta. Ja pashaa pullan kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
avokadokatkarapu-mousse (maku lapsuudesta)
lammasta kahvikastikkeella (perinteikkäästi mummini reseptillä)
lisukkeet vielä mietinnässä
pashaa ja kulitsaa
Alue: Aihe vapaa
S-etulehdessä oli kanssa hyvä kahvilampaan resepti, taidan kokeilla sitä. Muuten en ole vielä miettinyt.