Ällö aihe, mutta mä en voi tajuta, miten pahalle voikaan...
miehen pa**a haista, ja kuinka kauan se lemu voi kestää! *oks*
Haiseehan se kellä tahansa, mutta toi on jotain tosi eksoottista. Oon ihan satavarma, että sillä on joku suolisto-ongelma. Järkky lemu, nyt tonne veskiin ei taas voi mennä ainakaan puoleen tuntiin-tuntiin. Vaikka se raapis tikkuja useitakin.. Lapsetkin tietää jo, että kuka on käyny vessassa....
Mies on kyllä laktoosi-intolerantti, mutta kun tietääkseni se ei syö muita maitotuotteita kuin hylaa, silloin harvoin kun syö.
Kommentit (10)
Viekääpäs tulitikkulaatikko sinne vessaan. Isomman asian jälkeen voi raapaista pari tulitikkua, antaa niiden palaa hetken aikaa ja puhaltaa. Jämät voi heittää vaikka sinne pönttöön.
Ja katso, hajua ei pidä sinun enää tunteman.
Vierailija:
Viekääpäs tulitikkulaatikko sinne vessaan. Isomman asian jälkeen voi raapaista pari tulitikkua, antaa niiden palaa hetken aikaa ja puhaltaa. Jämät voi heittää vaikka sinne pönttöön.Ja katso, hajua ei pidä sinun enää tunteman.
Vierailija:
meinaan laktoosiintolerantikoilla voi olla myös keliakia... ja antaa samoja oireita.
paskan ei tulisi haista mitenkään erikoisen pahalla,. olisikohan syytä muuttaa ruokailutottumuksia
oo mihinkään.
karppaaminen saattais muuten olla hyväksi sun miehelle.
katoppa vaikka you are what you eat ohjelmaa ;-)
miehen ruokavaliosta ja sitten miettikää keliakiaa.
Ja ostakaa kaupasta suihkutettava WC-raikaste. Pääsette vessaan jo minuutin päästä.
Älkää muuten heittäkö niitä tikkuja sitten pönttöön. Viemärit tukkeutuvat, kun niitä alkaa sopivasti kertyä johonkin mutkaan. Ei välttämättä oma viemäri, mutta jossain välillä sitten...
meinaan laktoosiintolerantikoilla voi olla myös keliakia... ja antaa samoja oireita.