Miksei sosiaaliturvaa vain lakkauteta ?
Tällä voitaisiin kannustaa ihmisiä hakemaan töitä.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna niitä työpaikkoja ensin.
Meet kuule tuonne liikenteen sekaan liikennevaloihin keräämään autoista roskia. Ja jos onnistuu niin muutaman sentin saatat saada kuskilta palkkioksi.
Tällainen sosiaaliturva tuolla maailmalla on.
Niin? Mene itse.
Miksi? Minulla on hyvä työpaikka. Hommaa sinäkin, äläkä vikise huonosta sosiaaliturvasta. Et ole sellaista koskaan nähnytkään.
Potkulaki tulee voimaan ensi vuoden alusta.
Ime munaa homo.
Turhaan sä mulle siitä raivoat. Potkulaki tulee, se on fakta. Kasva aikuiseksi ja äänestä jatkossa fiksummin!
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla voi kysyä miksei kaikkia palkkoja lakkauteta, pörssiä ja tuloja. Työpaikkoja lakkauteta. Voit kokeilla miten selviää ilman tai parilla eurolla, ihan vapaasti.
Vertaatko hölmöläinen jonkun palkaa ja tukia? etkö ymmärrä eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meet kuule tuonne liikenteen sekaan liikennevaloihin keräämään autoista roskia. Ja jos onnistuu niin muutaman sentin saatat saada kuskilta palkkioksi.
Niin? Mene itse.
Miksi? Minulla on hyvä työpaikka. Hommaa sinäkin, äläkä vikise huonosta sosiaaliturvasta. Et ole sellaista koskaan nähnytkään.
Ime munaa homo.
Turhaan sä mulle siitä raivoat. Potkulaki tulee, se
Kasva sinä aikuiseksi ja lopeta toi jatkuva jankuttaminen.
Sen voisi lakkauttaa kokonaan ainakin pariksi vuodeksi niin josko se auttaisi sossupummeja ja kerrottiin hyväksymään asian että te olette itse vastuussa elämästänne ja sen rahoituksesta eikä yhteiskunta ole velvollinen elättämään laiskimuksia jotka ei edes itse halua itseään elättää. Toivottavasti ne löytää sosiaalituista leikattavaa ja paljon kun ne tulee on käytännössä hukkaan heitettyä rahaa kun se TILAPÄINEN apu tarkoittaa liian monelle pysyvää ja ainoata vaihtoehtoa rahan hankintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mene itse.
Ime munaa homo.
Turhaan sä mulle siitä raivoat. Potkulaki tulee, se
Työtätekevänä äänestän kokoomusta jotta sinä tapatyötön jankuttaja saat vähemmän tukia.
Selittäiskö ap, mitä töitä?
Laita osoitteet, niin me kaikki työttömät tullaan heti aamusta sinne tekemään sopparit. Mahtavaa, nyt on hei kaikille töitä!!!!
"Kasva sinä aikuiseksi ja lopeta toi jatkuva jankuttaminen."
Mikä jankuttaminen? Luuletko, että vain yksi ja sama ihminen voi kirjoittaa samasta asiasta? Näyttää se "jankutus" sitäpaitsi olevan tarpeen, sen verran elämästä vieraantuneita kommentteja tässäkin keskustelussa esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Selittäiskö ap, mitä töitä?
Laita osoitteet, niin me kaikki työttömät tullaan heti aamusta sinne tekemään sopparit. Mahtavaa, nyt on hei kaikille töitä!!!!
Joopa joo te laiskat paskat nukutte silloin ettekä ole mihinkään töihin menossa ikinää.
"Työtätekevänä äänestän kokoomusta jotta sinä tapatyötön jankuttaja saat vähemmän tukia."
Missähän työssä kaltaisesi kirjoitustaidoton yksilö mahtaa olla? Kaivatko kuoppaa serkun firmassa?
En ymmärrä miksi köyhät eivät mene töihin ja lakkaa elämästä toisten rahoilla. Mkä v*ttu niitä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jankuttaminen? Luuletko, että vain yksi ja sama ihminen voi kirjoittaa samasta asiasta? Näyttää se "jankutus" sitäpaitsi olevan tarpeen, sen verran elämästä vieraantuneita kommentteja tässäkin keskustelussa esiintyy.
Mikä jankuttaminen ???? .etkö enää ymmärrä mikä on jankuttamista? esim se et kirjoittaa aamusta iltaan potkulaki tulee. mut hullu on hullu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi köyhät eivät mene töihin ja lakkaa elämästä toisten rahoilla. Mkä v*ttu niitä vaivaa.
Mikä vttu sinua vaivaa kun olet noin saatanan tyhmä? Oletko saanut iskun päähäsi? Puolet aivoista poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Helpompi itkeä täällä tukien pienuutta kun tehdä töitä.
Olisikohan ylläpidon syytä ilmoittaa tuo murhilla uhkailija viranomaisille. Suomessa on kyllä valita ihan tarpeeksi laillisia puolueita valita sekä oikealta että vasemmalta laidalta.
Kyllä se pian lakkautetaan kun ei riitä rahat siihen.
Kummasti sitä rahaa riittää kuitenkin jaettavaksi kehitysmaihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jankuttaminen ???? .etkö enää ymmärrä mikä on jankuttamista? esim se et kirjoittaa aamusta iltaan potkulaki tulee. mut hullu on hullu.
Tämä on suosittu keskustelupalsta. Ihanko oikeasti luulet, että vain yksi ihminen voi täällä kirjoittaa samasta asiasta?? Minä olen kirjoittanut potkulaista tasan kahdesti. Jos joku muu toistaa samaa viestiä, ei se minun syyni ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi itkeä täällä tukien pienuutta kun tehdä töitä.
JUMALAUTA SÄ OLET TYHMÄ. HYPPÄÄ KAIVOON, VTUN AIVOVAMMAINEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suosittu keskustelupalsta. Ihanko oikeasti luulet, että vain yksi ihminen voi täällä kirjoittaa samasta asiasta?? Minä olen kirjoittanut potkulaista tasan kahdesti. Jos joku muu toistaa samaa viestiä, ei se minun syyni ole!
Jankuti jankuti jankuti kusipää.
Vierailija kirjoitti:
"Työtätekevänä äänestän kokoomusta jotta sinä tapatyötön jankuttaja saat vähemmän tukia."
Missähän työssä kaltaisesi kirjoitustaidoton yksilö mahtaa olla? Kaivatko kuoppaa serkun firmassa?
Metso-outotec. mites sinun työt???
missäs pilkun viilaaja mulkku on töissä .
tuskin missään.
Saako tukien leikkaaminen työnantajat palkkaamaan väkeä? Ei saa. Tukia on leikattu ja potkitaan väkeä pihalle yhä enemmän.