Miksei sosiaaliturvaa vain lakkauteta ?
Tällä voitaisiin kannustaa ihmisiä hakemaan töitä.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööööööööh
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖHHHH
Tämä. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna niitä työpaikkoja ensin.
Meet kuule tuonne liikenteen sekaan liikennevaloihin keräämään autoista roskia. Ja jos onnistuu niin muutaman sentin saatat saada kuskilta palkkioksi.
Tällainen sosiaaliturva tuolla maailmalla on.
Niin? Mene itse.
Miksi? Minulla on hyvä työpaikka. Hommaa sinäkin, äläkä vikise huonosta sosiaaliturvasta. Et ole sellaista koskaan nähnytkään.
Muista pitää työpaikkasi, se on luultavasti kaikki mitä sinulla on. Muista pysyä terveenä ja työkykyisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meet kuule tuonne liikenteen sekaan liikennevaloihin keräämään autoista roskia. Ja jos onnistuu niin muutaman sentin saatat saada kuskilta palkkioksi.
Niin? Mene itse.
Miksi? Minulla on hyvä työpaikka. Hommaa sinäkin, äläkä vikise huonosta sosiaaliturvasta. Et ole sellaista koskaan nähnytkään.
Sinua siis kiinnostaa vain oma perse, ja luulet, että muutkin ovat samanlaisia? Tiedätkö mikä on yhteiskunta?
sosiaaliturva- turha, niinkauan kun tulee se hetki että sitä itse tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut hankkisivat rahat aivan muulla kuin työnteolla.
Niin näyttää tekevän nytkin.vuodesta toiseen elellään tukien varassa eikä aikomustakaan mennä töihin.
Sun ja muidenkin elämä muuttuisi turvattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kauas saa mennä että on tuollainen sosiaaliturva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mene itse.
Potkulaki tulee voimaan ensi vuoden alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mene itse.
Ime munaa homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mene itse.
Se on vaan hyvä asia. Työtä teen vain harrastus periaatteella.
Miksei APta vain surmata? Ei tarvitsisi maksaa hänen eläkkeitään ja hoivakulujaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tukien lakkauttaminen Suomessa voi johtaa sementin levitystä loosissa harjoittavien juppiökyjen onnettomuuksiin auringon laskettua.
Kommunistit ovat todella ystävällismielistä porukkaa. On enää vain muutama pläpimaa, joissa se on vallitseva järjestelmä. Eikä niistä yhdelläkään mene erityisen hyvin, vaan maa joudutaan sulkemaan, ettei vain ihmiset karkaisi pois. Esim. p-korea, haiti ja pari muuta ovat varsintunnettuja maailman menestyjiä.
Meillä taas alkaa noiden kommunistien ihailu joissain äärivasemmistolaisissa piireissä. Silloin ei kuulemma ihmisten tarvisisi vauvautua töihinkään kun suuri päällikkö pitäisi huolen kansalaisista. Toki maitopurkinlla palkittu työntekokaan ei kovin tehokasta ole ollut.
Ja nuo tappamisilla uhkailut ovat juuri osa sitä järjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kauas saa mennä että on tuollainen sosiaaliturva.
Suomalainen "köyhä" ei oo koskaan nähny mitä on köyhyys. Suomalaiselta köyhältä ei puutu yhtään mitään tässä hyysäys yhteiskunnassa.
Samalla tavalla voi kysyä miksei kaikkia palkkoja lakkauteta, pörssiä ja tuloja. Työpaikkoja lakkauteta. Voit kokeilla miten selviää ilman tai parilla eurolla, ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on persujen tavoite. Mestari Halla-ahon mielestä sosiaaliturva on turhaa luksusta.
Purra: olemme tottuneet elintasoon, jota emme ansaitse.
Tämän akan kannatus romahti 40% ja persut suuttui tähän, niinpä persuista lähti lätkimään kaksikolmasosaa helvettiin paska sakista.
Eikös Purra saanut valtavan äänivyöryn edellisissä eduskuntavaaleissa. Ja saa seuraavissa vaaleissa vielä enemmän ääniä.
Tämä tapahtui siinä sinun fantasiatodellisuudessasi, jossa joulupukkikin on totta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei APta vain surmata? Ei tarvitsisi maksaa hänen eläkkeitään ja hoivakulujaan.
Tää on niin musiikkia korville, itkupotkuluuseri valittaa. Nautin!
Aloittaja on selvää ministeriainesta. Myös Suomen Pankkiin kannattaa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mene itse.
Ime munaa homo.
Ime keskenäs, runkkuhomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on persujen tavoite. Mestari Halla-ahon mielestä sosiaaliturva on turhaa luksusta.
Halla-ahonkin turpa tukittu kun sen kannatus romahti rökääleesti 69% ja persujen kannatus enää 12%. Siksi loppu prsurulat täällä määki paskaa hädissään. .
Persujen vaaleissa mitattu kannatus on 7,8%.
pitääks sitä vetää, mä oon aina vaan imeny 👍👍
Pertti PeruS